MuscleMeat

Nieuwe laptop.

Klibkt mss stom maar als je kan koop een vaste pc, game daar op en gebruik je oude laptop voor normale shit zoals dbb, etc.
Voor de prijs vn je laptop krijg je een killer pc

Klibkt mss stom maar als je kan koop een vaste pc, game daar op en gebruik je oude laptop voor normale shit zoals dbb, etc.
Of koop een goede laptop en een aparte grote monitor/muis/keyboard zodat je 'm ook als desktop kan gebruiken. Zou niets anders meer willen.

Of koop een goede laptop en een aparte grote monitor/muis/keyboard zodat je 'm ook als desktop kan gebruiken. Zou niets anders meer willen.

Is handig maar er bestaan imho nog altijd geen betaalbare gamelaptops ivgm vaste, mijn 'bak' heeft me vorigkaar 1800 euro lichter gemaakt maar is nu nog ubernice, om een laptop te vinden met zemfde specs zit je rond de 3000

[Link niet meer beschikbaar]

Goedkoop is anders, maar dan heb je ook wel wat. :thumbs:

Is handig maar er bestaan imho nog altijd geen betaalbare gamelaptops ivgm vaste, mijn 'bak' heeft me vorigkaar 1800 euro lichter gemaakt maar is nu nog ubernice, om een laptop te vinden met zemfde specs zit je rond de 3000
Niet iedereen wil gamen op dat niveau, maar als 'hardcore gamer' is het inderdaad duur.

• Topic Starter Topic Starter
Als het toch om het gamen gaat dat koop je toch een xbox of id

Op een xBox kan ik niet op DBB.

Ik heb toch liever een laptop ipv een pc, vind een laptop veel fijner dan een pc en een goede laptop kan van pas komen bij een opleiding.

Ik weet niet wat voor opleiding je van plan bent te gaan doen? Maar zelfs op mijn opleiding (informatica) kan je het af met een normale laptop.

Weet je wel zeker dat je voor een laptop wilt gaan?
Voordeel is wel dat je flexibel bent met een laptop en je data overal bij hebt (als er geen mogelijkheid is om een schijfie in een pc te prikken)

Weet je al wat je eraan uit wilt geven, want voor een leuke 'game' laptop, kan je zeker wel een dikke game pc krijgen.

Het nadeel van een 'dikke' laptop = jat gevoelig + prijzig.

Het is maar net waar je een laptop echt voor wilt gebruiken.

Het hoeft geen 'game laptop' te zijn, zodat de aller nieuwe game's het op doen. Maar als ik me verveel wil ik wel GTA of Need For Speed ofzo normaal kunnen spelen.

Daarvoor hoef je niet perse een laptop van ~2500 denk ik..

Je kan ook laptop nemen met een klein scherm (lagere kosten), maar wel met high-end specs. En dan thuis gewoon aansluiten op je beeldscherm, heb je thuis gewoon groot beeld en kan je gamen op dat beeld, en je kan je laptop alsnog overal mee naartoe nemen. Scheelt toch redelijk in prijs als je zo'n kleine neemt.

Bedoel je zo'n mini laptop?

Me broer die heeft 'n 11" ofzo van alienware, maar wel met redelijke specs (SLI enzo).

Ik heb net een leuk aanbod gekregen van een winkeleigenaar die m'n vader kent.

Processor
ProcessorIntel Pentium T3100
Frequentie2 GHz
Geheugen
Harddisk500 GB
Snelheid5400 rpm
Optisch stationDVD
Cardreader
Werkgeheugen3 GB DDR2 SDRAM
Grafisch
SchermN.v.t.
Schermgrootte17.3"
Resolutie (max)1600 x 900
VGA-kaartIntel GMA 4500MHD
GeheugenOnbekend
VGA-uitgang

Dit voor een prijs van 250 euro :)

Denken jullie dat dit goed genoeg voor wat games?

games met die grafische kaart ? :roflol:
Ik heb dezelfde grafische kaart en het enigste voor wat die kaart goed is zijn oude games van 8 jaar oud.
Die intel kaarten zijn enkel goed voor videos af te spelen. koop een laptop met een nvidia of een ati kaart in.

Laatst bewerkt:
Heb er een voor je samengesteld. Prijs is te doen en uitermate geschikt om ook de betere games op te spelen.

2s6k0tl.jpg

Prijs is te overzien inderdaad. :)

Als je een laptop koopt met 4gb intern geheugen, zet er dan wel een 64-bits OS op. Heb best wel wat pc's gezien met 4gb en dan nog vrolijk 32-bits vista erop.

De Dell XPS serie, dus de 15 of 17 inch. Betaalbaar en je kan erop gamen.

Mars mannetje, als je een budget geeft en eventueel een aantal specs die de laptop moet hebben wordt het iets makkelijker om je een aantal keuzemogelijkheden te geven.

specs: scherm, harde schijf, ram, dvd of blueray,....

Terug
Naar boven