MuscleMeat

nieuwe gangsters site :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shit! Ik wordt gelijk lid!

Shizzle my frizzle, know what i’m saying dog!
Ik kom namelijk uit de keiharde straten van Stadskanaal-south-central. En op het gangstah board zijn er tenminste homies die begrijpen hoe hard het leven in tha getto kan zijn.
Shit man, laats cruize ik lekker in m’n opel manta gsi door tha hood. Zie ik zo effe een drive-by vor mijn neus gebeuren. Mijn buurjongen van 9 gooit zo een waterballon vanaf zijn fietsje naar een andere jongetje. Klets! Zo op z’n hoofd, hij was helemaal nat. Word! Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, het leven is hard voor een n**ga in tha hood.
Shit man, een ceedeetje van Vanilla Ice in m’n Pioneer installatie en dan lekker cruizen. Word, dog!
Ain’ takin’ no shorts dog! Cuz i is from tha streetz of South central Stadkanaal!
I am tha Macdaddy O.G. rocksteady PIMP motha****a!
U ****in’ with me? I pull me heater and put a 187 on ya sorry ass!

Ik ben uit van hier,
Pimpalicious fly master L.A.U.W.

Lauw zei:

Ik kom namelijk uit de keiharde straten van Stadskanaal-south-central. En op het gangstah board zijn er tenminste homies die begrijpen hoe hard het leven in tha getto kan zijn.
Shit man, laats cruize ik lekker in m’n opel manta gsi door tha hood. Zie ik zo effe een drive-by vor mijn neus gebeuren. Mijn buurjongen van 9 gooit zo een waterballon vanaf zijn fietsje naar een andere jongetje. Klets! Zo op z’n hoofd, hij was helemaal nat. Word! Dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten, het leven is hard voor een n**ga in tha hood.
Shit man, een ceedeetje van Vanilla Ice in m’n Pioneer installatie en dan lekker cruizen. Word, dog!
Ain’ takin’ no shorts dog! Cuz i is from tha streetz of South central Stadkanaal!

Ik ben uit van hier,

represent :cool:

Word my Bro named LaUw !

Maar niet te gek doen met my matties, ik ga weten waar je huis woont bro ! Je weet toch. Ik ben down met de OG's van de crips in my hood namelijk. Ben jij wel down met mij swa ?

Better smack da **** up before I **** da smack up.

Peace man !

Lauw zei:

Ik ben uit van hier,

:rolleyes: sarcastic mofo

Hoppa! En ik ben lid! Een mooi forum als je zin hebt om eens lekker dom te ouwehoeren.
Dit is mijn eerste post:

Hi!
Mijn naam is lauw, ik doe al vele jaren verwoede pogingen een echte gangster te worden. Mijn ceedee rek staat vol met de echte gansta shit. Vannila Ice schijnt niet echt gangsta te zijn, maar zijn flow is zo goed en zijn teksten zijn zo hardcore en recht van de straat dat ik zijn ceedee’s toch maar niet weggooi.
Mijn pimp-mobiel is een 14 jaar oude mazda 323, deze heb ik hoogstpersoonlijk getuned met wat deuken en krassen want dat voegt toe en mijn street credibility. Verder loop ik de de hele godganse dag in fubu en karl kani pakken. Toch lukt het me niet om het respect te krijgen van de andere gangstas. De hardcore n*gers moeten altijd lachen als ze me zien en daar baal ik stevig van. Misschien zou ik toch eens moeten leren om breezers te drinken? En hoe typen jullie zo?: oP dEzE ManNieR Doe jE EeN HaLf UuR oVeR 1 ziN….
Tips en truuks zijn dus meer dan welkom.

Word!

Pimpalicious fly master L.A.U.W. rocksteady macdaddy O.G.

@ EricR: I am down with rocksteady DBB crew. Keep it real dog! Word!

aha jij bent mackmaster M. Valentine.
keep it real dog!
pimpin' them ho's 24/7.

Santoz zei:
wat is de gemiddelde leeftijd van dat forum?? :d

Yoooooo what-up couzzz??

Ik denk tha gemiddelde age van die cocksickin bitches zal ergens between 11 en 15 liggen.....

Hoop niet dat ze me nu n 'cap in mn ass schieten' :D

Lauw zei:

Ik ben uit van hier,
:roflol::roflol::roflol:

Wat een wannabees 'gangster' zeg jezus.. De echte gangster gaan er echt niet mee te koop lopen..

Yo lauwe lauw,

ik zou jouw graag een keertje willen tjekken bij da homy's in de snackshit tent kunnen wij een keer gaan battelen gewoon praat van de straat zeggen waar het op staat strakka gangsters 4 life!!

(gehgehegehe schroef gaat ook ff beesten daar op dat board )

Patsertjes met 'n opschepperij over bling bling en geblaat over hoe ****ing goed ze wel weer niet zijn. Zielige lui...

Maar wel lachwekkend natuurlijk :)

Man-Mountain zei:
wat is er mis met bling bling?
Dat moslim bling bling telt niet mee op de straat blaka,je moet gewoon vette shit uit de handen van de juwelier men hebben samen posse bij 50 sjent...BLING BLING....met van die mooie diamantschijndingentje's maar MM wanneer gaan wij samen battelen en wat smartje's tjekken...*out*

(schroef kan zich hier helemaal in op leven zou ik nou ook gangsta zijn ) [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel eens de Godfather trilogie gezien of scarface? Dat waren pas gangsters! Tuurlijk zijn het films, maar geloof me als ik zeg dat the godfather films waarheidsgetrouw zijn. Je hoorde die gangster in de jaren 30 ook niet zo debiel praten? Maar gevaarlijk waren ze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven