Fitness Seller

Nieuwe GSM kopen

Neem iedergeval geen iphone nieuwe iphone 5 zie ik staan voor 900e

Niks beter dan de samsung galaxy series

ik heb nu die de s plus,s2 en op dit moment heb ik de s3 sinds een weekje bevalt prima :D

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die ervaring heeft met de Acer?

Weer zo eentje.

@TS, ik zou gaan voor één van de goedkopere Samsungs met Android, zitten rond de 200-250 euro en dan heb je alles wat je nodig hebt.

Zoals ik al eerder zei, ben eigenlijk op zoek naar iets anders dan Samsung. Al twee keer slechte ervaringen mee gehad.

Dacht zelf aan de Acer Liquid Gallant, maar niemand lijkt hier iets meer over te weten.

Ik ken niemand die er 1 heeft, koop hem en post je review hier.

Hoor veel goeds over Google Nexus, en Xperia S is ook top :)

Zoals ik al eerder zei, ben eigenlijk op zoek naar iets anders dan Samsung. Al twee keer slechte ervaringen mee gehad.

Dacht zelf aan de Acer Liquid Gallant, maar niemand lijkt hier iets meer over te weten.

Al eens naar HTC gekeken? Voor smartphones zou ik toch echt bij Apple/Samsung/HTC blijven.

HAd al naar HTC gekeken ja, maar de enige die daarvan in mijn budget ligt is de Desire C, en daarover heb ik toch erg gespreide meningen gelezen op het internet, ook van gewaardeerde reviewsites.

Waarom zou ik volgens jou bij die drie moeten blijven?

HAd al naar HTC gekeken ja, maar de enige die daarvan in mijn budget ligt is de Desire C, en daarover heb ik toch erg gespreide meningen gelezen op het internet, ook van gewaardeerde reviewsites.

Waarom zou ik volgens jou bij die drie moeten blijven?

Zijn de 3 die zich bewezen hebben op dat gebied, en dan vooral die eerste 2. Er is een reden waarom ze zo goed verkopen.

Samsung Galaxy serie, en bedankt voor de Karma.

+1

Acer is bagger. NIET kopen.

2wn24aq.jpg

:kiss:

Enige toelichting, misschien? :rolleyes:

Zeer slechte persoonlijke ervaringen, ook in familie en vriendenkring. Iedereen klaagt over Acer. Doe wat research en je zult het zien. ;)

Gaat het dan over Laptops of Gsm? Tot nu toe heb ik alleen maar positieve dingen over de gsms gelezen op het internet?

Samsung s2 gehad. Was daarna zo onder de indruk dat ik een s3 heb gekocht bij release, tot nog toe totaal geen spijt van gehad. Snel, duidelijk, makkelijke menu's, veel uitbreidingsmogelijkheden, prima camera, and the list goes on.

Kijk hier eens rond, misschien kan hun mening je helpen wat te kopen.
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven