MuscleMeat

Nieuwe start -> Spiergeheugen?

en dat werkt echt zonder gekke bijwerkingen ben al gek genoeg :-p

Absoluut! Hij is alleen best prijzig. €44,00 voor 16 servings, als je de verpakking dus volgt. Je kan beginnen met de helft van zo'n serving, dan haal je er 32 uit. Als je elke dag neemt dan kan je een maand ermee doen.
Het is Optimum Nutrition Serious Mass

Laatst bewerkt:
ben er mee naar de diëtiste geweest ik moets 2 liter cola of melk drinken von ik maar gek

chocomelk drinken sommigen ook om maar aan veel kcal te komen, maar beter haal je de benodigde kcal gewoon uit fatsoenlijk voedsel...eten eten eten

lol @ cola !!! Het grote voordeel van zo'n gainer is dat je precies weet wat erin zit.

Je lichaam voorzien van genoeg o.a. eitwitten. 's Ochtends, na het trainen en voor het slapen caseine.

Onder bulken versta ik alles vreten wat op je pad komt -> om je bf% omhoog te krikken en om vervolgens als een malle te trainen om het er weer af te krijgen (+ massa gains).

Ik eet overigens wel genoeg, maar vreet niet elke 2 uur een bord rijst met kalkoen :D

Ga desnoods aan de gainer. Optimum nutrition heeft een goede. Een zak van 5KG waar je 16 servings uit haalt. Als je deze met magere melk drinkt krijg je 1650 kcal binnen ;-) wat nou niet zwaarder kunnen worden??

Bulken kan ook gewoon 200 kcal boven je onderhoud eten zijn, zodat je nauwelijks vet gaint.

ow oke bedankt voor de tips :-)

Terug
Naar boven