Fitness Seller

Rug 17jaar 9maanden training

32 kg op 9 maanden is ook niet normaal, en kan ook niet. Maar daar gaat het mij niet om, hij heeft gewoon een net fysiek en voor de rest ****t het toch niet in hoeveel tijd hij dit heeft behaald?! Gaat er om wat je behaalt en niet om hoe snel je het haalt.

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Maar is het zeker dan dat deze gast gebruikt?

Oke dat is zo, ben ik met je eens! :D

32 kg op 9 maanden is ook niet normaal, en kan ook niet. Maar daar gaat het mij niet om, hij heeft gewoon een net fysiek en voor de rest ****t het toch niet in hoeveel tijd hij dit heeft behaald?! Gaat er om wat je behaalt en niet om hoe snel je het haalt.

Dus op het feit dat hij iedereen voorliegt mag niet gereageerd worden?

ik was 20kg bijgekomen in 16 maanden, maar zat wel met een bulkbuikje dat ik nu nog altijd langzaam aan het wegwerken ben door clean te bulken en cardio bij te doen

• Topic Starter Topic Starter
Lul, niet zo slap gast. Als iemand een goed fysiek heeft is dit niet meteen spuiten hè vriend. Hij heeft gewoon een zeer net fysiek voor 18 jaar, of hij het nou wel of niet in 9 maanden tijd heeft gerealiseerd boeit geen ****, het gaat er om hoe hij er nu bij staat en dat vind ik top.

Respect voor je fysiek gast, ik vind het er netjes uitzien. Of je het wel of niet in 9 maanden tijd gebouw heeft boeit mij geen ****. Succes!

Bedankt man!

En voor de rest, ik maak wel een pic van mn subscription @ mn gym en een pic van me op de weegschaal, als je t dan nog niet geloofd dan doe je dat maar niet kan mij n zorg zijn, ben van plan nog veel groter te worden en wanneer ik mn doel eindelijk heb bereikt, zeg dan nog maar s of ik lieg

Tevens gebruik ik niet, nog niet..

Ziet er goed uit zeg. Dat belooft wat voor de toekomst.

Op welk vet% stond je ongeveer toen je begon?

Wiens kloontje is dit? Maak het dan tenminste nog een beetje geloofwaardig gast. :rolleyes:

Oreally?
Ik dee het al op mijn 16e
2nkrhau.gif
:D...
dan ben je een laatkomertje:cool:

@ Tpic starter: Je lult jezelf klem..

In een ander topic die je na deze typt weeg je nog maar in de 80..
Erg grappig allemaal, maar een beetje kinds..

in 9 maanden 32 kg gainen. In your facking dreams.

mooie rug, maar liegen over gains e.d. is niet erg netjes.:rolleyes:

veel succes nog!

It's amazing!!111

who cares , nette fysiek op 17 jaar

Al zit je daar wel met flinke streamen :)

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

ow en ik wil een most muscular zien :rolleyes:

Yo, mooie rug man, maar kom op, 32kg in 6 maanden?

Denk je dat je Ronnie bent ofzo?

wat eet je dan en wat voor supplementen gebruik je om zo snel zo zwaar te worden.

Hey top! Mooie resultaat man!!;)

ff paar vraagjes hoor;

Wat at je allemaal ? (dagelijks, hoe laat, per week..?)
Nam je shakes in ? ( zo ja, welke..? )

En hoe licht het met je trainigsschema, ben zkr benieuwd naar je rug oefeningen!

Alvast Bedankt,

Lowmax,

'' I'm so hood ''

heb je een mooie beginfoto?

Terug
Naar boven