XXL Nutrition

Nieuwe pics Ed van Amsterdam

Veel respect voor Ed:cool:

@ Beny4you : Hehe right, zeker groter dan coleman... in lengte ok... in breedte nee of ze wegen 200+:p

Waar is de Ed gebleven van de Rivella reclame..........

;)

Laatst bewerkt:
Huh, waar heb jij het over diky?

Respect voor iedereen,of het nou Ed is of niet......
maar het gaat om waarheid,en dat is.....:
in bodybuilding gaat niet om ''HUGE'' ,hoeveel ''huge'' bodybuilders van NL zie je die succes hebben??!!Geen een!!!!
Berry de Mey als enige...
Alison Maria die ook zijn best doet ,maar ja komt niet eens in top 15 in een ''gewoone'' wedstrijd!!!
geen Genetics,dats voor zeker....want een kleine Jaroslav Horvath doet heel veel beter dan ''Huge"'nederlanders...of niet soms???
bodyguards in discoteken die ik ken zijn ZEKER groter dan Ronnie Coleman,maar ja zie je ze op wedstrijdpodiums??!!!NEVER!!!
Het woord tijd totdat wij het begrijpen wat bodybuilding echt is,dat een Labrada met amper 86 kilo's heel lang een van de beste was....of niet soms???
Nogmaals groeten en respect....maar de waarheid gaat voor
Benny

OK DBC het is nu wel leuk geweest met je kloon.......

''bodyguards in discoteken die ik ken zijn ZEKER groter dan Ronnie Coleman''

Dude.... :roflol:

Respect voor iedereen,of het nou Ed is of niet......
maar het gaat om waarheid,en dat is.....:
in bodybuilding gaat niet om ''HUGE'' ,hoeveel ''huge'' bodybuilders van NL zie je die succes hebben??!!Geen een!!!!
Berry de Mey als enige...
Alison Maria die ook zijn best doet ,maar ja komt niet eens in top 15 in een ''gewoone'' wedstrijd!!!
geen Genetics,dats voor zeker....want een kleine Jaroslav Horvath doet heel veel beter dan ''Huge"'nederlanders...of niet soms???
bodyguards in discoteken die ik ken zijn ZEKER groter dan Ronnie Coleman,maar ja zie je ze op wedstrijdpodiums??!!!NEVER!!!
Het woord tijd totdat wij het begrijpen wat bodybuilding echt is,dat een Labrada met amper 86 kilo's heel lang een van de beste was....of niet soms???
Nogmaals groeten en respect....maar de waarheid gaat voor
Benny

Te flauw om hier een paar opmerkingen over te maken. Maar goed eentje dan. Het schijnt dat Nederland de huidige MR Universe heeft geleverd :duh:
ssst niet verder vertellen.........

Ik zie net dat je het wel weet. Nou dan snap ik er helemaal niets meer van ???

"beny4you
Novice

Geslacht: M
Leeftijd: 24
Karma Power: 0

Offline Re: In wat is die Nederlandse-Turk 1e geworden?

--------------------------------------------------------------------------------

hij doet het zeer goed.....dat hij naturel is,ja dat gelooft alleen Jan en Piet
het is makkelijk dat het lichaam AAS ''wegneemt'' na een tijdje,zelfs met alle test's van de werleld kan je niet achterkommen....
kijk meer op Buy Steroids, Anabolic Steroids, Side Effects of Steroids, Clenbuterol, Dianabol, Winstrol
Flex,Dorian,Tom prince om maar een paar te noemen hebben in openbaar dat bekend gemaakt,dat ze AAS gebru...so wat
en ...hij een grasspriet??!!
mother ****er ga jij maar in een wedstrijd meedoen ,dan zie je hoe het is.....het is niet veel verschiel tussen hem en Jay...zeker niet zonder al die sponsors die Jay heeft.....Icli is tenminste mr.Univers"

