Fitness Seller

2HI's foto's

• Topic Starter Topic Starter
Haai,

een kleine update, ben al weer stevig in de bulk,
ben zwaar aan het werk aan men stats
bp 4x90 (1x100)
sq 1x120 (zit meer in)
dl 1x150

ik weeg nu een 77/78 kilo
bf heb ik jammer genoeg terug doen steigen :o
In februari start ik weer met cutten.

j9pwdi.jpg

avj8kp.jpg

71iogp.jpg

Je hebt er flink wat massa bijgeplakt man, goed bezig. Jammer van je bf, hou die wel in gaten.

• Like
Waarderingen: 2HI
keep on goiing mate ;)

• Like
Lekker bezig gast, zeker als je de foto's aan het begin gaat bekijken!
Ik vind het wel lastig hoor, bulken en cutten. Ik voel mij echt niet bepaald happy als ik een tummy heb, jij daar geen last van? Ben van 83 naar 77 gegaan nu, door veel meer te joggen en te zwemmen. Voelt echt veel beter maar ik merk wel dat ik minder kracht heb door het afvallen. Jij daar niks van gemerkt? Keep up the good work! But watch that tummy ;)

• Like
Lekker bezig gast, zeker als je de foto's aan het begin gaat bekijken!
Ik vind het wel lastig hoor, bulken en cutten. Ik voel mij echt niet bepaald happy als ik een tummy heb, jij daar geen last van? Ben van 83 naar 77 gegaan nu, door veel meer te joggen en te zwemmen. Voelt echt veel beter maar ik merk wel dat ik minder kracht heb door het afvallen. Jij daar niks van gemerkt? Keep up the good work! But watch that tummy ;)

Ja ik merk wel dat ik me mentaal stukken beter voel met een laag bf. Tijdens mijn cut had ik ook wel wat last van een terugval in kracht, alleen men deadlift is gestegen toen. Maar dat heb ik ondertussen terug goed gemaakt in de bulk. Die terugval was trouwens niet fel..

In februari (gok ik) ga ik dus terug cutten, en dan ga ik toch proberen een mooi laag bf te behalen voor tegen de zomer. En het plan voor daarna is om mijn bf niet sterk meer te doen stijgen.

Het is trouwens ook de eerste keer dat ik een cut deed, dus het is allemaal een beetje zoeken met die voeding..

Ja ik merk wel dat ik me mentaal stukken beter voel met een laag bf. Tijdens mijn cut had ik ook wel wat last van een terugval in kracht, alleen men deadlift is gestegen toen. Maar dat heb ik ondertussen terug goed gemaakt in de bulk. Die terugval was trouwens niet fel..

Heb dit ook. Ben in de 2de maand van de bulk en zie het vet al ophopen aan men borst en buik. Ik zie uit naar het cutten raar maar waar.

Voor de rest.. mooie progressie! :)

• Like
Bulk jij met macdonalds ofzo???

Ik snap het hele ik bulk me naar 18% gedoe ook niet.

Je moet niet year round op 7% staan, maar om spiermassa te kweken hoe je echt geen zwembandjes en difinitieloos fysiek op te bouwen hoor.
als je binnnekort gaat cutten word het alleen maar moeilijker, moet je nog meer cardio doen en nog strenger gaan dieeten.

Gewoon clean eten, ietsje boven onderhoud en hard trainen en je zal wel groeien. is, toch ook niks als je zegt ik doe aan bodybuilding en er is amper spier te zien dor het jasje vet...

Dit is geen diss tegen jou gast, gewoon een goeie raad!

idd, dat is een goede raad die je geeft, beast, dat kan ik alleen maar beamen
mijne maat liet mij eerst zo snel mogelijk opbulken van 60kg naar 80kg ( in 16 maanden), omdat ik al te mager was en toen ook eerst op kracht trainde, dan hebben we langzaam gecut, bijna zonder spier en gewichtsverlies,door net iets onder onderhoud ( of onderhoud) te eten, en nu bulk ik opnieuw door iets boven onderhoud te eten, en ik eet ook altijd zo clean mogelijk eigenlijk altijd kip of vis en ook bijna altijd rijst

• Like
Ja idd, je moet er iets voor over hebben, tis geen voetbal en geen tennis, ik zeg ook altijd tegen die gasten in de gym wat kom je hier 4-5x per week doen als je toch niet perfect gaat eten! en sommigen knn wel zeggen dat het hun zo hard niet boeit, toch wel geloof me , anders zit je geen 4-5 dagen per week een uur in de gym!

bodybuidling is alles, 24/7 year round!

daarom ook year round op je voeding letten en year round acceptabel staan , dat als mensen zeggen ow bodybuilding laat es zien... dat je je bloes uit kan gooien en elke spier zichtbaar is , al is het 60-70 of 90kg maakt niet uit ,maar 14-15+% is gewoon not done

Oke thanks Beast, je hebt gewoon een punt. Hier ben ik wel iets mee, ik maak er werk van!

Er zijn meerdere wegen naar Rome. Sommigen zweren bij bulk/cut cycles, anderen bij gestaag 'clean' eten. Ieder zijn vleug. Ik houd niet zo van schommelen.

@ 2HI , ik zie nu wel net vanwaar je komt in je beginpost, die had ik niet bekeken, je komt van 30% , ik dacht eerlijk gezegd dat je skinny was en hiernaar had gebulkt...

Wat ik zou doen is ff gewoon alles op alles zetten en kijken wat je kan behalen op een aantal maanden

Maak jezelf een goed eetschema waarin je net op onderhoud eet, hou het strict maar ga geen wedstrijddieet volgen want dan heb je er na 3 weken schijt aan.

Zorg dat je elke dag of toch om de dag wat groenten binnekrijgt die wat vochtafdrijvend werken. laat melk achterwege, tenzij wat magere melk bij je ontbijt en eet zoveel mogelijk vaste maaltijden met rijst/kip, rijst/vis of pasta/kip,pasta/vist whatever en doe toch elke keer als je gaat trainen intensief 40min cardio

Voeding is key, laat je es volledig gaan in cardio en dieet en show binnen 3-4 maand eens wat je bereikt hebt!

• Like
Goed Bezig!

• Like
een cut zou hier wel op zijn plaats zijn :D

Anders wel mooie vooruitgang tegenover beginfoto's :)

Dit was ik 2 jaar en een paar maanden terug:

14mynir.jpg

5cfteg.jpg

6pui55.jpg

Ik was toen net 15 :)

Terug
Naar boven