XXL Nutrition

nieuwe kuur test E en trenbolone E

2fast

Cool Novice
Waardering
0
Ben 12 dagen geleden begonnen met mijn nieuwe kuur

250 mg test E
200 mg trenbolone E

ik spuit om de 5 dagen dus word het

350 mg test E / week
280 mg trenbolone E / week

nakuur nolvadex

ben van plan om ongeveer 10 weken te gaan doen

begin gewicht 86.5 Kg, ben nu 88.5 kg
lengte 1.78

heb altijd thuis getaind ,maar ben een half jaar geleden toch maar naar de sportschool gegaan, en heb er zeker geen spijt van.

doel is 95KG

succes man.
ik ben met bijna de zelfde bezig.
alleen ik doe er ook winstrol bij in week 7.
50mg om de dag.en mijn doseringen zijn iets hoger.
test 750mg tren op 400mg

succes, doel moet haalbaar zijn.

• Topic Starter Topic Starter
goed nieuws en slecht nieuws

het goede nieuws is dat vanochtend de weegschaal op 91 kg stond, en het slechte nieuws is dat ik gisteren door mijn rug ben gegaan met kniebuigen.
Kon gisteren niet meer lopen, gaat nu iets beter maar ik denk zelf niet dat het binnen een paar dagen over is

Wat nu ?

ik zou me ff 2 dagen erg mak houden, kalmpjes aan doen. Als t dan nog rot gaat, naar de fysio. je bent nog geen 2 weken onderweg, dus op zich zou je kunnen afbreken, maar zou t eerst ff een paar dagen geven en ff kijken wat de fysio zegt. anders kappen.

ik zou er mee kunnen stoppen maar ik ben zowat al 4,5 kg aangekomen
ik kijk het een paar dagen aan, ik heb gisteren nog wel keihard getraind dus een paar dagen rust kan ik nog wel mee leven, anders word ik wel erg onrustig

rug gaat wel wat beter maar nog niet dat je zegt ik ga ff lekker trainen.
ik reageer wel heel erg heftig op dit kuurtje , woog vanochtend al 91.5 kg.
Ik heb wel het idee dat daar veel vocht bij zit, en dat probeerde ik juist te voorkomen door met trenbolonne te kuren.
kan niet meer wachten om weer naar de sportschool te gaan, evn kijken of ik morgen al wat kan doen

op naar de 95kg

vocht krijg je meer van test dan van de tren. Trekt wel weer weg, en zal je nu alleen maar ten gunste zijn ten tijde van je blessure. Doe t ff rustig aan, beter wacht je 2 dagen langer dan dat je t erger maakt. Blijf gewoon goed eten, en bv je armen kun je wel trainen als je rustig doet.

Rug word niets beter, heb vanochtend maar aan de dokter een zware pijnstiller gevraagd.
Wat is nu de beste keuze , stoppen of doorgaan, weet hetzelf eigenlijk niet
Ben nu 2.5 week aan de gang en gewicht is + 4 kg op dit moment.

hmm klote voor je man. moeilijke beslissing

doe je ook wedstrijden? of alleen voor de fum aan BB?

kerel, ik zou stoppen...s nu ff klote, maar als je nu met pijnstillers gaat trainen en het erger maakt, ben je straks die 4 kg ook nog s kwijt...bewaar je gear, bestel n beetje bij en herstart je kuur over een maandje of 4/5, of evt eerder als het beter met je rug gaat.

Lekker stoppen en herstellen van je rug zoals Roberto zegt.Je zit nog niet zo ver in je kuur dus het herstellen van die 2.5 week zal meevallen.Straks als je kuur is afgelopen na 10 weken en je je massa vast moet proberen te houden wordt trainen sowieso al wat zwaarder aangezien je je A.s. mist.Als je dan ook nog een slechte rug hebt en niet normaal kan trainen komt er van massa vasthouden veel minder terecht imo.

kijk het dit weekend nog even aan , pas maandag moet de volgende spuit eerin, dus tot dan kan ik het nog even aanzien
Voor de rest voel ik mij nu perfect, dat is ook wel weer moeilijk dan om niet aan die gewichten te gaan hangen.

je voelt je perfect door de gear, laat je niet misleiden..het is k*t, maar je hebt maar 1 rug..

even een update
ben toch maar doorgegaan, nog wel last van mijn rug,maar wel inmiddels 2 keer getraint.
Heb de oefeningen die mijn rug belasten gewoon niet gedaan, alleen maar oefeningen die goed voelen gedaan.
En ik moet zeggen heb er geen spijt van voel mij al veel beter.
Gewicht is iets achteruitgegaan, ik denk dat ik zoveel was aangekomen ook door de feestdagen.
Het is nu precies 3 weken geleden, dus nu moeten we knallen

op naar de 95KG

zet jij der feitelijk thyroid bij

nee helemaal niets
alleen test en tren
Voor de rest gaat het goed, lijkt wel of het vocht minder word, misschien dat nu pas de trenbolone begint te werken
Weeg nog steeds ongeveer 91 kg, maar wat ik al zij met minder vocht.
Kracht gaat wel goed vooruit,dus deze week moet het gaan gebeuren

moet zeggen dat ik toch wel wat vocht vast hou, wat ik op zich wel vreemd vind.
Met trenbolone zou dat toch een stuk minder moeten zijn.
ik weeg nu 92,5 kg, dat is + 6,5 kg

Terug
Naar boven