CQ_Demolisher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lauw zei:Shit! Ik wordt gelijk lid!
Shizzle my frizzle, know what i’m saying dog!
Ik kom namelijk uit de keiharde straten van Stadskanaal-south-central. En op het gangstah board zijn er tenminste homies die begrijpen hoe hard het leven in tha getto kan zijn.
Shit man, laats cruize ik lekker in m’n opel manta gsi door tha hood. Zie ik zo effe een drive-by vor mijn neus gebeuren. Mijn buurjongen van 9 gooit zo een waterballon vanaf zijn fietsje naar een andere jongetje. Klets! Zo op z’n hoofd, hij was helemaal nat. Word! Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, het leven is hard voor een n**ga in tha hood.
Shit man, een ceedeetje van Vanilla Ice in m’n Pioneer installatie en dan lekker cruizen. Word, dog!
Ain’ takin’ no shorts dog! Cuz i is from tha streetz of South central Stadkanaal!
I am tha Macdaddy O.G. rocksteady PIMP motha****a!
U ****in’ with me? I pull me heater and put a 187 on ya sorry ass!
Ik ben uit van hier,
Pimpalicious fly master L.A.U.W.

Ik kom namelijk uit de keiharde straten van Stadskanaal-south-central. En op het gangstah board zijn er tenminste homies die begrijpen hoe hard het leven in tha getto kan zijn.
Shit man, laats cruize ik lekker in m’n opel manta gsi door tha hood. Zie ik zo effe een drive-by vor mijn neus gebeuren. Mijn buurjongen van 9 gooit zo een waterballon vanaf zijn fietsje naar een andere jongetje. Klets! Zo op z’n hoofd, hij was helemaal nat. Word! Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, het leven is hard voor een n**ga in tha hood.
Shit man, een ceedeetje van Vanilla Ice in m’n Pioneer installatie en dan lekker cruizen. Word, dog!
Ain’ takin’ no shorts dog! Cuz i is from tha streetz of South central Stadkanaal!
Ik ben uit van hier,
sarcastic mofoLauw zei:aha jij bent mackmaster M. Valentine.
keep it real dog!
pimpin' them ho's 24/7.
Santoz zei:

Ik ben uit van hier,

Dr. Worf zei:Wat een wannabees 'gangster' zeg jezus.. De echte gangster gaan er echt niet mee te koop lopen..
Rob G zei:Patsertjes met 'n opschepperij over bling bling en geblaat over hoe ****ing goed ze wel weer niet zijn. Zielige lui...
Maar wel lachwekkend natuurlijk![]()
Dat moslim bling bling telt niet mee op de straat blaka,je moet gewoon vette shit uit de handen van de juwelier men hebben samen posse bij 50 sjent...BLING BLING....met van die mooie diamantschijndingentje's maar MM wanneer gaan wij samen battelen en wat smartje's tjekken...*out*Man-Mountain zei:
Rob G zei:SiNdS wAnNeEr GeBrUiKeN gAnGsTaZzZ bReEzAhHh-TaAl??