Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big_T zei:Trendwatcher DBC, heb toch al veel filmpjes gezien maar over deze zieke bezigheid hoor ik nu pas.
Ik zeg: iedere burger toestemming geven om met zo'n elektrisch shock toestel zich te laten verdedigen. Spelletje zal dan snel afgelopen zijn.
En z'n filmende vriendje maar roepen 'ja sla hem maar!'
Gouwetonny zei:Ik stel voor dat Richard stadswacht wordt.
Ze moeten die jongens alle kudo's afpakken, dat zal ze leren.
Straks gaan ze ook nog zeggen dat het slaan van mensen zonder geldige reden van hun geloof moet omdat ze anders later geen maagden mogen bekijken.

Pure_tech zei:Stel voor om een DBB stadwacht groep samen te stellen.
Hebben wij ook nog eens wat leuks te doen![]()
Pure_tech zei:Ze kunnen het proberen bij me maar ik neem er zeker 5 mee naar me graf![]()

Yzord zei:Ik sla altijd willekeurige mensen...vink leuk. Geeft me ook een rush..
Je weet tog.
Kusjes Achmed

DBC01 zei:Heb pas nog een filmpje gezien waar een Happy Slapper wordt teruggepakt en KO geslagen!En z'n filmende vriendje maar roepen 'ja sla hem maar!'
![]()

bouwens62 zei:Heb je hier geen linkje van DBC? Want dat is nu wel een keer mooi om te zien![]()

the better dayz zei:Mij gebeurt hey nu ook niet direct, maar gebeurt hier ook hoor...
Gent, the place to be...

Blackadder zei:verwondert me niet met die nouveau-fascisten van de laatste tijd.
hier in Antwerpen hebben ze ook al een n*ger in de schelde gesmeten.

Big_T zei:Tja je moet iets doen als je je verveeld omdat je te lomp bent iets nuttigs te doen he. Rotjeugd, afschieten.