Gangreen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of koop een goede laptop en een aparte grote monitor/muis/keyboard zodat je 'm ook als desktop kan gebruiken. Zou niets anders meer willen.Klibkt mss stom maar als je kan koop een vaste pc, game daar op en gebruik je oude laptop voor normale shit zoals dbb, etc.
Voor de prijs vn je laptop krijg je een killer pc
Of koop een goede laptop en een aparte grote monitor/muis/keyboard zodat je 'm ook als desktop kan gebruiken. Zou niets anders meer willen.
Niet iedereen wil gamen op dat niveau, maar als 'hardcore gamer' is het inderdaad duur.Is handig maar er bestaan imho nog altijd geen betaalbare gamelaptops ivgm vaste, mijn 'bak' heeft me vorigkaar 1800 euro lichter gemaakt maar is nu nog ubernice, om een laptop te vinden met zemfde specs zit je rond de 3000
Als het toch om het gamen gaat dat koop je toch een xbox of id
Klibkt mss stom maar als je kan koop een vaste pc, game daar op en gebruik je oude laptop voor normale shit zoals dbb, etc.
Voor de prijs vn je laptop krijg je een killer pc
Ik weet niet wat voor opleiding je van plan bent te gaan doen? Maar zelfs op mijn opleiding (informatica) kan je het af met een normale laptop.
Moet nog een nieuwe opleiding zoeken na mijn fail. 
Ik heb net een leuk aanbod gekregen van een winkeleigenaar die m'n vader kent.
Processor
ProcessorIntel Pentium T3100
Frequentie2 GHz
Geheugen
Harddisk500 GB
Snelheid5400 rpm
Optisch stationDVD
Cardreader
Werkgeheugen3 GB DDR2 SDRAM
Grafisch
SchermN.v.t.
Schermgrootte17.3"
Resolutie (max)1600 x 900
VGA-kaartIntel GMA 4500MHD
GeheugenOnbekend
VGA-uitgang
Dit voor een prijs van 250 euro
Denken jullie dat dit goed genoeg voor wat games?

Wtf? Is dit dan de duurste samenstelling of kan het nog gekker?Heb er een voor je samengesteld. Prijs is te doen en uitermate geschikt om ook de betere games op te spelen.
![]()