AndroidHealthClinic

Nieuwe supps bestellen

Outsync

Novice
Waardering
0
Het is tijd voor een nieuwe bestelling en ik zou graag eens iets anders proberen.

Nu neem ik NO Explode voor de training, dit zou ik willen vervangen door Purple Wraath van Controlled Labs, volgens de supps top 100 is dit best een goed product.

Ook nam ik nog een creatine product Nitrix van BSN, vond ik persoonlijk geen bal aan en zou dit dus willen vervangen door Kre-Alkalyn XXL van XXL nutrition. Zijn er betere?

Graag jullie mening en indien beter alternatieven.

Thx!

Het is tijd voor een nieuwe bestelling en ik zou graag eens iets anders proberen.

Nu neem ik NO Explode voor de training, dit zou ik willen vervangen door Purple Wraath van Controlled Labs, volgens de supps top 100 is dit best een goed product.

Ook nam ik nog een creatine product Nitrix van BSN, vond ik persoonlijk geen bal aan en zou dit dus willen vervangen door Kre-Alkalyn XXL van XXL nutrition. Zijn er betere?

Graag jullie mening en indien beter alternatieven.

Thx!

Als je een pre workout booster wilt zoals no xplode kijk dan eens naar UNleash, supercharge of NOX pump.. purple wraath is een totaal ander supplement. Krea alkalyn is een zeer goede creatine en zeker het proberen waard. geeft geen vocht buiten de spiercel.

heb gister voor de 1e keer supercharge gehad maar voelde er geen **** van

[Link niet meer beschikbaar] is een zeer goed creatine / NO product

Daarnaast kun je zelf ook [Link niet meer beschikbaar] en [Link niet meer beschikbaar]mengen voor meer spiercell volume en goeie pomps

Terug
Naar boven