AndroidHealthClinic

Nieuwe laptop.

Wat is ten eerste je budget?

• Topic Starter Topic Starter
Mars mannetje, als je een budget geeft en eventueel een aantal specs die de laptop moet hebben wordt het iets makkelijker om je een aantal keuzemogelijkheden te geven.

specs: scherm, harde schijf, ram, dvd of blueray,....

Budget is ~800 euro, moet nog kijken of m'n ouders wat bij willen leggen. :D

Wil wel een groot scherm, 17 inch ofzo harde schijf ~320 gb is wel goed denk ik dvd speler is ook handig. :) Blueray hoeft niet.

17" is overrated. 15" is prima voor een laptop, tenzij je 'm als desktop gaat gebruiken, maar dan zou ik nog eerder een 24" of grotere externe monitor aanschaffen om aan te sluiten.

Heb nu 15 en vind dat te klein. :( 17 is perfect. :P

DEll studio 17 voor 849 euro die volgens mij alles heeft wat jij moet hebben:

PROCESSOR Intel® Core™ i5-520M (2,4 Ghz, Vier Threads, turbo boost tot 2.93Ghz, 3 MB cache) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands bewerken
SYSTEM RECOVERY Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Geen productiviteitssoftware geselecteerd bewerken
LCD-SCHERM 44 cm (17.3") HD (1600x900) LED - breedbeeldscherm met TrueLife™ bewerken
KLEUREN, DESSINS EN BESCHILDERINGEN Ruby Red met satijnachtige afwerklaag bewerken
SERVICES EN SUPPORT 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc bewerken
ACCIDENTAL DAMAGE-BESCHERMING Geen Accidental Damage-support bewerken
BEVEILIGINGSSOFTWARE McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands bewerken
GEHEUGEN 4.096 MB 1067 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [2 x 2.048] bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven) bewerken
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g) bewerken
DATASAFE ONLINE BACK-UP DataSafe online back-up van 2GB – licentie van 1 jaar bewerken
Accessoires
Ook meegeleverd bij uw systeem
GRAFISCHE KAART 1GB ATI Mobility Radeon HD 5650 grafische kaart
HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
WEBCAM Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Toetsenbord Internal US/International Qwerty Keyboard
Gedis-pakketreferentie N1174905
Bestelgegevens Studio 1749 Order - Netherlands
Standaardondersteuning 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
Draagtassen Geen draagtas
Systeemmedia Studio 1749 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Power Supply Wisselstroomadapter van 90 W
Verzendingsdocumenten Dutch Documentation
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.3 Basic
Labels Wireless Label CI5
Cables 1 Meter Power Cord (3 Wire) - European
PalmRest Palmrest Standard
Dell Dock Dell Dock

Zal niet weten wat dat allemaal is maar ziet er wel goed uit? :P

Waar kun je die halen?

dell is online te bestellen of telefonisch. Op hun site staat een tel. Nummer kom je op de klantendienst. Je kan zelf vrijblijvend een offerte laten maken die ze dan doormailen.

Dell is prima, DBB draait ook op een Dell server en nooit hardwareproblemen mee gehad tot nu toe.

Die latop is veel te krachtig voor jou doelen, Je kan betere een processor met 2 cores gebruiken, Scheelt accuduur en prijs uiteraard die laptops zijn er al vanaf een euro of 600
denk aan deze :

Specificaties en afbeeldingenMerk en Type
Merk Asus
Type K52JB-SX133V
Eerste prijsvermelding vrijdag 25 juni 2010
Technische Specificaties
CPU-type Intel Core i3 350M
Snelheid 2,26GHz
Moederbordchipset Intel Mobile HM55
Geheugengrootte 3GB
Geheugentype DDR3 (SODIMM)
Videointerface
Schermdiagonaal 15,6"
Videochip Radeon Mobility HD5145
Video uit D-Sub (VGA), HDMI
Schermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)
Backlight Led: Edge-lit
Opslag
Hardeschijfgrootte 500GB
Hardeschijftype 5400rpm
Optische Drive Type DVD+/-RW
Interfaces
Verbinding (USB/FW) 3x USB 2.0
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Verbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps
Overige specificaties
Laptop extra's Cardreader, Webcam
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium
Gewicht 2,62kg
Accucapaciteit Wattuur 48Wh
Kleuren Zwart
Bijzonderheden Altec Lansing speakers met SRS Premium Sound
Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return
Taal
Indeling Qwerty
Taal Meertalig

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=OGJC7T5jg9tU8MJs is vanaf 600

Als je percee er op wilt gamen dan moet je een redelijk budget hebben denk aan minimaal 1200 euro.
je moet dan namelijk een goede grafische kaart hebben
zoiets bijvoorbeeld:
zit een van de krachtigste mobiele GPU's van het moment in
MerkAsusTypeG51JX-IX044VEerste prijsvermeldingvrijdag 15 januari 2010Technische SpecificatiesCPU-typeIntel Core i7 720QMSnelheid1,6GHzMoederbordchipsetIntel Mobile PM55Geheugengrootte4GBGeheugentypeDDR3 (SODIMM)VideointerfaceSchermdiagonaal15,6"VideochipGeForce GTX 460MVideo uitD-Sub (VGA), HDMISchermresolutie1366x768 (WXGA Wide)BacklightCCFL3D-ondersteuningJaOpslagHardeschijfgrootte640GBHardeschijftype7200rpmOptische Drive TypeBlu-Ray / DVD+/-RW DLInterfacesVerbinding (USB/FW)eSATA, Firewire 400, 4x USB 2.0Verbinding (wlan)802.11b, 802.11g, 802.11nVerbinding (Ethernet)Ethernet 1GbpsVerbinding (Bluetooth)Bluetooth 2.1Card Interface (laptop)Expresscard 34Overige specificatiesLaptop extra'sCardreader, WebcamBesturingssysteemWindows 7 Home PremiumGewicht3,3kgKleurenZwartFabrieksgarantie2 jaar pickup & returnTaalIndelingQwertyTaalMeertalig

Laatst bewerkt:
is maar wat je wilt natuurlijk. Ik heb geopteerd voor een zwaar systeem (was ook meer dan 2000 kwijt) maar ben nu wel goed voor lange tijd. Ben ook nog geen game tegengekomen dat ik niet draaien kan op hoge settings. Had wel het geluk een promotie te hebben op garantie. Heb in-home en accidental damage voor 3jaar.
Mijn idee is altijd: haal zoveel mogelijk uit je vooropgestelde budget. En voor 850 euro heeft hij dan een dik systeem. wil hij minder uitgeven zit hij natuurlijk ook goed met bovenvermelde i3

Wacht tot Jan. Feb. De XPS 17 L702X komt eraan. Full HD met touchscreen of 3D beeldscherm met de Sandy bridge processoren.

Als je bij Dell koopt koop dan geen geheugen bij, de prijzen die zij rekenen zijn gewoon absurd.

Wacht tot Jan. Feb. De XPS 17 L702X komt eraan. Full HD met touchscreen of 3D beeldscherm met de Sandy bridge processoren.

Als je bij Dell koopt koop dan geen geheugen bij, de prijzen die zij rekenen zijn gewoon absurd.

Wie weet wat dat ding kost

en hoe lang het duurt voor een update van de xps er effectief komt. . .
Toen ik in juni mijn alienware kocht heb ik maanden zitten wachten op een update van de xps16. En tegen ik mijn alienware had was er nog geen update. Zo kan je blijven wachten natuurlijk

Terug
Naar boven