??? wooww luister met groot bedoel ik groot !!!!damn zoals jullie zeggen ''HUGE'' en kom in Amsterdam-Rembrandplein zie je echt grote kerels.....I REPEAT;het gaat om mensen die 150kg+,echter lange(2 m lang)en t*ring breed!!!!dat ik soms denk ehh hoe kan dat?!!!ik train al vanaf me 17(7 jaar) waarvan 3 echt zwaar,en ik woord nooit zo.....maar dat wil ik ook niet!!!!kijk het gaat om symetrie en die mensen hebben het niet,ik kies beter voor Labrada dan voor Ron!!!Waarom??!!!ej,wie zei nog dat niemand groter is dan Ron?!!!hier argument en hou je bek for ever....nog een bewijs dat''huge''is huge en niet bodybuilding:
-Greg Kovacz is VEEL ''huge''r dan Ronnie,of niet soms??!!!enweet je?NOCin 2003 moest hij tijdens wedstrijd stopen!!!!weg ermee....NO SHIT!!!
-Bob Sap is niet groter dan Ronnie????hij is ook heel erg gespierd,of niet ?!!!!
dit geld ook voor Michael Dungan....
Wie zegt dat ik Ronnie niet heb gezien,praat voor jezelf m..****er...!!
Ronnie mag een aardige man zijn,niks mis mee...maar het gaat mij om bodybuilding en hij maakt het erger met zijn ''bigger is beter''mentaliteit,samen met die juryleden ,die volgens Shawn Ray(terecht vind ik) moeten naar pensioen!!!!
bodybuilding van jaren '90 en nu is gewoon niet meer te begrijpen....nu zie je zomaar een melvin anthony met 125 kg+:eek: .....waarom,dwing je hun door een Ronnie???
Shawn Ray,Levrone,en zeker Flex Wheeler doen/deden het beter en met minder gewicht....maar alltijd in betete conditie,en alle 3 hebben smalere taile geha.,of lieg ik soms?!!!
Opgezwollen buiken zijn nu in..maar gelukig gaat nu wat beter, na zijn nederlaag....
en wat Nesret Icli betreft..Lat Spread:
-laat zien hoe oud je bent?!of schaam je soms....????
Mr.Universe is amateur wedstrijd,ze zijn zeker heel veel meer gespierd dan ik en jij,en velen hier,maar is hij so succesvol dan???nej ,vind ik niet...
hij is geen IFBB prof,of nog niet...tussen de amateurs doet ie het goed....
mijn reactie was zo,want iemand zei:dat hij een grasspriet is?!!!
Hij is zeker goede bodybuilder maar dat zijn wij ook,''body''-lichaam ''builder''-bouwer...maar je hebt bodybuilders en bodybuilders,nej?!!!
in mijn ogen een bodybuilder die een IfBB contest wint,mag succesvol genoemd worden....en niet Ed van Amsterdam of A.Maria die niet eens in top 15 komt!!!?Lieg ik?!!!!en ook niet Icli met Mr.Universe
succes en was betjee heftig maar waarheid is hard....;)

Ik snap wat je bedoelt, IRL lijk een jay cutler (kijk naar fanpics met wat langere kerels ernaast)van een dikke 1m70 zowieso minder impressionant dan een echte buffe kerel van boven de 2m, BB blijft dan ook een podiumsport waar de lengte niet primair is en moeilijker beoordeelt kan worden door het volk en de jury.

voor de rest sla je wel veel wartaal uit.

pikkie

Haha, Beny4you, ik ga jou maar 's negeren anders word ik straks zelf gebanned van dit forum omdat ik anders uitspraken ga doen waartoe ik me eigenlijk niet wil verlagen. Oja, check je karma. Zegt wel genoeg denk ik.
Veel wijsheid gewenst.

