AndroidHealthClinic

nieuwe kuur test E en trenbolone E

Die enanthaat ester van je tren blijft echt nog wel ff doorwerken hoor.

• Topic Starter Topic Starter
wat ik begrijp uit de sticky´s is dat je twee weken na je laatste injectie met je nakuur kan beginnen.
Ben uit voorzorg iets eerder begonnen, het klotige is alleen dat ik veel last van acne krijg
in mijn kuur nergens last van en nu na twee weken gestopt te zijn knalt het er ineens uit
gelukkig blijft mijn gezicht een beetje bespaard, leg dat maar eens uit op je werk.

wat ik begrijp uit de sticky´s is dat je twee weken na je laatste injectie met je nakuur kan beginnen.
Ben uit voorzorg iets eerder begonnen, het klotige is alleen dat ik veel last van acne krijg
in mijn kuur nergens last van en nu na twee weken gestopt te zijn knalt het er ineens uit
gelukkig blijft mijn gezicht een beetje bespaard, leg dat maar eens uit op je werk.

in de sticky staat hoe het theoretisch gezien het best zou zijn, uit voorzorg eerder beginnen heeft dus eigenlijk weinig zin. Acne begint meestal in de nakuur, niet tijdens de kuur.

zit toch in mijn nakuur.
en het eerder beginnen staat ook in de sticky´s

hoe staat dat er precies dan..? Na 2 weken nakuur starten, maar bij voorzorg eerder?

Wanneer de nakuur beginnen?

De start van de nakuur wordt bepaald door de AAS met de langste ester. Het AAS-nivo in het bloed moet namelijk ver genoeg gedaald zijn wil een nakuur zin hebben. Bij teveel externe AAS blijft je eigen testosteronproductie namelijk onderdrukt ook al gebruik je de combi Clomid/Nolvadex.

Tijd na de laatste injectie/toediening alvorens de nakuur te beginnen:

Anadrol: 1 dag
Dianabol: 1 dag
Deca: 3 weken
NPP 4 dagen
Trenbolone Prop 4 dagen
Test prop 4 dagen
Winstrol 1 tot 2 dagen
Sustanon 2,5 tot 3 weken
Test Enant 2 weken
Trenbolone Enant 2 weken
Primobolan 10 tot 14 dagen
Boldenone 17 tot 21 dagen
Test Cyp. 14 dagen

NB! Je kunt er ook voor kiezen om de nakuur voor de zekerheid 1 week vroeger te beginnen. Zorg er dan echter wel voor dat je nakuur in zijn geheel dan ook 1 week langer duurt!

Elmo

onder punt 8 in de sticky´s

hmmz, in mn begin dagen hier dus overheen gelezen.

acne begon bij mij het hardste na men nakuur.

acne begint in de nakuur, dat heb ik geweten
Mijn rug zit onder en mijn borst , gelukkig heb ik er in mijn gezicht weinig last van.
heb er altijd weinig last van gehad en nu ziet het er niet uit vind ikzelf.
heb voor de rest weinig last van libido verlies, daar was ik eigenlijk het meeste bang voor op mijn leeftijd, en vooral met trenbolone.
De vorige keer met deca had ik er veel meer last mee, al had ik toen korter gekuurt ivm een blessure

update?

Ga je ook je bloedwaardes laten testen na je nakuur? Ben wel eens benieuwd.

update
weeg nu nog 90.5 kg, ben wel al mijn vocht kwijt.
veleden week even een dip met trainen, het ging echt niet, heb wel gewoon 4 keer getraind maar was blij als ik weer naar huis kon.
Het gaat nu al een stuk beter. het gekke was dat ik wel gewoon zin in coïtus had en van libido verlies geen enkele last had.
Denk achteraf dat het kuurtje wel te licht was, en volgende keer ga ik het wel verhogen.

even een update

weeg nu nog 90 kg, van een echte dip eigenlijk geen last gehad.
Ben wel een stukje droger geworden, dus al met al dben ik niet ontevreden
Ga nu eigenlijk alweer vooruit met trainen, dus ik ben weer helemaal hersteld
verleden week een pr met kniebuigenn gezet ,dus gaat de goede kant op

He man dat is goed nieuws!

Ben je dan echt tevreden geweest met Test & Tren?

tevreden wel, maar ik denk wel dat de doseringen te weinig zijn geweest, volgende keer
neem ik wat meer en combineer ik het met primo

Terug
Naar boven