MuscleMeat

Nieuwe halterbank

Spawnking

Cool Novice
Waardering
0
Ik train momenteel op de volgende bank: marcy 760
http://helisports.nl/benches/Marcy-MWB-760-Aanbieding.html

maar wil zeer binnekort overstappen op een bank met meer kwaliteit, de bank los ivm squat

De reden dat we overstappen is doordat bij zware gewichten de bank niet meer zo stevig is als voorheen, dus de vooruitgang is te merken :D
vooral bij legpress zitten we op een max, 25 kg boven geadviseerd gewicht terwijl we wel veel meer kunnen.

Hebben jullie advies voor een eventuele bank die geschikt zou zijn/ervaringen?
Maximaal 250 euro, het liefst goedkoper en eventueel 2e hands

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bijvoorbeeld

Of voor ietsje meer Powertec:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;)

Zo dan:

Barbarian:

Powertec:

Barbarian.jpg

Powertec.jpg

Misschien ook wel handig:
Mijn ervaring met de Powertec is super: Ik train er lekker op en hoef echt niet bang te zijn dat ie te zwaar belast wordt.
Het enige -puntje: Voor legextensions zitten er handgrepen op. Deze zitten in de weg tijdens het zittend curlen met dumbbells.
Maar deze is volgens mij demonteerbaar.

Zeer goeie kwaliteit!

Ik train momenteel op de volgende bank: marcy 760
http://helisports.nl/benches/Marcy-MWB-760-Aanbieding.html

maar wil zeer binnekort overstappen op een bank met meer kwaliteit, de bank los ivm squat

De reden dat we overstappen is doordat bij zware gewichten de bank niet meer zo stevig is als voorheen, dus de vooruitgang is te merken :D
vooral bij legpress zitten we op een max, 25 kg boven geadviseerd gewicht terwijl we wel veel meer kunnen.

Hebben jullie advies voor een eventuele bank die geschikt zou zijn/ervaringen?
Maximaal 250 euro, het liefst goedkoper en eventueel 2e hands

Hoe kom je daar zo bij? Ik doe leg extensions met dat ding met max. 80 kilo en het bankje heeft het nooit begeven;)

Verder zou ik voor 250euro opzoek gaan naar 2ehands.
Nieuw zul je niet ver komen met 250 euro.

Of ben je op zoek naar alleen een los bankje? Dan lijkt me die van barbarian idd een goede keuze.

• Topic Starter Topic Starter
Ja max 80 kilo... wij doen m met 70 maar dan hebben we t idee dat t op ieder moment kan afbreken , je merkt ook gwoon dat t niet een geweldige bank is, met alles

Barbarian is mooie bank, maar ben niet alleen op zoek naar een bankje, alleen wel een bankje wat weg te schuiven is ivm squat en andere oefeningen

Terug
Naar boven