??? wooww luister met groot bedoel ik groot !!!!damn zoals jullie zeggen ''HUGE'' en kom in Amsterdam-Rembrandplein zie je echt grote kerels.....I REPEAT;het gaat om mensen die 150kg+,echter lange(2 m lang)en t*ring breed!!!!dat ik soms denk ehh hoe kan dat?!!!ik train al vanaf me 17(7 jaar) waarvan 3 echt zwaar,en ik woord nooit zo.....maar dat wil ik ook niet!!!!kijk het gaat om symetrie en die mensen hebben het niet,ik kies beter voor Labrada dan voor Ron!!!Waarom??!!!ej,wie zei nog dat niemand groter is dan Ron?!!!hier argument en hou je bek for ever....nog een bewijs dat''huge''is huge en niet bodybuilding:
-Greg Kovacz is VEEL ''huge''r dan Ronnie,of niet soms??!!!enweet je?NOCin 2003 moest hij tijdens wedstrijd stopen!!!!weg ermee....NO SHIT!!!
-Bob Sap is niet groter dan Ronnie????hij is ook heel erg gespierd,of niet ?!!!!
dit geld ook voor Michael Dungan....
Wie zegt dat ik Ronnie niet heb gezien,praat voor jezelf m..****er...!!
Ronnie mag een aardige man zijn,niks mis mee...maar het gaat mij om bodybuilding en hij maakt het erger met zijn ''bigger is beter''mentaliteit,samen met die juryleden ,die volgens Shawn Ray(terecht vind ik) moeten naar pensioen!!!!
bodybuilding van jaren '90 en nu is gewoon niet meer te begrijpen....nu zie je zomaar een melvin anthony met 125 kg+:eek: .....waarom,dwing je hun door een Ronnie???
Shawn Ray,Levrone,en zeker Flex Wheeler doen/deden het beter en met minder gewicht....maar alltijd in betete conditie,en alle 3 hebben smalere taile geha.,of lieg ik soms?!!!
Opgezwollen buiken zijn nu in..maar gelukig gaat nu wat beter, na zijn nederlaag....
en wat Nesret Icli betreft..Lat Spread:
-laat zien hoe oud je bent?!of schaam je soms....????
Mr.Universe is amateur wedstrijd,ze zijn zeker heel veel meer gespierd dan ik en jij,en velen hier,maar is hij so succesvol dan???nej ,vind ik niet...
hij is geen IFBB prof,of nog niet...tussen de amateurs doet ie het goed....
mijn reactie was zo,want iemand zei:dat hij een grasspriet is?!!!
Hij is zeker goede bodybuilder maar dat zijn wij ook,''body''-lichaam ''builder''-bouwer...maar je hebt bodybuilders en bodybuilders,nej?!!!
in mijn ogen een bodybuilder die een IfBB contest wint,mag succesvol genoemd worden....en niet Ed van Amsterdam of A.Maria die niet eens in top 15 komt!!!?Lieg ik?!!!!en ook niet Icli met Mr.Universe
succes en was betjee heftig maar waarheid is hard....;)

Haha gast jij bent serieus ziek in je hoofd (nee niet sarcastisch). Kijk eens hoe je typt en zinnen formuleert?? Beter ga je terug naar school ipv hier op dbb wat onzin uitkramen terwijl je aan het trippen bent op de paddo's en weet ik veel wat nog meer.

Haha die Benny is wel grappig.
Ik ben ook langer en zwaarder als Ed, maar kwa fysiek kom ik nog niet op 1/3.

Michael Duncan is 130 kg bij ruim 1.90. Ronnie weegt zwaarder, is 10-15 cm kleiner en heeft 10-15% minder bf.
Wat vergelijk je nu met elkaar?
Greg Kovacs (heb zijn oude vido, waar hij er wel goed in uitzag), is idd erg groot. Maar inverhouding red hij het ook niet met Ronnie hoor. Zijn absolute maten zijn misschien groter, maar lengtes meegerekend ook niet.

En over die portiers gesproken:
Iemand van 2 meter kan al vrij snel 150 wegen.
Maar hoeveel portiers ken jij met benen groter als 85 cm? Ik maar heel weinig hoor.
Plus als je hun steek/schietvesten eraf haalt en ze in normale kleding ziet, zijn 9 van de 10 portiers niet zo heel groot meer.
Een portier staat meestal niet op 4% bf. Een portier heeft ook niet de middelen (financieel en de bereikbaarheid voor doping en kennis) om de fysiek van de top BB te ontwikkelen.

Dus leuk prietpraat verhaal, maar niet dus!:)

het verschil is dat jay en ronnie het hele jaar door gewoon vrij droog zijn en de meeste andere "grote" gasten zoals die portiers wel groot zijn, maar ook vrij hoog in bf zijn, pas als je gaat cutten weet je hoeveel massa er dan overblijft.

Terug
Naar boven