XXL Nutrition

nieuwe serie, nieuwe hype

Dexter, Jericho, Day Break, 24 :bow:

Echt nog noooooooooooit van gehoord!! ???

Net als die Hero's???

24 ken ik wel en kijk ik regelmatig als ik er de kans voor krijg.

Kijk ik nu zo weinig tv, of jullie zoveel?

Welke zenders en tijdstippen komen al deze series? Misschien ook wel handig om te vermelden!!

24 kijk ik wel op tv; de rest komt (naar mijn weten?) niet op tv.. ik download de series altijd gewoon via torrents.

Ik had er ook nog nooit van gehoord maar ooit in een topic vielen er een paar namen en de series bevallen me echt super goed!

Alias, The Sopranos, 24. Zijn geen nieuwe series, maar wel hele goeie!:cool:

Six Feet Under vond ik een erg goeie serie. Staan ook regelmatig downloads van.

Net 1e aflevering van Heroes gekeken. Maaruh, mja, vond het beetje, uhmz, ik weet niet, op 1e gezicht lijkt het me beethe goedkoop ofzo. Maar ik kijk eerst nog ff episode 2 voordat ik oordeel.

Ja idd
Wtf, waar zien jullie al die series? Ik heb alleen 24 gezien hoor

Net 1e aflevering van Heroes gekeken. Maaruh, mja, vond het beetje, uhmz, ik weet niet, op 1e gezicht lijkt het me beethe goedkoop ofzo. Maar ik kijk eerst nog ff episode 2 voordat ik oordeel.

Ja ep 1 viel een beetje tegen, maar het word vanzelf beter. Heroes is echt een aanrader.

Ben momenteel Day Break en Jericho aan het volgen, ter compensatie van de tijdelijke stop van Prison Break en Lost.

Vind het allebei gave series, vooral Day Break. Best leuk in elkaar gezet en voor de BB-ers die er waarde aan hechten: de hoofdrolspeler is aardig goed getraind.

The Office zit zo ontzettend goed in elkaar, heel humoristisch maar zelden schaterlachen doordat de humor vrij subtiel is. Wel ieder moment boeiend en heel amusant. Vooral voor mensen die al een aantal jaren op een kantoor werken, kan me voorstellen dat sommige mensen er geen reet aan vinden. M'n vriendin bijvoorbeeld :(

wat de fok! jullie missen de allermooiste vetste high-budget serie ever !! SMITH!! daarna uiteraard dexter ;)

Terug
Naar boven