Fitness Seller

Nieuwe Fitnesskleding

JaapKroos

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
95kg
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over fitnesskleding, ik train eigenlijk altijd in standaard sportshirtjes of voetbalshirtjes. Nu ben ik daar een beetje klaar mee en hoorde ik kortgeleden op mijn sportschool iemand praten die een fitness shirt gekocht had van Iron Addict. Ik had er nog nooit over gehoord maar dat schijnt een nieuw Nederlands fitness merk te zijn. Heeft iemand er ervaring mee kan er nog niet veel over vinden namelijk .

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 22:34 ----------

En weer niets voor vrouwen.. Er is weinig leuks voor vrouwen. Alleen maar mutsen t-shirts ;-(

Ik ben altijd minimaal 25/30 euro kwijt voor een beetje lekker zittend mouwloos topje.. Vesten voor na de training a 50 euro? en broeken verschilt 35/50 euro

die witte tanktop ga ik halen denk. hopelijk is de kwaliteit een beetje te doen..

altijd maar weer een gok met online bestellen

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 22:52 ----------

Ik ben altijd minimaal 25/30 euro kwijt voor een beetje lekker zittend mouwloos topje.. Vesten voor na de training a 50 euro? en broeken verschilt 35/50 euro

of je hebt gewoon een dure smaak :P..

I'm not fat im bulking :D vet shirt direct maar 1tje bestellen :)

xxl nutrition kleding

Nee nog niet! Ik ga eens snuffelen ;-)

gorilla wear track pant met gele bies heb ik..of ik meer van GW koop weet ik niet want online bestellen blijft beetje klote met kleding en een winkel in de buurt is er niet

deze broek is in ieder geval TOP. kwaliteit beter dat ik had verwacht.

wat is het verschil met fitnesskledij en gewone kledij?

Keuze voor mooie en aparte kleding is inderdaad echt minimaal.. Ik score tegenwoordig de leukste dingen in het genre 'hardloop' kleding.. Ik ga in iedergeval niet trainen in super korte broekjes en 'bikini' tops.en laat dat nou vaak net de leukere designs in fitness kleding zijn. ( ook trouwens niet in skibroek achtige broeken en hete sweatshirt truien/vesten..daarin wel genoeg aanbod helaas)

gorilla wear track pant met gele bies heb ik..of ik meer van GW koop weet ik niet want online bestellen blijft beetje klote met kleding en een winkel in de buurt is er niet

deze broek is in ieder geval TOP. kwaliteit beter dat ik had verwacht.

Black & yellow :D
iK HEB ook de rood/zwart versie.
Baggy pants zwart.
Knalblauwe broek.

Zit allemaal goed, goede kwaliteit

Keuze voor mooie en aparte kleding is inderdaad echt minimaal.. Ik score tegenwoordig de leukste dingen in het genre 'hardloop' kleding.. Ik ga in iedergeval niet trainen in super korte broekjes en 'bikini' tops.en laat dat nou vaak net de leukere designs in fitness kleding zijn. ( ook trouwens niet in skibroek achtige broeken en hete sweatshirt truien/vesten..daarin wel genoeg aanbod helaas)

ik train zelf het liefst in een shirt wat meerekt en een gewone joggingbroek
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven