Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iphone is overprijste mobiel , als je geld teveel heb koop je die
Neem iedergeval geen iphone nieuwe iphone 5 zie ik staan voor 900e
Weer zo eentje.
@TS, ik zou gaan voor één van de goedkopere Samsungs met Android, zitten rond de 200-250 euro en dan heb je alles wat je nodig hebt.
Zoals ik al eerder zei, ben eigenlijk op zoek naar iets anders dan Samsung. Al twee keer slechte ervaringen mee gehad.
Dacht zelf aan de Acer Liquid Gallant, maar niemand lijkt hier iets meer over te weten.
Zoals ik al eerder zei, ben eigenlijk op zoek naar iets anders dan Samsung. Al twee keer slechte ervaringen mee gehad.
Dacht zelf aan de Acer Liquid Gallant, maar niemand lijkt hier iets meer over te weten.
HAd al naar HTC gekeken ja, maar de enige die daarvan in mijn budget ligt is de Desire C, en daarover heb ik toch erg gespreide meningen gelezen op het internet, ook van gewaardeerde reviewsites.
Waarom zou ik volgens jou bij die drie moeten blijven?
Zijn de 3 die zich bewezen hebben op dat gebied, en dan vooral die eerste 2. Er is een reden waarom ze zo goed verkopen.

Zeer slechte persoonlijke ervaringen, ook in familie en vriendenkring. Iedereen klaagt over Acer. Doe wat research en je zult het zien.![]()