AndroidHealthClinic

nieuwe kuur,maar geef mij aub een tip/suggestie

• Topic Starter Topic Starter
Als ik een beetje z'n postverleden kijk kan hij beter gewoon helemaal niet kuren.

Wat heb je nou aan een post verleden?
Dus iemand die nu 76 kg weegt kan en mag niet kuren?

Waar baseer je dat op?
Realiseer je dat ieder lichaam anders is en reageert.

Gebaseerd op je stats & gezondheid.

plus kennis tekort

Is dit forum hier niet voor bedoeld om kennis op te doen?

Ken er zat op de sportschool die experimenteren met van alles en nog wat.
Daar hen ik geen zin in.

Beesten lopen er rond...wel met veel sides.
Dus alle kennis is mooi meegenomen.

Statts?
Ja me gewicht is het enige wat er in staat.

Lezen lezen lezen is wat ik doe,maar een beetje hulp kan ik hier toch wel verwachten,want waar is dit forum anders voor?

Wil gewoon een redelijk lichte kuur en geen zware of een niet logische kuur.

Als je zo nodig wilt kuren.
  • week 1-10 Test-e 500mg EW
  • week 1-8 Deca 250mg EW
  • 2 weken na je laatste test beginnen met nolva/chlo
Ari achter de hand voor gyno, goed vreten (met name na je kuur).

Als je zo nodig wilt kuren.
  • week 1-10 Test-e 500mg EW
  • week 1-8 Deca 250mg EW
  • 2 weken na je laatste test beginnen met nolva/chlo
Ari achter de hand voor gyno, goed vreten (met name na je kuur).

Zou hij ari nie best preventief laten meelopen op test/deca gezien het feit dat hij al wat gyno heeft?

Zal hem wel wat gains kosten allicht.

Mast toevoegen kan ook helpen om meer gyno te vermijden

@Testosteronbom Ja is wel zo verstandig, maar wellicht is hij minder gevoelig voor gyno ( ik krijg geen gyno van test deca). Maar als hij er een kilo voor over heeft is t wel zo slim ja :)

Wat heb je nou aan een post verleden?
Dus iemand die nu 76 kg weegt kan en mag niet kuren?

Waar baseer je dat op?
Realiseer je dat ieder lichaam anders is en reageert.
Aan je postverleden kan ik zien dat je er nog steeds niets van snapt. Dat baseer ik op de vragen die je in het begin stelde, en de vragen die je nu nog steeds stelt.

Als je na al die tijd nog steeds een "kuurvoorstel" moet doen heb je in de tussentijd gewoon geen ene f**k geleerd. Kan je in discussie gaan wat je wilt maar het is helaas de harde waarheid.

Je deed in het verleden een kuur, en je kreeg het ene probleem na de ander. Dikke kop, gyno, jeuk (???) en weet ik veel wat allemaal. Als jij zoveel leest zoals je beweert hoor je de onderstaande vragen gewoon niet eens te stellen. Namelijk:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/dikke-kop-gekregen.382745/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/drive-legale-anabool.380645/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/jeuk-van-kuur.384256/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ben-ik-te-laat-of-nog-hoop-gyno.387526/

Heb je de bovenstaande problemen al onder controle? Zo nee: waarom begin je dan al aan een volgende kuur? Een kuur waarvan je zelf niet eens weet wat je wilt...??

Als je niet wilt experimenteren moet je niet kuren. Zelfs met al het advies van de wereld zal het altijd experimenteren blijven.

PS: realiseer hoeveel een postverleden wat over je zegt. Als je mijn postverleden bekijkt kan je precies zien wanneer ik wel of niet aan tren zit :D

Aan je postverleden kan ik zien dat je er nog steeds niets van snapt. Dat baseer ik op de vragen die je in het begin stelde, en de vragen die je nu nog steeds stelt.

Als je na al die tijd nog steeds een "kuurvoorstel" moet doen heb je in de tussentijd gewoon geen ene f**k geleerd. Kan je in discussie gaan wat je wilt maar het is helaas de harde waarheid.

Je deed in het verleden een kuur, en je kreeg het ene probleem na de ander. Dikke kop, gyno, jeuk (???) en weet ik veel wat allemaal. Als jij zoveel leest zoals je beweert hoor je de onderstaande vragen gewoon niet eens te stellen. Namelijk:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/dikke-kop-gekregen.382745/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/drive-legale-anabool.380645/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/jeuk-van-kuur.384256/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ben-ik-te-laat-of-nog-hoop-gyno.387526/

Heb je de bovenstaande problemen al onder controle? Zo nee: waarom begin je dan al aan een volgende kuur? Een kuur waarvan je zelf niet eens weet wat je wilt...??

Als je niet wilt experimenteren moet je niet kuren. Zelfs met al het advies van de wereld zal het altijd experimenteren blijven.

