Fitness Seller

2HI's foto's

• Topic Starter Topic Starter
Je was erg tevreden met je prestatie zo te zien aan het eind van het filmpje :D. Leuk zo, en ook die foto's. Massa genoeg zo te zien, en als ik zo kijk naar de bouw, is daarvan ook genoeg spiermassa, dat zal ongetwijfeld na de cut wel naar voren komen. Succes!
Ik was nogal blij ja :p Bedankt man ;)
iets teveel massa denk ik maar dat is echt geen nadeel ofzo :p
Oke, bedankt ;)

Ik zie een ebest onder die massa!

Leuk fimpje dacht even dat je scheef ging vallen :P
Hehe, bedankt ;) Toen ikzelf het filmpje zag vond ik het ook raar dat ik zo scheef ging :o Volgende week ga ik nog eens toppen op de grote 3 ;)

Don't worry, er zal wel wat overblijven na de cut. maar ik zou niet tot 10% gaan.. probeer eerst maar eens rond de 15 te komen. En daarna zou ik dan weer rustig gaan bulken. Want als je nu tot 10% gaat zul je bijna onder 70kg komen.
Oke ;) , je hebt gelijk ;) bedankt

Update,

vandaag was de dag van de pr's!
Ik had al een hele tijd de grote 3 (bankdrukken, squatten & deadliften) niet meer gedaan. Ze stonden niet in mijn schema (FST-7 systeem)

Ik was de training begonnen met bankdrukken. Na een paar setjes heb ik de 1*100 gedaan (met hulp, maar toch, egoboost) :cool:
Daarna schuin bankdrukken, rustig aan gedaan.
Toen deadlift, eerst een paar setjes gedaan, toen kreeg ik het idee om het te filmen. 4*120! = pr. Daarna alleen maar fails op de deadlift.
Toen hacksquats gedaan, rustig aan gedaan.
Daarna gaan squaten, een paar setjes gedaan. Totaal kapot maar toch nog probeerde ik een pr te halen maar bij de 100 was ik na 2 keer al gefaild. Einde training.

Met het cutten gaat het ook goed,
later hier meer over ;)

Laatst bewerkt:
Een tussenstandje :cool:

Zit nu op 79 kilo met een volle maag, dus gaat goed. De weken rond Pasen was het afvallen een heel stuk minder en was ik zelfs terug gestegen in gewicht :( maar ik heb me herpakt en het gaat terug goed.

Vanaf morgen start ik met een keto-dieet en probeer ik op een gewicht te stranden tussen de 70 en 75 voor de zomer.

De pics (kloten met belichting en grote):

bdb:
f4fzlv.jpg

bls 1:
2637lue.jpg

bls 2:
2ziuhrc.jpg

buik/borst 1:
2s920pg.jpg

buik/borst 2:
wmgniw.jpg

Halve mm:
2jff1o7.jpg

Halve mm 2 (flits):
2ywd4wh.jpg

sc:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kuit (beetje grote foto):
2eqgett.jpg

been:
64idsk.jpg

Bruute progressies! Hoevaak Cardio je en Krachttrain je? En hoeveel eet je onder onderhoud?

Goeie progressie als ik zo ff snel naar de foto's op de 1e pagina kijk!
Lekker volhouden zo

goed bezig, volhouden nu..!!
Bedankt, komt goed :cool:

Bruute progressies! Hoevaak Cardio je en Krachttrain je? En hoeveel eet je onder onderhoud?
Thanks :D , ik train 4 maal in de week. In het begin van de cut trainde ik 5 maal per weer (FST7). Cardio doe ik wanneer ik kan, steeds na het trainen, maar ik verplicht me zelf er niet toe.

In rust heb ik ongeveer 2000calorieën/per dag nodig. Ik eet er een 2250 nu op een dag in de veronderstelling dat ik er toch een 2500 nodig heb.
Als ik hiermee niet goed zou afvallen, ga ik nog sleutelen aan men voeding.

Goeie progressie als ik zo ff snel naar de foto's op de 1e pagina kijk!
Lekker volhouden zo
Bedankt!

Goed bezig, respect op foto van februari nog behoorlijk vettig en nu komen de spieren er mooi door, zit nog aardig massa. Nog ff volhouden t mooie weer komt eraan!

Mijn cut zit er op voor deze zomer :D
bw van 73
Het eind resultaat:

2mewuq0.jpg

158bga9.jpg

30utwux.jpg

2utp0g2.jpg

bii3b.png

2d7vrci.jpg

2dme6ag.jpg

sqk2rt.jpg

24652lw.jpg

11hgcig.jpg

29nuvwj.jpg

nevuhz.jpg

a3fotk.jpg

282f3wx.jpg

2e4xnhh.jpg

k2mxlf.jpg

sterk , blijven volhouden

Goeie progressie , netjes man :cool:

Goede progressie, respect

goodd, netes ouwe

sta je nu rond de 15% denk ik?
en nou weer bulken neem ik aan? niet te hard gaan meteen he zomer duurt nog 3 maandjes;)

zie nog niet echt spiermassa! maar het zal er zeker zitten! suc6 met je cut. vast een beest als je klaar bent met de cut.

Kerel, als hij een hoog vetpercentage heeft en dan zijn er nog geen spieren te zien hoe kun je dan een beest zijn als je al die kilo's vet hebt verbrand ?

al heel goed gecut man, vind wel dat je gesmolten bent, beter stoppen met gefixeerd zijn op die kilo's en als een bezetenene bulken en gewoon rustig aan een paar kilo per jaar winnen zonder een vetklep te worden

Mooi gedaan, ziet er vele beter uit dan de eerste fotos. Dat zullen de chickies ook wel zeggen :p

Altijd :p
Goeie progressie , netjes man :cool:
Bedankt!
Ik heb er ook hard voor moeten werken, bedankt ;) :D
goodd, netes ouwe

sta je nu rond de 15% denk ik?
en nou weer bulken neem ik aan? niet te hard gaan meteen he zomer duurt nog 3 maandjes;)
Zal zoiets zijn, ik vind het altijd moeilijk om mijn eigen bf te schatten. Voorlopig let ik niet echt meer op mijn eten, ik blijf ongeveer op het zelfde gewicht(lees bf) zitten. Binnenkort zal ik waarschijnlijk gaan clean bulken, eerst even genieten van de zomer! :D
Kerel, als hij een hoog vetpercentage heeft en dan zijn er nog geen spieren te zien hoe kun je dan een beest zijn als je al die kilo's vet hebt verbrand ?
Kijk naar de foto’s. Waren er geen spieren te zien???
al heel goed gecut man, vind wel dat je gesmolten bent, beter stoppen met gefixeerd zijn op die kilo's en als een bezetenene bulken en gewoon rustig aan een paar kilo per jaar winnen zonder een vetklep te worden
Bedankt ;) Bulken doe ik nooit echt als een bezetene, ik moet al heel clean eten wil ik geen 10 kilo (vet/vocht) bij komen. Ik ga proberen het komende jaar zo clean mogelijk te eten.
Mooi gedaan, ziet er vele beter uit dan de eerste fotos. Dat zullen de chickies ook wel zeggen :p
Hehe:D :p

EENS!

Ik zou nog maar ff door cutten (afvallen eerder). Foto's laten meestal je beste kant zien, dus als dit het is...

Maar wel netjes afgevallen....

Ga zo door !

begint nu echt te komen allemaal.
volhouden nu.

Jap cutten is the answer

Terug
Naar boven