MuscleMeat

Nieuwe kuur

Nio

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
ten eerste wil mij even voorstellen ik ben Nio en ben sinds kort geregistreerd op deze site,maar kijk al langer naar de topics dan dat ik lid ben.
Dus bij deze wil ik iedereen bedanken voor de goeie tips die ik hier tot nu toe heb opgedaan.
Dit wordt tevens mijn eerste vraag op dit forum dus ik ben benieuwd naar de reacties want het is me wel opgevallen dat iedereen die reageerd op het onderwerp anabolen een hoogleraar op dit onderwerp is :D.

Een jaar geleden heb ik mijn eerste kuur gehad die bestond uit:

Deca 200mg/ml van blabla 400mg per week
Testo enanthate 250mg/ml van blabla 500mg per week
dianabol van blabla 40 mg per dag

Deze kuur heeft een kleine 10 wkn geduurd , en ik ben van 97 kilo naar 106 kilo gegaan waarvan ik na nog bijna een jaar op 104/105 zit,dus over de resultaten ben ik wel te spreken.

Nu wil ik volgende week met een volgende kuur beginnen en die ziet er wat anders uit dan mijn vorige.

Testo enanthate 250mg/ml van blabla 500mg per week
Trenbolone 200mg/ml van blabla 400mg per week

Dit wil ik ook ongeveer 10wkn aanhouden om daarna bij het nakuren een aantal wkn clenbuterol te gebruiken om toch wat droger te worden.
Ik weet dat doormiddel van voeding je ook een stuk droger wordt en dat cardio ook wonderen verricht,maar cardio doe ik standaard na mijn krachttraining.
Het probleem is dat ik lekker eten en bier niet zo makkelijk kan laten staan,maar ik heb me voorgenomen om daar verandering in te brengen bij de start van deze kuur:rolleyes:.

Graag hoor ik tips en advies

Mvg Nio

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Droger worden na een massa kuur lijkt me niet verstanding, beter eerst de massa vast zetten en dan cutten en dan weer massa en dan weer cutten en dan weer massa :D
Dus de clenbuterol moet ik laten,maar wat bedoel je met vastzetten dan?

Massa die je net gewonnen heb met een voeding-training-kuurtje raak je ook snel weer kwijt.
Zeker als je daarna gaat proberen droger te worden,dit gaat vaak ten koste van je spiermassa.
Dus na je kuur lekker blijven eten trainen. En waneer je denkt goed te zijn hersteld van je kuur, dan eens lekker gaan cutten.

Helemaal juist!!

Lekker eten is nooit een probleem. Het probleem is dat het vaak neer komt op veel ongezond eten.

ok vrienden,
dus met t cutten ga ik wachten tot ik weer helemaal up to date ben.
Maar de tren testo combinatie is er een die goed is?????

Prima

Ziet er lekkr uit.. Zit ook aan zo iets te denken voor in de winter.. Let je wel op dat de gyno van test en tren niet met het zelfde middel te bestrijden zijn?

Ok welke moet ik dan gebruiken voor beide?

Mooi kuurtje, suc6

Laatst bewerkt:
Massa die je net gewonnen heb met een voeding-training-kuurtje raak je ook snel weer kwijt.
Zeker als je daarna gaat proberen droger te worden,dit gaat vaak ten koste van je spiermassa.
Dus na je kuur lekker blijven eten trainen. En waneer je denkt goed te zijn hersteld van je kuur, dan eens lekker gaan cutten.

Beoel je met vastzetten dat je goed hersteld bent van je kuur? En dan cutten?

Beoel je met vastzetten dat je goed hersteld bent van je kuur? En dan cutten?

als je stop met kuren heb houd je niet altijd al je gewonne massa aan,

je massa die word steeds vaster, na een maand of 4 zit de massa vast en dan zal je niet veel meer verliezen, zodra dat is, zit de gewonne massa vast

Opgeschoond, wat een teringzooi maken jullie ervan zeg...

Teksten over modjes die er op tijd bij moeten zijn en dat soort bla bla is volgende keer paar dagen time-out.

Elkaar uitmaken voor sukkel, gay en al die shit meer idem.

Ongeacht wie!!!

Ongeacht een paar jammere reacties/conflicten op dit onderwerp wil ik degene die mij wel goede tips gegeven hebben even bedanken.

Nio

Ongeacht een paar jammere reacties/conflicten op dit onderwerp wil ik degene die mij wel goede tips gegeven hebben even bedanken.

Nio

Nio sorry dat het zo is gegaan, ik ben niet begonnen met de rare reacties. Onze gedachtes worden op een rare kinderachtige manier afgezeken hier door sommige kleuters.

Nio sorry dat het zo is gegaan, ik ben niet begonnen met de rare reacties. Onze gedachtes worden op een rare kinderachtige manier afgezeken hier door sommige kleuters.

Ozgur, nu roep je wéér reacties op jezelf af! Hou daar nu eens mee op!

*bijt op tong*

grmbl mopper mopper

hou het eens on topic zeg

goede kuur man!
clen gebruiken in nakuur kan geen kwaad
meningen zijn nog steeds verdeeld over het al dan niet (anti)-katabolische karakter ervan, maar bij mij werkt het evenwel goed

hou het eens on topic zeg

goede kuur man!
clen gebruiken in nakuur kan geen kwaad
meningen zijn nog steeds verdeeld over het al dan niet (anti)-katabolische karakter ervan, maar bij mij werkt het evenwel goed

MrJ zei eens, "wat is er anti-katabolisch aan een fat-burner??" imo heeft hij gelijk, want je verliest in een nakuur wel wat massa, en dan ook nog zoiets verbrandends als clen..? ik waag het er niet aan :D

1 ding mag je zeker van zijn: blabla is TOPspul :D

Terug
Naar boven