Fitness Seller

Nieuwe telefoon mening graag

The0mega

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Avond,

Ga maandag nieuwe telefoon halen (extra abonnement), ik zit te twijfelen wat voor toestel ik zal nemen, ik heb al een Iphone 4 dus daar geen interesse in.
ik zit te kijken naar een Galaxy S3 of een HTC OneX, iemand hier ervaring mee?

Thanks, brand maar los

als het een extra is gewoon een simpele... wat moet je met 2 dure smartphones?

Als je iPhone gewend bent zou ik niet aan android beginnen, om te huilen :roflol:

Waarom 2 dure smartphones?

Die htc's zijn wel mooi maar besturing vind ik k*t als je iphone gewoon bent.

• Topic Starter Topic Starter
het is een zakelijke telefoon waar ik dus ook bereikbaar op moet zijn voor mail e.d., bellen met klanten en noem maar op, dus een gemiddeld abonnement met internet zit je toch al snel op de 40-50 euro, en ik moet dus nog een toestel vandaar

Heb zelf ook de S3, nog geen moment spijt van gehad. Was een enorme verademing na 1,5 jaar Crapberry

S3 all the way. Best verkochte toestel alle tijden in in een zeer korte tijd

S3 zeker, als je budget iets lager is en je wil nog een monster phone dan de S2. + CM9 /CM10 custom rom erop zetten = WIN.
maar zeker geen iphone.. dat is like 10 jaar terug in de tijd gaan hahaha

S3 zeker, als je budget iets lager is en je wil nog een monster phone dan de S2. + CM9 /CM10 custom rom erop zetten = WIN.
maar zeker geen iphone.. dat is like 10 jaar terug in de tijd gaan hahaha

Wat zeg je nou? :o

t is een prima toestel hoor, maar android is al lang met grote stappen ios voor.. hoef je geen raketgeleerde voor te zijn om dat te begrijpen :)

Kan kloppen, leg eens wat uit (noem wat opties die ios niet heeft) want door die gebruiksvriendelijkheid hou ik het nooit langer dan een kwartier uit op een android toestel :) (al die irritante nietszeggende klote menuutjes etc.)

Wat Samsung betreft, mooi bedrijf en maakt goede producten maar schaamte kennen ze niet, de copycats (dat t geweest zijn).

Kan kloppen, leg eens wat uit (noem wat opties die ios niet heeft) want door die gebruiksvriendelijkheid hou ik het nooit langer dan een kwartier uit op een android toestel :) (al die irritante nietszeggende klote menuutjes etc.)

Wat Samsung betreft, mooi bedrijf en maakt goede producten maar schaamte kennen ze niet, de copycats (dat t geweest zijn).

tja dat is een eindeloos discussie ben ik bang.
IOS houd het vrij simpel inderdaad, het werkt gewoon goed.
Android heeft toch wat meer mogelijkheden kwa aanpassen, custom ROMS/kernels/tweaking mogelijkheden (kijk naar Cyanogenmod bv).
Maar dat zal voor de normale (leek) gebruiker geen **** uitmaken natuurlijk. Vind het zelf wel handig om volledige controle te hebben over wat er op mijn telefoon draait aan systeem applicaties/achtergrond services.

nieuwe jelly bean 4.1.1 ziet er gelikt uit btw

Samsung+Galaxy+S3+I9300+to+Android+4.1.1+Jelly+Bean.jpg
Galaxy-S2-Jelly-Bean.jpg

Laatst bewerkt:
Hm, is idd nice al vind ik de controle over mijn iPhone met cydia en dus bijbehorende packages groot genoeg. Als iPhone / iOS of eigenlijk Apple niet innoverend genoeg blijft moet ik wel overstappen maar hoop het niet, heb 't gewoon niet zo met Android.

S3 all the way. Best verkochte toestel alle tijden in in een zeer korte tijd

Wtf?

10 miljoen toestellen in 4 maanden..

Apple haalde met de 4s de 4 miljoen..

In 3 dagen :roflol:

In het financiele kwartaal waar in de iphone 4s gereleased werdt verkocht apple 35 miljoen iPhones, in de 1e 4 maanden van de iphone 4s is dat dus maar 4x zoveel dan de galaxy s :roflol:

Zeggen dat de s3 best verkochte toestel aller tijden was is echt totale bullshit :roflol:

Tevens:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En

http://www.youtube.com/watch?v=YciM_54HzZ

---------- Post added 12 August 2012 at 11:09 ----------

tja dat is een eindeloos discussie ben ik bang.
IOS houd het vrij simpel inderdaad, het werkt gewoon goed.
Android heeft toch wat meer mogelijkheden kwa aanpassen, custom ROMS/kernels/tweaking mogelijkheden (kijk naar Cyanogenmod bv).
Maar dat zal voor de normale (leek) gebruiker geen **** uitmaken natuurlijk. Vind het zelf wel handig om volledige controle te hebben over wat er op mijn telefoon draait aan systeem applicaties/achtergrond services.

nieuwe jelly bean 4.1.1 ziet er gelikt uit btw

Samsung+Galaxy+S3+I9300+to+Android+4.1.1+Jelly+Bean.jpg
Galaxy-S2-Jelly-Bean.jpg

Met jailbreak kan je ook alles aanpassen op je telefoon.. Daarnaast heb je op de iphone het niet nodig om aan te passen wat op de achtergrond draait want dat wordt gewoon netjes voor je geregeld :P

En het is weer ios vs android :o

Mag zelf ook al een nieuw toestel uitkiezen, mijn voorkeur gaat naar de HTC One X. Heb nu de HTC Desire en HTC/Android bevalt me prima. Waarom geen S3? omdat die teveel gekopieerd is van de iphone. Waarom geen Iphone? Voor de vrijheid van het besturingssysteem en ik vind de Iphone gewoon teveel gehyped + overpriced is.

Gewoon 3 toestellen nemen die je interessant lijken en vervolgens gaan vergelijken op internet, specs vergelijken en gebruiker reviews lezen/kijken(youtube). Vooral niet op ios/android forums gaan kijken want daar zitten alleen maar fanboys.

En het is weer ios vs android :o

Mag zelf ook al een nieuw toestel uitkiezen, mijn voorkeur gaat naar de HTC One X. Heb nu de HTC Desire en HTC/Android bevalt me prima. Waarom geen S3? omdat die teveel gekopieerd is van de iphone. Waarom geen Iphone? Voor de vrijheid van het besturingssysteem en ik vind de Iphone gewoon teveel gehyped + overpriced is.

Gewoon 3 toestellen nemen die je interessant lijken en vervolgens gaan vergelijken op internet, specs vergelijken en gebruiker reviews lezen/kijken(youtube). Vooral niet op ios/android forums gaan kijken want daar zitten alleen maar fanboys.

S3 tveel gekopieerd van de iphone ? Lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven