XXL Nutrition

Nieuwe pic's

phantom1990

Competitive Bodybuilder
Waardering
8
Gister wat nieuwe foto's geschoten.

Oldskool :o:
4t6fckg.jpg

Mm (borst komt niet goed uit hier):
6f98y28.jpg

Back double biceps:
6293vap.jpg

Mm zijkant:
4mvlv1c.jpg

Lat spread:
63m5gck.jpg

Stats:
16 jaar
1.80m
80kg
bf 12 a 13%

Sommige foto's hebben beetje k*t belichting. Vooral mm en back double bi (onderrug overbelicht). En ik weet dat ik me broek veels te laag heb zitten, zal hem volgende keer voor jullie optrekken :p

EDIT: Lat spread toegevoegd. Alleen niet kon me schouders niet helemaal naar buiten duwen omdat ik me handen niet in me zei kan zetten vanwege een snijwond in me duim.

Laatst bewerkt:
ziet er al goed uit :thumbs:

volgende keer je broek optrekken, ook de ppen, dan kunnen we je benen ook eens zien ;)

Nice man, vette biceps en schouders!

• Topic Starter Topic Starter
ziet er al goed uit :thumbs:

volgende keer je broek optrekken, ook de ppen, dan kunnen we je benen ook eens zien ;)

Benen zijn nog steeds zwak.. ze meten nu 59cm. Maar heb erg lange benen, dus het ziet er erg dun uit allemaal. Dit zijn de laatste foto's van dit jaar. En in januari zal ik full body pics plaatsen en ik hoop dan dat ik een kilo'tje of 85 weeg :D

hoelang train je al?

Niet verkeerd droplul

Ik heb geen voedingsschema(zeurende ouders :bang:). Maar ik vreet gewoon alles wat op me pad komt. Wel goede producten offcourse..

Hoe diep is je squat met 59cm benen? Je rug kan ook nog heel wat werk gebruiken (deadlifts?), maar vooral je biceps zijn wel al netjes.

Hoe diep is je squat met 59cm benen? Je rug kan ook nog heel wat werk gebruiken (deadlifts?), maar vooral je biceps zijn wel al netjes.

Ik squat onder parralel. Deadliften ben ik mee bezig maar doe het nog rustig aan want het voelt nog niet helemaal natuurlijk aan.

Ik heb geen voedingsschema(zeurende ouders :bang:). Maar ik vreet gewoon alles wat op me pad komt. Wel goede producten offcourse..

die ouders ook hé :rolleyes:

Ik squat onder parralel. Deadliften ben ik mee bezig maar doe het nog rustig aan want het voelt nog niet helemaal natuurlijk aan.

je hebt een goede squat, ik zou blijven werken aan je deads, je benen en rug zullen er wel bij varen ;)

Nette schouderkoppen kerel ! duidelijk een sterk punt dat !

oke , ik heb ook geen voedingschema, vind het niet nodig persoonlijk.gewoon om de 2 uur eten waar je zin in hebt kan ook.aan goed voedsel

die ouders ook hé :rolleyes:

je hebt een goede squat, ik zou blijven werken aan je deads, je benen en rug zullen er wel bij varen ;)

Thnx, ik deadlift nu 2x per week met een lichtgewicht. En zodra ik voel dat ik zwaar kan gaan trainen komt die onderrug er wel let maar op :D

Nette schouderkoppen kerel ! duidelijk een sterk punt dat !

:thumbs:

oke , ik heb ook geen voedingschema, vind het niet nodig persoonlijk.gewoon om de 2 uur eten waar je zin in hebt kan ook.aan goed voedsel

Vind het zelf ook niet nodig. Maar zodra ik 18 ben ga ik wel met voedingsschema's werken. Geeft je toch waar meer houvast. En geen gezeik dat je te laag zit in cal of veels te hoog. Maar nu eet ik ongeveer 5 a 6 maaltijden op een dag en dat slaat nog steeds lekker aan :cool:

zeer netjes moet ik zeggen.

Terug
Naar boven