MuscleMeat

Nieuwe website

• Topic Starter Topic Starter
Tsja valt nog niet veel te beleven op de site ...

Zit je mixtape te luisteren, maar mij te langzaam,.... maak is een lekkere hardcore mixtape !

Je kan ook in plaats van de br tag twee keer te doen te doen gwn p tag gebruiken om 1 regel open te laten. I'm just saying:P

Houd het volume verschil van de liedjes in de gaten, het fluctueert nogal.
En met wat mix je btw, laptop en een of ander mixpad?

Greetz,

Mastermania

Houd het volume verschil van de liedjes in de gaten, het fluctueert nogal.
En met wat mix je btw, laptop en een of ander mixpad?

Greetz,

Mastermania

Laptop met usb midi controller momenteel, ben van plan over te stappen op cd spelers met een mixer (als ik genoeg geld heb).

hoeveel heb je voor die site betaald?

Welke DBB'er heeft Jurriaanvd gemaild met het ip adres
84.104.212.149 ? :)

Hehe, die winkel zit in Goes daar woon ik zelf ook, wel toevallig.
Zou je niet eerder kijken voor een paar 2de hands cdj800 ofzo.
Er zijn laatst weer nieuwe modellen uitgekomen van Pioneer, dus de prijzen van de oude modellen zullen ook wel omlaag gaan.
De meeste gaan uiteindelijk toch voor Pioneer!
En heel veel mensen kopen een setje, en gebruiken het nooit omdat het toch niet zo makkelijk is als het lijkt.
Dus uiteindelijk staan ze te verstoffen, en voor 200 euro meer als die JB set heb je echte Pioneers CDJ800MK2 op Marktplaats!

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=cdj800&submit1=Zoek

Greetz,

Mastermania

Laatst bewerkt:
Hehe, die winkel zit in Goes daar woon ik zelf ook, wel toevallig.
Zou je niet eerder kijken voor een paar 2de hands cdj800 ofzo.
Er zijn laatst weer nieuwe modellen uitgekomen van Pioneer, dus de prijzen van de oude modellen zullen ook wel omlaag gaan.
De meeste gaan uiteindelijk toch voor Pioneer!
En heel veel mensen kopen een setje, en gebruiken het nooit omdat het toch niet zo makkelijk is als het lijkt.
Dus uiteindelijk staan ze te verstoffen, en voor 200 euro meer als die JB set heb je echte Pioneers CDJ800MK2 op Marktplaats!

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=cdj800&submit1=Zoek

Greetz,

Mastermania

als ik genoeg geld heb ga ik er zeker naar kijken hehe bedankt voor de tip :D

als ik genoeg geld heb ga ik er zeker naar kijken hehe bedankt voor de tip :D

Graag gedaan anders is het zonde van je geld, want zie die JB's maar eens een de man te brengen.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt.:rolleyes:
En mocht je nog eens een keer in een Discotheek mogen draaien, dan zijn het 9 van de 10 keer Pioneers die er staan.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan anders is het zonde van je geld, want zie die JB's maar eens een de man te brengen.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt.:rolleyes:
En mocht je nog eens een keer in een Discotheek mogen draaien, dan zijn het 9 van de 10 keer Pioneers die er staan.

Ja dat wist ik :p
zitten geen hot cue's op die 800's :(

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

komt uit dat mailtje wat je had gestuurd met als inhoud DBBBB

Laatst bewerkt:
Op de CDJ800 heb je wel een Cue memory en loop memory en op de MK1,kan je tot 500 Cue punten opslaan.

Terug
Naar boven