MuscleMeat

Nieuwe Mode:Willekeurig mensen in elkaar slaan!

Een groep jongeren tussen 16-20 die zich zo gedragen....

Zou het de warmte zijn of niet?

imo wilde ze gewoon indruk op de chickies maken... je weet toch!

Ik denk dat het moslimjeugd was!

haha moeten ze bij mij proberen :P gaan ze me vlinder voelen :P

'Happy Slapping' heet dit, bakermat is Engeland en onmisbare tool bij dit soort evenementen is de GSM-met-cam,era om e.e.a. te filmen.

Wie happy slapping nog niet kent kijkt nooit filmpjes op internet.

Ik sla altijd willekeurige mensen...vink leuk. Geeft me ook een rush..

Je weet tog.

Kusjes Achmed

koetje zei:
dit is bij de beesten af .

mijn idee , mensen na een psycho test en schoon strafblad een wapen toekennen
kunnen ze die zieke ****s afschieten

waarom een schoon strafblad?

........criminelen zijn al gewend om met wapens om te gaan en schieten meestal een stuk beter........scheelt weer een aantal kogels!:eek:

:D

DBC01 zei:
'Happy Slapping' heet dit, bakermat is Engeland en onmisbare tool bij dit soort evenementen is de GSM-met-cam,era om e.e.a. te filmen.

Wie happy slapping nog niet kent kijkt nooit filmpjes op internet.
Trendwatcher DBC, heb toch al veel filmpjes gezien maar over deze zieke bezigheid hoor ik nu pas.

Ik zeg: iedere burger toestemming geven om met zo'n elektrisch shock toestel zich te laten verdedigen. Spelletje zal dan snel afgelopen zijn.

Big_T zei:
Trendwatcher DBC, heb toch al veel filmpjes gezien maar over deze zieke bezigheid hoor ik nu pas.

Ik zeg: iedere burger toestemming geven om met zo'n elektrisch shock toestel zich te laten verdedigen. Spelletje zal dan snel afgelopen zijn.

tazer , stungun , pistool desnoods een breinaald . als de brave burger een held werd als ze een boef pakten in plaats van gestraft worden zou er al minder criminaliteit zijn . iedereen wil wel een held voor een dag zijn

verwondert me niet met die nouveau-fascisten van de laatste tijd.
hier in Antwerpen hebben ze ook al een n*ger in de schelde gesmeten.

Ik wil het niet goed praten; maar komt al dit geweld ook niet omdat wij tegenwoordig in zo'n cleane en veilige wereld leven, dat al dat jonge testeron ergens heen moet (lees fitness, zelf-verdediging sporten, of af en toe ff knokkuh?).

Snap het niet zo goed. Zie er de humor ook niet van in.
Kijk als het nu een mannetje van 1.70 is die een keer probeert een groepje van 5 van minimaal 1.85 te pakken oke, maar het zal eerder andersom zijn:(

Trieste bedoeling

Terug
Naar boven