MuscleMeat

Nieuwe laptop kopen

Bobby10

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.199
Lengte
1m96
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Ik wil binnenkort een nieuwe laptop kopen, alleen ik heb er geen verstand meer van.

Welk merk, welke site, welke laptops zijn aan te raden?

Ik zoek iets rond de ~€500,- maar als 1 van bijv. €700,- echt veel beter is dan sta ik daar ook voor open.

bij voorbaat dank

Zoek een mooi model op op www.azerty.nl of www.alternate.nl of een andere goeie webshop.

Heb je daar gekeken, ga je naar www.tweakers.nl pricewatch, dan typ je het modelnummer in en zie je een stuk of 10 winkels en waar die het goedkoopst is.
Btw neem wel minimaal een i5 processor voor dat geld ( misschien vind je zelfs een i7 ), let ook op minimaal 4 gig ram dat mag echt wel voor die prijs.

Succes.

Neem echt geen dell/hell, k*t merk, neem een Asus, HP, Toshiba of Sony dan zit je altijd goed.

Nope geen dell~!!

Wat is er mis met een dell?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is er mis met dell idd?

bedankt voor je serieuze reactie tommie, ik voel me vereerd (srs)

Dell = Hell, wil je het niet geloven koop je lekker een dell.
Ik heb stage gelopen in een ict bedrijf en daar waren ze ze wel blij met dell want die waren altijd kapot:roflol:
En kijk even rond op internet dell is gewoon overrated troep...
Als je een laptop wilt die lang mee gaat en geen rare kuren gaat vertonen zoals te heet worden etc, moet je voor de merken gaan die ik al opgenoemd heb:)

En idd als het om computers gaat ben ik serieus :p

Dell = Hell, wil je het niet geloven koop je lekker een dell.
Ik heb stage gelopen in een ict bedrijf en daar waren ze ze wel blij met dell want die waren altijd kapot:roflol:
En kijk even rond op internet dell is gewoon overrated troep...
Als je een laptop wilt die lang mee gaat en geen rare kuren gaat vertonen zoals te heet worden etc, moet je voor de merken gaan die ik al opgenoemd heb:)

En idd als het om computers gaat ben ik serieus :p
K*t argument, dat had ik met HP en nu?:D

Ik ben geen PC kenner, maar Dell is zeker geen troep. Acer, dat wel.

Acer moet je inderdaad écht niet kopen! Slechte kwaliteit en slechte aftersales.

Ik wil je best geloven hoor tommie, vroeg alleen even waarom

ik heb er zelf tot nu toe goeie ervaring mee en ze zijn in verhouding goedkoop, toch?

iemand anders nog btw?

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 23:01 ----------

Acer had ik zelf ook al afgeschreven, thnx

Tweedehands macbook air, srs.

En anders ASUS, Toshiba of Sony.

ACER idd nooit aan beginnen die dingen lijken soms spontaan in brand te vliegen:roflol:

Bijna elke acer krijgt temperatuur problemen, tenminste dit is met de oudere acer's zo.
Of het tegenwoordig wat is weet ik niet maar ik zal het niet doen...

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 23:07 ----------

Tweedehands macbook is toch ook ongeveer afgeschreven na 2 jaar bij veel gebruik? Tenminste dit is wat ik van mijn leraar hoor die een macbook gebruikt.

Haha ik zag dat Big T gepost had, dacht meteen aan macbook.

Ik weet niet of dat wel handig is meneer T.. Ik ben heel m'n leven aan Windows gewend en al de programma's, browsers en andere dingen die er mee gepaard gaan.

bedankt

Tweedehands macbook is toch ook ongeveer afgeschreven na 2 jaar bij veel gebruik? Tenminste dit is wat ik van mijn leraar hoor die een macbook gebruikt.
Zou niet weten waarom. Batterij misschien wel aan vervanging toe na 3j. Maar als ie goed verzorgt is geweest (zie je zo) dan gaat zo'n ding lang mee.

Haha ik zag dat Big T gepost had, dacht meteen aan macbook.

Ik weet niet of dat wel handig is meneer T.. Ik ben heel m'n leven aan Windows gewend en al de programma's, browsers en andere dingen die er mee gepaard gaan.

bedankt

Was ik ook, na een maand Mac volledig gewend, never looked back. Je kan er trouwens ook Windows op draaien als je bepaalde games wilt spelen oid.

Wat zijn dan in het kort de voordelen van een mac volgens jou?

Wat zijn dan in het kort de voordelen van een mac volgens jou?
Ik vind alles gewoon intuïtiever werken. Mensen denken ook altijd dat het puur om het betere design gaat maar het is gewoon veel meer dan dat. Zowel software als hardware zijn gewoon aangenamer om op te werken. Ook geen zorgen meer over malware ed. Apps vind ik er beter uitzien en aangenamer om te gebruiken ook. Alles werkt gewoon, minder bugs ed. Omdat het eenvoudiger werkt dan Windows ben je er veel sneller mee weg.

Asus, HP, Sony of Toshiba.

Ik back Big T wel in zijn Mac verhaal. Ik heb nu 6 maanden een macbook en echt waar.. het is geweldig. Je zult echt geen probleem hebben met het omschakelen, het is even wennen aan de sneltoetsen maar dat zit er na twee keer gebruiken gewoon in. Het werkt gewoon zoveel fijner dan iedere andere laptop / computer die ik tot nu toe heb gehad. Een grote investering, maar wel een aanrader.

Terug
Naar boven