XXL Nutrition

Nieuwe Schoenen

Zoiets in het zwart vind ik opzich wel mooi:
[Link niet meer beschikbaar]

t*ring, waar je je druk om kan maken zeg...

Nike airmax ftw :D

Hoe lang heb je je schoenen al dan? :p
En ja gewoon paar winkels binnen lopen, heb je zo een nieuwe, case closed.

genoeg degelijke schoenties voor een eurotje of 20 te vinde hoor:D

Pradas_300.jpg

En dan ook nog eens een heuptas erbij en je kan door als mocro loverboy.

koop je eens deftige schoenen man..
uitgaan op sneakers ja ma je moet je ook soms eens deftig kleden eh.

:roflol: naar iedereen die all stars of nikes per definitie fail vind. Het zijn schoenen for ****s sake, smaken verschillen..

Lol bjorn borg en nederlanders ook he, precies erg in daar!
Nike's zijn sportschoenen geen deftige vrije tijd schoenen, vandaar dat je in discotheken enzo daar niet mee binnen mag.

HY7150190a.jpg

Dit zijn de mijne maar de strepen zijn dan donkerbruin en 1tje donkerrood.
Het enige k*ttige aan die schoenen is de zool die na enkele maanden afgesleten is omdat er geen textuur in zit en dan is hij zo glad als het maar kan zijn en kan je al uitglijden over een enkele waterdruppel die op de grond ligt dus nu kan ik ze alleen nog aandoen als het droog ligt.
Maar toch zou ik die vanop het internet graag kopen maar ze hebben ze natuurlijk in 1 maat niet.. mijn maat dus :')
Over 2 maand toch eens kijken naar nieuwe schoenen voor het jaar maar het zullen wrs andere worden dan deze.

Ik vind de All Stars nog het leukst, wel een beetje te simpel.. je zou daarnaast nog een paar sneakers moeten hebben.

Pleae, koop niet de nike's en de bb's.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Nee dat dan weer niet :p Bedankt voor de tip though.

**

Dit zijn de mijne maar de strepen zijn dan donkerbruin en 1tje donkerrood.
Het enige k*ttige aan die schoenen is de zool die na enkele maanden afgesleten is omdat er geen textuur in zit en dan is hij zo glad als het maar kan zijn en kan je al uitglijden over een enkele waterdruppel die op de grond ligt dus nu kan ik ze alleen nog aandoen als het droog ligt.
Maar toch zou ik die vanop het internet graag kopen maar ze hebben ze natuurlijk in 1 maat niet.. mijn maat dus :')
Over 2 maand toch eens kijken naar nieuwe schoenen voor het jaar maar het zullen wrs andere worden dan deze.

Hoe heten ze?

Ik vind de All Stars nog het leukst, wel een beetje te simpel.. je zou daarnaast nog een paar sneakers moeten hebben.

Pleae, koop niet de nike's en de bb's.

Bedankt :) Nee geen BB's of nikes voor mij.

Wat voor maat schoenen heb je, ik heb nog een paar nieuwe nikes staan, maat 41.

ivegiq.jpg

Die zijn wel mooi maar ik heb helaas maat 43 :p

Terug
Naar boven