Trainen met handicap voedingschema.
Beste Dbbers,
ik heb de laatste week stickys gelezen (wat door jullie werd aangeraden)
En op basis van dat en een voorbeeld heb ik en voedingsschemagemaakt.
Ik ben 17 jaar Ben 1,69-70 lang en weeg nu rond de 48.
Nu denken jullie omg anorexia. Maar dat ben ik van verre heb en normale lichaamsbouw maar omdat ik het tar syndroom heb doe ik niet heel veel met mijn armen daardoor heb ik volgens mij zo en lage gewicht.
nu heb ik mij ingeschreven bij en fitness in Almere (sportenfitness).
Zat al op fitness sinds mijn 15-16 maar dat was meer benen trainen + heeeel veel conditie.
Nu wil ik ook mijn armen trainen omdat ik heel mager bij mijn schouders armen ben borst is wel wat gevuld door beweging van hardlopen.
Maar ik weet niet wat ik wel & niet allemaal kan met gewichten met armen. en als ik het wel kan is het met en laag gewicht denkik ik zie die grote jongens me al uitlachen
.
Maar graag wil ik tips van jullie wat jullie van mijn schema vinden en hoe ik mijn armen moet trainen zal daar vragen of ze en schema voor mij kunnen aanmaken & misschien ook naar de fysio gaan?
Alvast bedankt
.
Beste Dbbers,
ik heb de laatste week stickys gelezen (wat door jullie werd aangeraden)
En op basis van dat en een voorbeeld heb ik en voedingsschemagemaakt.
Ik ben 17 jaar Ben 1,69-70 lang en weeg nu rond de 48.
Nu denken jullie omg anorexia. Maar dat ben ik van verre heb en normale lichaamsbouw maar omdat ik het tar syndroom heb doe ik niet heel veel met mijn armen daardoor heb ik volgens mij zo en lage gewicht.
nu heb ik mij ingeschreven bij en fitness in Almere (sportenfitness).
Zat al op fitness sinds mijn 15-16 maar dat was meer benen trainen + heeeel veel conditie.
Nu wil ik ook mijn armen trainen omdat ik heel mager bij mijn schouders armen ben borst is wel wat gevuld door beweging van hardlopen.
Maar ik weet niet wat ik wel & niet allemaal kan met gewichten met armen. en als ik het wel kan is het met en laag gewicht denkik ik zie die grote jongens me al uitlachen
.Maar graag wil ik tips van jullie wat jullie van mijn schema vinden en hoe ik mijn armen moet trainen zal daar vragen of ze en schema voor mij kunnen aanmaken & misschien ook naar de fysio gaan?
Alvast bedankt
.Bijlagen
Laatst bewerkt: