AndroidHealthClinic

Nieuwe GSM kopen

critmonster

Freaky Bodybuilder
Waardering
449
Ik wil een nieuwe GSM kopen. De belangrijkste vereiste die ik heb is dat ik er vlot mee op het internet kan gaan en alle apps kan gebruiken. Vanzelfsprekend wil ik er ook mee kunnen bellen en smsen (:D). Ik ben echter een oermens als het aankomt op GSMs: ik heb totaal geen idee waarom ik bijvoorbeeld 400 euro aan een gsm zou geven als (in mijn ogen) eentje van 200 euro net hetzelfde kan voor zover ik weet.

Alle tips en advies zijn welkom en worden met karma beloond.

Samsung.galaxy s plus beste mobiel kwaliteit\ prijs

20 euro 1000mb internet 300sms/bell minuten

Mobiel : 0 euro
laad alle pagina `s enkele secondes

iphone is overprijste mobiel , als je geld teveel heb koop je die

als snelheid niet echt een vereiste is dan zie ik ook totaal niet in waarom je er 400 euro zou aangeven, zeker niet als dat het gene je zegt het enige is dat je ermee wil doen. Ook als het je het niet erg vindt wat voor gsm je hebt dan ben je denk ik al voor minder dan 200 gesteld met een degelijke gsm die alles kan wat jij nodig hebt.

Er zijn mensen die per se een iphone zoveel moeten hebben omdat het mode is ofzo. Als dit bij jou niet het geval is en je moet gewoon maar kunnen bellen, smsen en op internet kunnen, dan vind ik bv een samsung galaxy S al een zeer degelijke gsm voor 200 euro.

Heb zelf een samsung s3, nog niet zo lang geleden gekocht, er was al een nieuwe versie uit dacht ik maar ik doe net hetzelfde als u dus meer heb ik zeker niet nodig, wat deze kan is zelfs te veel voor mij.

Maar qua kwaliteit, prijs, batterijduur, uitzicht, grootte vind ik dit een heel goeie gsm.

• Topic Starter Topic Starter
Kan op de website van phonehouse alleen de S3 vinden :D

Zijn er ook nog andere merken dan Samsung die jullie kunnen aanraden? Mijn vorige Samsung heb ik veel problemen mee gehad eigenlijk!

Kan op de website van phonehouse alleen de S3 vinden :D

Zijn er ook nog andere merken dan Samsung die jullie kunnen aanraden? Mijn vorige Samsung heb ik veel problemen mee gehad eigenlijk!

HTC. Heb zelf een Desire S, prima toestel maar niet meer te koop denk ik.

Hier een paar opties:

http://www.gsmtopdeal.nl/product/samsung-galaxy-s-2-black?bundel=met-internet-250plus

http://www.gsmtopdeal.nl/product/htc-desire-x-black?bundel=met-internet-175

http://www.gsmtopdeal.nl/product/sony-xperia-p-black-silver?bundel=met-internet-175min

wachten tot 25 feb. .dan komt de sony xperia z uit:D

Wat vinden jullie van de Acer Liquid Gallant?

[Link niet meer beschikbaar]

acer is troep

Welke problemen en met welke Samsung heb je ervaren ?

Welke problemen en met welke Samsung heb je ervaren ?

Heb er tot nu toe twee gehad. Allebei heel slechte ervaringen mee.

De eerste was een C450... was de naam vergeten, na wat googlewerk teruggevonden. Dat was echt een ramp. Wanneer ik een bericht naar persoon X aan het typen was, en ik ontving een bericht van persoon Y terwijl ik aan het typen was, verzond de gsm het automatisch naar persoon Y IPV persoon X. Toen ik ermee terug naar de winkel ging kreeg ik en nieuw model, dit had hetzelfde probleem.

De tweede was een samsung star. Het eerste jaar prima GSM, daarna begonnen de problemen. Klepke achteraan kwam los (veelvoorkomend probleem heb ik gelezen), ontvangst werd steeds slechter, GSM ging trager en trager werken, GSM valt soms willekeurig uit, etc...

Jammer, ben tevreden met de Galaxy serie.

Ver boven je budget maar veruit de beste smartphone en zwaar onderschat is de xperia s.
Nokia lumia 800 kost nu minder dan 200 euro en kostte een jaar geleden meer dan 400 euro. Schijnt een zeer goede deal te zijn.

Ik ben tevreden met Samsung zoals ik al aangaf, en mensen in mijn kennissenkring hoor ik ook niet klagen.

Ik heb een paar dagen een Blackberry gehad omdat ik mijn Samsung vergeten was, maar die is 0.0 voor mij.
Irritant klote ding.

Terug
Naar boven