Fitness Seller

nieuwe kuur test E en trenbolone E

update please

• Topic Starter Topic Starter
zit nu op 4.5 week,dus 6.5 kg erbij is niet slecht.
maar zoals ik al zei zit er volgens mij veel vocht bij,terwijl ik heel erg op mijn voeding let.
misschien te veel melk producten

oke keep posting i like ur cycle

denk dat ik toch maar de dosis ga verhogen naar 500mg test e en 350mg trenbolone
ik hen precies genoeg dan voor tien weken, dat moet lang genoeg zijn, zeker voor mijn leeftijd.
ik heb nu het gevoel dat het iets te weinig is. de kilo´s gaan wel goed maar de krachtwinst valt mij tegen,misscien moet het nog komen

denk dat ik toch maar de dosis ga verhogen naar 500mg test e en 350mg trenbolone
ik hen precies genoeg dan voor tien weken, dat moet lang genoeg zijn, zeker voor mijn leeftijd.
ik heb nu het gevoel dat het iets te weinig is. de kilo´s gaan wel goed maar de krachtwinst valt mij tegen,misscien moet het nog komen

het komt nog lange esters he

even een update
zit nu op 93 kg (+ 7.5 kg), dus wat dat betreft zit het wel goed, heb al een paar broeken de vuilnisbakl in kunnen gooien.
Maar de bijwerkingen vind ik maar niets.
Ik slaap heel slecht, ongeveer 2 uur per nacht
verder ben ik zo agressief als ik weet niet wat, ik word er zelf helemaal niet goed van
er hoeft maar iets te gebeuren, en ik voel zo de adrenaline omhoog komen.
Moet zeggen dat is niet zo best voor je relatie.
Zit nu op 6 weken, nog 3 a 4 te gaan en dan hou ik het voor gezien.
Maar 1 ding is zeker de 95 kg haal ik wel

Phoe 2uur per nacht is echt wel weinig!
Die agressie, als je het weet van je eigen, kan je ze dan niet onder controle houden als je je hoofd erbij houd?

*edit* : in je vorige post had ge gezegd dat je ging verhogen qua dosering, heb je dit ook gedaan?

die agressie is ook het enige wat me tegen staat van de trenbolone, heb hier met test al erg last van en schijnt met tren nog erger te zijn.

agressie is echt niet tegen te gaan, ik weet precies waar het van komt, maar ik voel het zo opkomen, en soms echt voor de stomste dingen.
Het is pas van de laatste twee weken, en het vervelende is niet alleen thuis bij je gezin maar ook op mijn werk
Ik heb een verantwoordelijke baan , en ik moet echt uitkijken.
Ik ga wel door want ik zit er nu tocxh al vol in, dus het is nog vier weken doorbijten.
Voor de rest ben ik heel tevreden, ik ben echt een maatje groter geworden, had ik niet verwacht met mijn 42 jaar.

Pssttt heb je die dosering nu verhoogd ? :p

Ik heb 1 keer tussendoor de dosering verhoogt maar ben toch maar teruggegaan naar mijn oude dosering, en achteraf ben ik toch wel blij
Kijk het gewoon aan , en de verhoging is wel voor volgende keer
als ik nou 8 a 9 kilo pak is dat wel genoeg, moet het ook nog maar zien vast te houden

Mooi zo! Succes verder :cool:

roidrage is voor mietjes, je voelt het, het is er maar je laat het niet toe anders trug naar de supplementehoek

niet toe laten, ik wil je nog wel spreken als het je oren uitkomt
laat het maar meteen gaan, want beter word het niet

ben t wel een beetje met coïtusb eens, het is juist de kunst om je te blijven gedragen, ook al komt de stoom uit je oren. bewaar die agressie maar voor in de gym.

misschien ben ik een uitzondering dan, denk je dat ik het leuk vind om de boeman van het gezin te zijn.
wil ik best wel voorkomen hoor, maar mij lukt het niet.
waarom hoor je er dan zoveel klachten over, als het zo makkelijk in te houden is?

niet toe laten, ik wil je nog wel spreken als het je oren uitkomt
laat het maar meteen gaan, want beter word het niet

Dan is het geen roidrage bikkel, dan ben je gewoon een eikel :). Als het rage is make je echt stukken als je je laat gaan.

Terug
Naar boven