XXL Nutrition

nieuwe kuur test E en trenbolone E

Mooi dat de test enzo voor iedereen een andere uitwerking heeft. Ik word zo lam als een balletje van de test. :D

En hoe staat het er nu bij?
Interesant kuurtje, ga ik waarschijnlijk ook doen.

• Topic Starter Topic Starter
moet nog 1.5 week.
Krijg wel een hoop reacties van mensen, ook buiten de sportschool om, dus dat is wel leuk.
gewicht blijft hetzelfde, maar toch zegt de spiegel dat ik zwaarder word.
Kracht blijft wel vooruit gaan, ga de laatste weken nog wat meer proberen te eten.
Die 95 kg moet eigenlijk wel lukken, dat was toch het doel.

even mijn voedings schema

6 uur 80 gram brinta met mageremelk en 30 gr whey
2 eieren
boterham met kipfilet
multivitaminen en 1000gr vit C

9 uur 2 boterhammen (volkoren)met kipfilet of tartaar (100gr)
shake met 40gr langzame eiwitten, en 40 gram langzame koolhydraten
1 appel

12 uur 2 boterhammen met kipfilet of tartaar (100gram)
300gram magere yoghurt

15 uur 2 boterhammen (volkoren)met kipfilet of tartaar (100gr)
shake met 40gr langzame eiwitten, en 40 gram langzame koolhydraten
halve banaan

18 uur 200gram vis of kipfilet met 100gram rijst(droog gewogen)
150 gram groente

20 uur dextro en whey shake (na de training)

22 uur 300 gram magere kwark en 200gram ananas

het probleem is nu dat ik niet meer aankom, eet ik te weinig?

1000gr vit c? daar zal je lichaam wel veel aan hebben :D

je bedoelt 1000mg neem ik aan :)

kleinigheidje

gast, je eet idd veel te weinig...

brinta, 8 boterhammen en 1 warme maaltijd..?

voeg tussen de middag nog 1 flinke maaltijd
toe, pasta met kalkoen of kip of zo en neem savonds
dan idd vis.

Ook na je training nog een maaltijd eten, kwark
naar 500 gr en elke keer dat je brood eet uppen
naar 4 boterhammen.

suc6!

na het trainen een voledige maaltijd nemen gaat niet
ik lig om half tien al vaak in bed.
mijn wekker gaat om 5.15,als ik dus nog even een hoop naar binnen stamp vlak voordat ik ga slapen, dan kom ik wel aan ja, alleen is het dan wel vet.

na het trainen een voledige maaltijd nemen gaat niet
ik lig om half tien al vaak in bed.
mijn wekker gaat om 5.15,als ik dus nog even een hoop naar binnen stamp vlak voordat ik ga slapen, dan kom ik wel aan ja, alleen is het dan wel vet.

dit is onzin

idd, als jij dan nog ff 200gr droog gebakken kip weg eet zul je daar heus geen vet van gainen.

als je bakje kwark neemt voor je slape gaan en 50 gram nootjes is dat al 600 kcals en eventueel wat havermout kom je tog dik op 1000 kcals

meer ete

ik denk dat jullie te makkelijk over het feit stappen dat ik 42jaar ben en jullie ergens in de 20.
Op mijn leeftijd kan je niet zomaar even 1000 kcal boven onderhoud gaan zitten.
Je groeit langzamer op die leeftijd en je komt ook veelmakelijker vet aan, neem dat maar aan van mij

dat is puur afhankelijk van wat je eet, plus dat je wanneer je in een kuur zit je lichaam heel anders met voeding omgaat, zoek bv maar eens naar verhoogde eiwit synthese. Dat zijn zaken daar moet je gebruik van maken. Als jij om 20:00 uur je shake neemt en om 22:00 je kwark, kun je makkelijk daartussenin een stuk witte vis met groente of 200 gr kip droog bakken en opeten, daar zul je geen grammetje vet aan overhouden.

Dinsdag de laatste gezet, woog vanochtend 94 kg
moet zeggen dat ik het ook wel genoeg vind
ongeveer 8kg bijgekomen op toch wel een licht kuurtje
Nu kijken hoeveel ik er van overhou, ik hoop wel boven de 90 kg te blijven, dan kan ik aan het eind van het jaar naar de 100kg

eerste kuur en meteen tren :D
may thou grow into a beast...so said jezus!

heb al eerder een kuurtje gedaan maar moeten afbreken ivm blessures
dit is er eindelijk 1 die goed verlopen is (op naar de volgende)
wie zegt er eigenlijk dat kuren niet verslavend is

hmm, je zal t mij niet horen zeggen..:D

ik denk dat jullie te makkelijk over het feit stappen dat ik 42jaar ben en jullie ergens in de 20.
Op mijn leeftijd kan je niet zomaar even 1000 kcal boven onderhoud gaan zitten.
Je groeit langzamer op die leeftijd en je komt ook veelmakelijker vet aan, neem dat maar aan van mij

idd daar moet je wel rekening mee houden.

als je met dit schema niet meer aankomt moet je geen schrik "hebben" je zal wel blijven gainen en wat je dan gaind is mooie droge spiermassa;)

wat je wel kan doen(eigenlijk moet gaan doen :D ) is smiddags die yoghurt wegdoen en ofwel 6-8 sneetjes brood eten +40 gram eiwitshake ofwel rijst(100 gr) kip/kalkoen(150-250 gr) en wat groentjes.

is veel beter dan wat boterhammen en wat yoghurtjes:cool:

en vlak voor je gaat slapen minstens 50 gram whey combi van snelle en trage eiwitten ongeacht wat je savonds hebt gegeten, s'nachts herstel en groei je enorm wat je wel al wist maar die shake is echt belangrijk en doe die joghurt weg:p

ben nu 10 dagen gestopt, maar ik moet zeggen dat ik wel verwacht had dat het slapen snel zo verbeteren, maar pas afgelopen nacht heb ik iets beter geslapen.
met de trenbolone was ik al 5 dagen eerder gestopt, dus dat is wel 2.5 week geleden.
komt het dan ook door de test?

zou goed kunnen ja, ik sliep trouwens niet meteen na de kuur weer beter, maar pas een tijdje erna. Vooral tijdens mn kuur in de zomer had ik daar erg last van, nu trouwens wat minder. Maar t kan dus gerust nog ff duren.

Terug
Naar boven