AndroidHealthClinic

Nieuwe schema.

hamoody

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
53kg
Trainen met handicap voedingschema.

Beste Dbbers,

ik heb de laatste week stickys gelezen (wat door jullie werd aangeraden)

En op basis van dat en een voorbeeld heb ik en voedingsschemagemaakt.

Ik ben 17 jaar Ben 1,69-70 lang en weeg nu rond de 48.

Nu denken jullie omg anorexia. Maar dat ben ik van verre heb en normale lichaamsbouw maar omdat ik het tar syndroom heb doe ik niet heel veel met mijn armen daardoor heb ik volgens mij zo en lage gewicht.

nu heb ik mij ingeschreven bij en fitness in Almere (sportenfitness).

Zat al op fitness sinds mijn 15-16 maar dat was meer benen trainen + heeeel veel conditie.

Nu wil ik ook mijn armen trainen omdat ik heel mager bij mijn schouders armen ben borst is wel wat gevuld door beweging van hardlopen.

Maar ik weet niet wat ik wel & niet allemaal kan met gewichten met armen. en als ik het wel kan is het met en laag gewicht denkik ik zie die grote jongens me al uitlachen:P.

Maar graag wil ik tips van jullie wat jullie van mijn schema vinden en hoe ik mijn armen moet trainen zal daar vragen of ze en schema voor mij kunnen aanmaken & misschien ook naar de fysio gaan?

Alvast bedankt:).

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag:

Waar is dat schema dan?

• Topic Starter Topic Starter
staat het niet bij de bijlage sorry ben nieuw miss is er wat miss gegaan

Hij is er weer ;)

jaa ik zie het tips:)?

iemand?

Als ik elke dag circa 1400 kcal eet ga ik dood, jij niet ?

Kunnen we foto's zien van jou 'normale lichaamsbouw'?
Ik ben zelf nog maar een leek, maar je neemt 114 carbs en 114 eiwit per dag in. Ik geloof dat dit de lucht in moet. Ja, armen trainen met TAR-syndroom ( = missen van een lang bot in het onderarm) zal inderdaad moeilijk zijn. Ik weet niet of er oefeningen zijn waarbij je je onderarmen niet nodig hebt terwijl je je biceps traint.

Laatst bewerkt:
ik eet volgens die schema 1600 per dag?

of miss heb ik het fout.

ik zal morgen en foto maken maar schaam me en beetje om foto zonder shirt te maken ahahh.

squats kan ik wel dat weet ik zeker maar is dat niet te weinig?

Laatst bewerkt:
mochten de ''grote jongens'' een beetje respect hebben zullen ze je zeker niet uitlachen
ik zelf ben ook begonnen op 54 kilo(was 18), en werd altijd goed geholpen door anderen als ik bijvoorbeeld een oefening fout deed of even hulp nodig had..

iedereen moet ergens beginnen he ;)

aahh jaa maar met mijn handicap ben ik wat onzekerder met zulke dingen als jullie.
en zal ik ook en hoop meer fout doen denkik

--

Laatst bewerkt:
niemand tipss?

aahh jaa maar met mijn handicap ben ik wat onzekerder met zulke dingen als jullie.
en zal ik ook en hoop meer fout doen denkik

Misschien klink ik nu wel erg bijdehand voor ook een nieuweling, maar je moet inderdaad ergens beginnen.. En als ze je uitlachen in de sportschool zijn het behoorlijke kansloze figuren..Je wilt het graag en wilt je erin verdiepen en daar gaat het om...Als ze zien dat je serieus bent draaien ze wel bij.

Hun zijn echt niet zo geboren hoor..Iedereen is ergens begonnen en heeft er voor moeten werken...

Ik zou zeker kijken ivm je handicap of je goede begeleiding in het begin kan krijgen...

ja maandag ga ik beginnen en vragen of ze tijd voor me hebben om me te begeleiden en of en schema erbij kunnen maken.

Mijn zwagertje heeft ook een fysieke beperking en die is in het begin uitstekend begeleid..

Hij zag zijn handicap ook als een drive om toch te presteren en om te laten zien dat hij niet onder doet voor iemand zonder een fysieke beperking..(houden het maar op fysiek, want psychisch heeft bijna iedereen er wel een denk ik hahaha, dan blijven we bezig!! )

Hij was goed op weg tot hij emigreerde!!!

Fijn om dat te horen heb er al weer zin in.

Gewoon maandag vragen of ze mij kunnen helpen zonder schaamte gevoel of iets:D

zou iemand mij en training schema voor iemand als ik kunnen aanraden:)?

Rippetoe.

dankje ff zoeken of dat tussen de stickys staat.
lukt dat ook goed zonder armen trainen?

Terug
Naar boven