Fitness Seller

Nieuwe pics Ed van Amsterdam

Waarom be je dan prof?? om thuis in je zetel te zitten of om centjes te verdienen en jezelf zo goed mogelijk te promoten??

Gast......???

Familie gaat voor alles, dus houd gij je mond ff.

on:
Ik hoop dat hij weer gaat knallle! zun shape is der:D

ben van mening dat als een prof niet bekend is hier op het board, zoals coleman, mag hij flink afgezeken worden. maar als een mascha of een ed die hier members zijn opmerkingen krijgen is het gelijk respectloos. waarom is het dan een discussieboard???

maarja wat is coleman nou, die heeft toch maar 8 keer de olympia gewonnen. dat is toch niks. Heb ook een keer een opmerking naar mascha gemaakt. sjeezus, het is me nog steeds bij gebleven. ze vond het niet leuk.

Mooi he? Iedereen maar die Milos afzeiken een tijdje geleden, ha ha. Met zijn p*ssy oefeningen etc. NU is het ineens een genie:D
Milos weet gewoon wat er gebeuren moet en hoe iets aan te pakken, that's 4 sure;)
En wat Ed zijn armen betreft, dit is zoals ik me kan herinneren altijd al zo geweest.
Ed, Keep Up The Good Work:eek!:

Hier is ie hoor:p
Wat heeft Milos zo goed gedaan dan?
Heeft hij de borst van Ed groter gemaakt?:D

Hou toch op. Hooguit voor contest prep en info over aas kan die vertellen hoe er iets verbeterd kan worden.
Ik geloof nog steeds niet in giant sets en dergelijke;)

Hier is ie hoor:p
Wat heeft Milos zo goed gedaan dan?
Heeft hij de borst van Ed groter gemaakt?:D

Hou toch op. Hooguit voor contest prep en info over aas kan die vertellen hoe er iets verbeterd kan worden.
Ik geloof nog steeds niet in giant sets en dergelijke;)

Dat kan hij zeker gedaan hebben ja. Ik kijk nu even naar mijzelf en wordt op dit moment onder handen genomen qua trainingen door Papa Mike en dat is betreft mijn benen en borst ongelooflijk in korte tijd.
Ik denk dat een andere kijk en andere trainingen een heel groot verschil maken. Maar het blijft natuurlijk mijn bevindingen en mening;)

victor z'n moeder stierf vlak voor de O daar plaatste hij 3de en later won hij de arnold,maar ok de een is harder als de ander maar vertel me dan maar is hoeveel wedstrijden hij jaarlijks draaide voor al z'n problemen.....
Ik wil gewoon maar zeggen dat ik het heel raar vind dat hij z'n sponsor contract kan houden zonder wedstrijden te draaien, als iemand hierop kan antwoorden begrijp ik het misschien. Ik vind gewoon dat er atleten zijn zonder sponsor die wel de sport goed promoten en dat ze die dan beter belonen voor hun toewijding.

Niet vergeten HIJ IS EEN PROF!!!! ik ken amateurs die meer voor de sport doen en die verdienen er niets aan in tegendeel ze steken er hun eigen centjes in en halen er niets uit!

Dat kan hij zeker gedaan hebben ja. Ik kijk nu even naar mijzelf en wordt op dit moment onder handen genomen qua trainingen door Papa Mike en dat is betreft mijn benen en borst ongelooflijk in korte tijd.
Ik denk dat een andere kijk en andere trainingen een heel groot verschil maken. Maar het blijft natuurlijk mijn bevindingen en mening;)

Wat heeft Papa Mike (wat een achterlijke naam) je dan nieuw verteld?
Trainde je daarvoor misschien wel niet goed?

Tuurlijk kan het schelen als iemand iets zegt en je alleen maar hoeft te volgen, echter je oet nog steeds zelf trainen.
En squaten blijft squaten:D

zo bizar echt netjes.

zouden we hem ooit op het podium van olympia zien staan.????

Wat heeft Papa Mike (wat een achterlijke naam) je dan nieuw verteld?
Trainde je daarvoor misschien wel niet goed?

Tuurlijk kan het schelen als iemand iets zegt en je alleen maar hoeft te volgen, echter je oet nog steeds zelf trainen.
En squaten blijft squaten:D

idd :roflol: alsof het een soort van godfather is :roflol:

Jongens wat een flauwekul zeg om zo te zeiken op iemand.
Wat hij allemaal wel of niet gedaan heeft, heeft met deze sport helemaal niks te maken dus slaat dit gezeik omtrent een naam of bovenstaande helemaal nergens op???
Maar goed, jullie zullen wel het lichaam hebben waar een ieder stinkend jaloers op is want jullie trainen waarschijnlijk super goed. Maar squatten is niet altijd squatten. Idd zal het zeker te maken hebben dat ik op bepaalde fronten niet juist heb getraind maar als niemand dit nooit zegt en je gaat ermee door dan is je progressie nihil of niets zelfs.
Qua trainingen heeft hij mij heel goed geholpen en qua voeding en wedstrijd dieet zal ik wederom onder handen worden genomen door Paul Lans. Deze mensen werken samen dus zal het idd wel beide zware criminelen en eikels zijn:eek!:

Wedstrijd planning
In mei 2007 zal ik deelnemen aan de Colorado Pro en de New York Pro van de IFBB. Heb deze wedstrijden nu gekozen in overleg met mijn sponsor Ultimate Nutrition. Heb in de maand oktober op de Olympia mijn contract voor drie jaar bijgetekend en ik ben nu net terug van een “all around the world” trip in 10 dagen. Ik zal mijn Ultimate trip en al mijn belevenissen in een aparte rubriek op deze site vertellen en natuurlijk de daarbij behorende foto’s plaatsen

Dit is wat hij zelf zegt op z'n site..Ik heb de indruk dat Ed voor een deel van de mensen hier een soort god is waar niks slecht over geschreven mag worden, ik ben gewoon van menig als je een prof bent moet je je sponsor en fans belonen dit doe je door wedstrijden te draaien zodat je reclame maakt voor je sponsor en je land..maar dit maar mijn gedacht he.

Dus?
Als jij prof zou zijn en je moeder is ernstig ziek, zou je dan ook niet even eruit stappen? Of ben je zo een egoistische geitek*t die dat allemaal niets uitmaakt. Voortaan even verder lezen, alvorens je dit soort opmerkingen maakt. En naar mijn weten is dat sponsor contract pas geleden in gang gezet (ultimate nutrition..)

Niet vergeten HIJ IS EEN PROF!!!! ik ken amateurs die meer voor de sport doen en die verdienen er niets aan in tegendeel ze steken er hun eigen centjes in en halen er niets uit!

Hij steekt tenminste wel zijn tijd in mensen, wat ook een hele belangrijke eigenschap is van een bodybuilder.

Wat hij allemaal wel of niet gedaan heeft, heeft met deze sport helemaal niks te maken dus slaat dit gezeik omtrent een naam of bovenstaande helemaal nergens op???
Maar goed, jullie zullen wel het lichaam hebben waar een ieder stinkend jaloers op is want jullie trainen waarschijnlijk super goed. Maar squatten is niet altijd squatten. Idd zal het zeker te maken hebben dat ik op bepaalde fronten niet juist heb getraind maar als niemand dit nooit zegt en je gaat ermee door dan is je progressie nihil of niets zelfs.
Qua trainingen heeft hij mij heel goed geholpen en qua voeding en wedstrijd dieet zal ik wederom onder handen worden genomen door Paul Lans. Deze mensen werken samen dus zal het idd wel beide zware criminelen en eikels zijn:eek!:

Kerel,

ik ga verder geen woorden vuil maken aan hem.
Doe wat jij denkt te moeten doen.
En klaar.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat dit nu nog over ed of gaan we er een persoonlijk topic van maken??

Sorry hoor, maar was jij genomineerd voor bodybuilder van de maand? :rolleyes:

Dat is dan ook echt alleen maar om de buitenkant.......beheers je man.....:)

blijkbaar is edje hier GOD en mag er niets slechts over gezegd worden.....objectiviteit is hier blijkbaar niet van toepassing.

als ik dan lul volgens jou zeg me dan welke wedsrijden hij heeft meegedraait voor al z'n problemen... ik weet nog goed op de Gp in amserdam een paar jaar geleden ging hij ook zogezegd meedoen en haakte de laatste dag af maar zat wel in de zaal... en zo zijn er nog vele andere wedstrijden; dus als je zo zeker bent van je stuk overtuig me dan maar van z'n proffesionalisme en vertel me welke wedstrijden hij echt heeft meegedraaid vanaf hij prof is....

Lichaam om jaloers op te worden. Alleen de piercing kan niet.

Terug
Naar boven