XXL Nutrition

Nieuwe fatburner, welke?

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Ik heb de afgelopen 2 keer venom hyperdrive gebruikt tijdens de cut, helaas schijnt deze nu nogal veranderd te zijn?
Ik wil dit risico niet nemen, aangezien het toch zo'n beetje 50 euro is die je dan weg moet gooien.

Ik wil hetzelfde effect als de oude hyperdrive; energie als een gek, en gaan, gaan, gaan..

Kan iemand mij vertellen welke een beetje hiermee te vergelijken zijn?
Bij voorkeur iemand die ook hyperdrive heeft gehad, dit om te vergelijken.

Ik heb de keuze uit:
Hydroxicut Hardcore
Lipo6
Lipo6x
HOTROX
Hyperdrive (mits de goede)

Alvast bedankt voor de reacties!
Later

Wat zijn de werkzame bestanddelen?

Hydroxycut hardcore en lipo-6 blijken vaak de favoriet te zijn van veel mensen...

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat mij niet zo zeer om de vetverbrandende eigenschappen, maar om de energie die ik er van krijg.

Ik hoop nog wat te horen van mensen die lipo6 of één van de andere burners hebben gebruikt.

Het gaat mij niet zo zeer om de vetverbrandende eigenschappen, maar om de energie die ik er van krijg.

Ik hoop nog wat te horen van mensen die lipo6 of één van de andere burners hebben gebruikt.

SlimXtreme schijnt goede energie te geven zonder crash als je de US boards moet geloven.

Zeker hydroxycut nemen dan

ik neem nu voor de moment lipo-6 en ik geraak er precies zelfs een beetje van verdoofd... Soms krijg ik wel een 'rush' maar dat is na een uurtje voorbij....

Van hydroxycut ga je echt stuiteren naar verluid.

lipo6 geeft mij wel een boost, maar ik begin er gewent aan te raken...
Nu over op noxplode:P

ik heb lipo6 gebruikt je eet minder je traint lekker
Nu gebruik ik lipo 6X je eet minder je traint lekker en daarna hebje honger als een beest :D

Hoi,

Ik heb de afgelopen 2 keer venom hyperdrive gebruikt tijdens de cut, helaas schijnt deze nu nogal veranderd te zijn?
Ik wil dit risico niet nemen, aangezien het toch zo'n beetje 50 euro is die je dan weg moet gooien.

Ik wil hetzelfde effect als de oude hyperdrive; energie als een gek, en gaan, gaan, gaan..

Kan iemand mij vertellen welke een beetje hiermee te vergelijken zijn?
Bij voorkeur iemand die ook hyperdrive heeft gehad, dit om te vergelijken.

Ik heb de keuze uit:

Alvast bedankt voor de reacties!
Later
ik had ook goede verhalen gehoord over hyperdrive de samenstelling is
inderdaad verandert doet helemaal niks bij mij halverwege gestopt
weggegooid geld groet gregor

geen enkele hierboven opgenoemde burner werkt even sterk dan de aloude venom hyperdrive qua rush. ik heb ze allemaal gebruikt. Kan nog steeds niets tegenop.

Die SlimXtreme die Thys zegt mss wel , ken ik niet. Ga ik even opzoeken
grt

Terug
Naar boven