PS: realiseer hoeveel een postverleden wat over je zegt. Als je mijn postverleden bekijkt kan je precies zien wanneer ik wel of niet aan tren zit :D

Ff serieus???

Doe je dit bij iedereen die vragen stelt joh?
Beetje triest.

Zoals je kan zien (jammer dat je niet meerdere posts van mij hier neer zet)was ik eerst wat sceptisch over aas.
Daarom vroeg ik wat kan ik doen met andere middelen.
Ten tweede dat over me bolle kop en jeuk zijn in mijn ogen toch normale vragen,want niet iedereen heeft er last van.

En dat over gyno....dat je die post plaatst zeg...
Gewoon een normale vraag dat ik na 3 weken nakuur nog steeds last er van had.

Nu een jaar later wil ik een tweede kuur gaan doen en kom jij met..Je hebt niet veel geleerd...ik vraag gvd gewoon advies.

Advies over..wat kan ik als beste pakken waar gyno t minst van op zal duiken.
En ik ben al redelijk droog..Dus wat is mijn optie als ik niet droger wol worden...Allemaal gewoon normale vragen.

En dan krijg ik hier een discussie met een overgevoelig typetje wat aan de Tren zit.

Kappen nou..
Ik wil gewoon advies...ben/was het gewoon zat om eruit te zien als een droog gespierd Thais kickboksertje.

Daarom doe ik die sport niet meer na 15 jaar.

Maar dit had je allemaal kunnen lezen in mijn posts.

Misschien moet je die ff kopiëren en hier plaatsen.

Trots ben ik op je..jij zal een doorgewinterde Aas gebruiker zijn die gelijk vanaf de eerste spuit alles goed deed.

Boks

@ramon67 : ben je er nu aan uit ondertussen, heb je de antwoorden op je vragen? Staat in dit topic wel al het 1 en ander geschreven die je vooruit kan helpen denk ik :)

Onder andere @ikke 20 heeft bijvoorbeeld iets heel handig getypt...

Test, deca, masteron en arimidex.

500 test
250 deca
250 mast e
0.5mg/dag arimidex

Met die doseringen test/deca/mast zou je een kuur moeten hebben met goede a:e verhoudingen. Door arimidex mee te laten lopen ga je de kans nog verkleinen op bijkomende gyno.

Kijk..Hier heb ik wat aan.

Ik heb zijn advies wat verder uitgedacht en kan daar zeker wat mee.

Thanks man

Ff serieus???

Doe je dit bij iedereen die vragen stelt joh?
Beetje triest.

Zoals je kan zien (jammer dat je niet meerdere posts van mij hier neer zet)was ik eerst wat sceptisch over aas.
Daarom vroeg ik wat kan ik doen met andere middelen.
Ten tweede dat over me bolle kop en jeuk zijn in mijn ogen toch normale vragen,want niet iedereen heeft er last van.

En dat over gyno....dat je die post plaatst zeg...
Gewoon een normale vraag dat ik na 3 weken nakuur nog steeds last er van had.

Nu een jaar later wil ik een tweede kuur gaan doen en kom jij met..Je hebt niet veel geleerd...ik vraag gvd gewoon advies.

Advies over..wat kan ik als beste pakken waar gyno t minst van op zal duiken.
En ik ben al redelijk droog..Dus wat is mijn optie als ik niet droger wol worden...Allemaal gewoon normale vragen.

En dan krijg ik hier een discussie met een overgevoelig typetje wat aan de Tren zit.

Kappen nou..
Ik wil gewoon advies...ben/was het gewoon zat om eruit te zien als een droog gespierd Thais kickboksertje.

Daarom doe ik die sport niet meer na 15 jaar.

Maar dit had je allemaal kunnen lezen in mijn posts.

Misschien moet je die ff kopiëren en hier plaatsen.

Trots ben ik op je..jij zal een doorgewinterde Aas gebruiker zijn die gelijk vanaf de eerste spuit alles goed deed.

Boks
Je bent een kneus, Ramon.

Ik vind het best joh.

Ga jij je nu maar afvragen of je meer moet eten als je een kantoorbaan hebt en ook traint.

Ook ik bekijk jou posts.
Wat een vraag trouwens joh...had je moeten weten.

Maar toch bedankt voor je inspirerende advies.
Je hebt me echt geholpen.

Zo..nu ga ik weer normaal doen en me verdiepen in de fijne adviezen van andere.

No hard feelings...t wordt voorjaar.

Laat de Tren je gemoedstoestand niet verpesten

Tren is king

Emoties lopen hoog op hier zie ik. Wacht even ik haal me popcorn er bij. Wat zijn de unibet quotes dan? Kheb zojuist op psg gezet, maar gokken op dit topic lijkt me ook wat. :trollface:

PS. @ramon67 aan je stats te zien heb je niet veel gehad aan je vorige kuur of zie ik dat verkeerd?

Terug
Naar boven