Fitness Seller

Nieuwe kuur & wat vragen

Daveke1980

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
87kg
Hallo allemaal, ik ben eindelijk weer actief bezig en terug paar maand aan het trainen na operatie en revalidatie. Nu ben ik wel wat massa kwijt enja je hoort het al ik denk er aan om een nieuwe kuur te starten.
Ik dacht eraan om gewoon zuiver met sustanon te kuren en dan nakuur maar ik twijfel tussen de producten nolvadex en clomid want heb al negatieve reacties over nolvadex gehoort ben daarom niet zo zeker..
Mijn laatste kuur 10maand geleden heb ik moeten afbreken en heb dus geen nakuur gedaan en ook geen last onder vonden.

Is het verstandig om nu juist met sustanon te kuren of moet de deca er zowiezo bij omdat ik dit bij vorige kuren gedaan heb? en wat raden jullie aan als nakuur nolvadex of clomid?

Laatst bewerkt:
Volgens mij mag je geen bronnen posten hier ;)

kun je niet beter erst wachten,je traint nog meer terug net.
ik zou als ik jou was,een jaar wachten,de verliezen terug gainen door voeding en dan terug opnieuw kuren.ik neem altijd nolva en geen slechte dingen over te zeggen,hoor.

Daveke1980, heb je beide SERMs al eens geprobeerd? Zo ja, bij welke had je de minste bijwerkingen? Anders gewoon nolva nemen.

En je kan op test only prima gaan hoor, hoe zagen je vorige kuren eruit en wat zijn je huidige stats?

• Topic Starter Topic Starter
Nee nog niet.. Had van een vriend gehoort dat hij niet tevreden was van nolva ivm met bijwerkingen ofzo maar dat zal van persoon tot persoon verschillen.
Kheb 1kuur sustanon & deca gedaan maar dat was van dna en had ik het gewenste effect niet, dan 5maand daarna had ik met sust & deca van een ander merk mooie gains verkregen maar dan wegens operatie afgebroken( khad nog 4prikjes over & heb er nog altijd spijt van want had ik geweten dat ik moest geopereerd worden had ik ze gehouden).
nu weeg ik maar 83 kg meer en stond met kuur tegen de 90kg, kracht is ook ferm achteruit gegaan en eveneens eetlust & spieren; borst, vleugels en rug want ik kon alleen maar met halters trainen thuis tijdens revalidatie (biceps, triceps , schouders). Dus ik kan beter jaar gewoon trainen en daarna kuren?
Normaal zou mijn massa toch sneller terug moeten komen(naturel trainen) dan iemand die zijn piek nog moet doorbreken of zie ik dit fout?

& kan dit als 3e kuur gewoon zuiver met sustanon trainen? of toch maar de deca erbij?

Laatst bewerkt:
ja,idd even wachten,normaal zul je naturel terug goed gainen.
dan een kuurtje testo only en als 3de kuur zou ik er deca bijdoen.

eerst ff naturel nog wat gainen idd! moet makkelijk kunnen aangezien je net uit de revalidatie komt. gewoon goed eten / trainen en dan over enkele maanden een test only kuurtje :)

als je sust neemt wel meer dan 1 keer per week prikken he

• Topic Starter Topic Starter
ja komt inorde ik ben een schema met een vriend van mij aan het opstellen qua voeding en trainen. Een kuur schema is voor binnen maand of 2-3, ben blij dat ik hier wat info gevraagt heb of ik liep al te prikken haha! Thx allemaal voor de snelle en duidelijke info!

Nou vroeg ik me ook af als je maar een paar kuren zet is dit zeer schadelijk voor je organen(lever, nieren)? Ik heb al zoveel gehoort en zoveel mensen spreken elkaar tegen ook op internet en mijn arts zijn mening was verdeeld; 2 x 1keer prikken per maand is niet schadelijk maar elke week dan weer wel en zelf wist hij ook niet goed wat zeggen had ik de indruk. Ja mensen ik en mijn lichaam dat is wat ze haha!

Laatst bewerkt:
ja komt inorde ik ben een schema met een vriend van mij aan het opstellen qua voeding en trainen. Een kuur schema is voor binnen maand of 2-3, ben blij dat ik hier wat info gevraagt heb of ik liep al te prikken haha! Thx allemaal voor de snelle en duidelijke info!

Nou vroeg ik me ook af als je maar een paar kuren zet is dit zeer schadelijk voor je organen(lever, nieren)? Ik heb al zoveel gehoort en zoveel mensen spreken elkaar tegen ook op internet en mijn arts zijn mening was verdeeld; 2 x 1keer prikken per maand is niet schadelijk maar elke week dan weer wel en zelf wist hij ook niet goed wat zeggen had ik de indruk. Ja mensen ik en mijn lichaam dat is wat ze haha!

Het aantal keer zetten heeft natuurlijk niks met de schadelijkheid te maken (enkel littekenweefsel als je te vaak dezelfde spot gebruikt) het gaat erom wat je zet en in welke hoeveelheden.

Terug
Naar boven