- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect voor iedereen,of het nou Ed is of niet......
maar het gaat om waarheid,en dat is.....:
in bodybuilding gaat niet om ''HUGE'' ,hoeveel ''huge'' bodybuilders van NL zie je die succes hebben??!!Geen een!!!!
Berry de Mey als enige...
Alison Maria die ook zijn best doet ,maar ja komt niet eens in top 15 in een ''gewoone'' wedstrijd!!!
geen Genetics,dats voor zeker....want een kleine Jaroslav Horvath doet heel veel beter dan ''Huge"'nederlanders...of niet soms
bodyguards in discoteken die ik ken zijn ZEKER groter dan Ronnie Coleman,maar ja zie je ze op wedstrijdpodiums??!!!NEVER!!!
Het woord tijd totdat wij het begrijpen wat bodybuilding echt is,dat een Labrada met amper 86 kilo's heel lang een van de beste was....of niet soms
Nogmaals groeten en respect....maar de waarheid gaat voor
Benny
Of ik moet me wel heel sterk vergissen, maar geruime tijd geleden was er een Rivella reclame met oa Ed van Amsterdam in de 'hoofdrol'.
Voor mij had hij destijds de ultieme fysiek.
Respect voor iedereen,of het nou Ed is of niet......
maar het gaat om waarheid,en dat is.....:
in bodybuilding gaat niet om ''HUGE'' ,hoeveel ''huge'' bodybuilders van NL zie je die succes hebben??!!Geen een!!!!
Berry de Mey als enige...
Alison Maria die ook zijn best doet ,maar ja komt niet eens in top 15 in een ''gewoone'' wedstrijd!!!
geen Genetics,dats voor zeker....want een kleine Jaroslav Horvath doet heel veel beter dan ''Huge"'nederlanders...of niet soms
bodyguards in discoteken die ik ken zijn ZEKER groter dan Ronnie Coleman,maar ja zie je ze op wedstrijdpodiums??!!!NEVER!!!
Het woord tijd totdat wij het begrijpen wat bodybuilding echt is,dat een Labrada met amper 86 kilo's heel lang een van de beste was....of niet soms
Nogmaals groeten en respect....maar de waarheid gaat voor
Benny
wooww luister met groot bedoel ik groot !!!!damn zoals jullie zeggen ''HUGE'' en kom in Amsterdam-Rembrandplein zie je echt grote kerels.....I REPEAT;het gaat om mensen die 150kg+,echter lange(2 m lang)en t*ring breed!!!!dat ik soms denk ehh hoe kan dat?!!!ik train al vanaf me 17(7 jaar) waarvan 3 echt zwaar,en ik woord nooit zo.....maar dat wil ik ook niet!!!!kijk het gaat om symetrie en die mensen hebben het niet,ik kies beter voor Labrada dan voor Ron!!!Waarom??!!!ej,wie zei nog dat niemand groter is dan Ron?!!!hier argument en hou je bek for ever....nog een bewijs dat''huge''is huge en niet bodybuilding:
?hij is ook heel erg gespierd,of niet ?!!!!
.....waarom,dwing je hun door een Ronnie
?
nej ,vind ik niet...
wooww luister met groot bedoel ik groot !!!!damn zoals jullie zeggen ''HUGE'' en kom in Amsterdam-Rembrandplein zie je echt grote kerels.....I REPEAT;het gaat om mensen die 150kg+,echter lange(2 m lang)en t*ring breed!!!!dat ik soms denk ehh hoe kan dat?!!!ik train al vanaf me 17(7 jaar) waarvan 3 echt zwaar,en ik woord nooit zo.....maar dat wil ik ook niet!!!!kijk het gaat om symetrie en die mensen hebben het niet,ik kies beter voor Labrada dan voor Ron!!!Waarom??!!!ej,wie zei nog dat niemand groter is dan Ron?!!!hier argument en hou je bek for ever....nog een bewijs dat''huge''is huge en niet bodybuilding:
-Greg Kovacz is VEEL ''huge''r dan Ronnie,of niet soms??!!!enweet je?NOCin 2003 moest hij tijdens wedstrijd stopen!!!!weg ermee....NO SHIT!!!
-Bob Sap is niet groter dan Ronnie?hij is ook heel erg gespierd,of niet ?!!!!
dit geld ook voor Michael Dungan....
Wie zegt dat ik Ronnie niet heb gezien,praat voor jezelf m..****er...!!
Ronnie mag een aardige man zijn,niks mis mee...maar het gaat mij om bodybuilding en hij maakt het erger met zijn ''bigger is beter''mentaliteit,samen met die juryleden ,die volgens Shawn Ray(terecht vind ik) moeten naar pensioen!!!!
bodybuilding van jaren '90 en nu is gewoon niet meer te begrijpen....nu zie je zomaar een melvin anthony met 125 kg+.....waarom,dwing je hun door een Ronnie
Shawn Ray,Levrone,en zeker Flex Wheeler doen/deden het beter en met minder gewicht....maar alltijd in betete conditie,en alle 3 hebben smalere taile geha.,of lieg ik soms?!!!
Opgezwollen buiken zijn nu in..maar gelukig gaat nu wat beter, na zijn nederlaag....
en wat Nesret Icli betreft..Lat Spread:
-laat zien hoe oud je bent?!of schaam je soms....?
Mr.Universe is amateur wedstrijd,ze zijn zeker heel veel meer gespierd dan ik en jij,en velen hier,maar is hij so succesvol dannej ,vind ik niet...
hij is geen IFBB prof,of nog niet...tussen de amateurs doet ie het goed....
mijn reactie was zo,want iemand zei:dat hij een grasspriet is?!!!
Hij is zeker goede bodybuilder maar dat zijn wij ook,''body''-lichaam ''builder''-bouwer...maar je hebt bodybuilders en bodybuilders,nej?!!!
in mijn ogen een bodybuilder die een IfBB contest wint,mag succesvol genoemd worden....en niet Ed van Amsterdam of A.Maria die niet eens in top 15 komt!!!?Lieg ik?!!!!en ook niet Icli met Mr.Universe
succes en was betjee heftig maar waarheid is hard....![]()