Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoel als je het meteen laat gaan dan kan je het nog een beetje sturen, maar hou je het tegen komt het zeker op een verkeerd moment eruit.
Heb ik allemaal al geprobeerd, het enige wat helpt is een slaappil, maar om dat nou elke nacht te nemen vind ik ook niets.Doe het 2 keer per week, de rest is idd naar het plafond staren.
Het inslapen is geen probleem maar ik word gewoon elke nacht wakker na twee uur, en dan heb ik geen slaap meer.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je lichaam tijd krijgt om te herstellen, ik denk dat als ik wel kan slapen veel meer uit mijn kuur kan halen
Waarom vind je een slaappil maar niks ? Wakker liggen is veel ongezonder. Een slaappil is wel belastend voor de lever maar toch veel minder dan anabolica.
heb je al zma of melatonine geprobeerd, heb het zelf ook een tijd gehad dat ik niet slapen kon. verleden jaar ook in mijn kuur, hetzelfde als jou. ook ivm ploegendienst uren lang naar het plafond staren!
ik gebruik nu beiden en het werkt wel, ben ook weer met een kuurtje bezig.
succes verder.
Waarom vind je een slaappil maar niks ? Wakker liggen is veel ongezonder. Een slaappil is wel belastend voor de lever maar toch veel minder dan anabolica.
tja, leer dr dan gewoon mee leven, veel meer mensen hebben last van trensomnia, heb t zelf ook, reageer t gewoon niet op je omgeving af.

bijna 7 kilo nu dus, niet verkeerd toch? en misschien nog wat droger.....nog ff door beuken dan haal je die 95 kilo wel. het blijft nog wel ff een paar weken door werken ook, dus profiteer daar van! succes.