MuscleMeat

Rug 17jaar 9maanden training

:roflol:

32 kg in 9 maanden, noway. Het max wat ik ooit heb gezien is 25 kilo op een jaar erbij, maar 32 kilo is belachelijk. Helemaal met je vetpercentage.

Als we naar je andere posts kijken waar je ergens zegt dat je op je 14de al aan het spuiten was en ergens anders weer 80 kilo weegt dan weten we wel dat je een hoop bullshit verkoopt, geloofwaardigheid van je foto's zijn inmiddels ook verdwenen.

haha focked up die rooie lijnen striae ofzo bij je handen shcouders hahahaha

Ik vond het een feest om dit te lezen! :D

hahahahaah geweldig, ik heb met volle plezier dit topic gelezen AHAHAHA geweldig!!

HAHAHAHA
zeker kun je 32kilo in 9 maanden gainen zonder anabolen
en ja ook met dit vetpercentage

maar gast, volgens mij zit jij aan de AAS? tog?
niet dat je het vertelt, maargoed
ik zeg je wel dat t ramslecht is om op je 17de te spuiten

jouw wakeup call komt nog wel.

kijk op de 3e foto eens naar de rechter arm... zie je zo de fotosoep er vanaf lopen :rolleyes:
op de andere foto's zie je de muren ook aardig vervormen...

dikke bullshit :D

Elke keer dat ik zon topic lees vraag ik me toch echt af wat de mensen bezield om op INTERNET te liegen over hun stats...WTF?!
Dat je in het echte leven triest bent ok.... maar op het internet....

Die reclames van Nederland wordt steeds slimmer klopt ook van geen kanten als ik deze soort topics lees.

Elke keer dat ik zon topic lees vraag ik me toch echt af wat de mensen bezield om op INTERNET te liegen over hun stats...WTF?!
Dat je in het echte leven triest bent ok.... maar op het internet....

Die reclames van Nederland wordt steeds slimmer klopt ook van geen kanten als ik deze soort topics lees.

ik ben in 2 maanden van 73 naar 84 kg bij 9% vet.
dus het kan wel:rolleyes:
wollah geloof je me niet? tfoeee.

Nee het is eerlijk waar een beetje jammer dat mensen moeten liegen over internet... Alsof ze er harder van gaan groeien ofzo...-.-

Je e-penis groeit er toch ook van?

haha zie nu pas hoe hard er aan geshopt is.

Damn.. :rolleyes:

Terug
Naar boven