naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een flash-only site kan niet geïndexeerd worden door zoekmachine's en alle bezoekers die geen flash ondersteunen kunnen je gehele website niet bekijken. Flash-only site's zijn dus k*t.
scrollen om content te lezen is bij veel sites.Niet slecht voor 1ste website maar.
- Ik moet scrollen om de content te kunnen lezen...
- geen < h1 > Titels e.d.
- geen title behalve je naam? elke pagina zou ik duidelijke titel geven
- waar is die lading javascript voor nodig?
- "logo" is wel lelijk![]()
Hint: [Link niet meer beschikbaar]Die lading javascript is voor de google analytics lijkt mij. Voor de rest ben ik het met je eens. WAT EEN POEP SITE MARIANUS![]()
Hint: [Link niet meer beschikbaar]
Sexy templates voor iedereen!!!1
Yep, veel commerciele stuff, moet ook nog wat filteren bij die RSS feeds aangezien er nu ook psd templates en andere zooi wordt gepost en dat wordt een beetje een bende zo door elkaar heen.
als de opdrachtgever een flash-only site wil moet we webdesigner dat gewoon uitvoeren en dan is het dus gewoon de keuze van de opdrachtgever, dus ga niet de webdesigner de schuld geven.
scrollen om content te lezen is bij veel sites.
overigens kan ik niet elke pagina een titel geven omdat hij via een andere host wordt gelinkt.

gewoon met padding aangeven is beter.Klopt, jQuery + Ajax worden steeds populairder, zoals ik laatst al zei, op m'n werk zie ik steeds minder en minder Flash en steeds meer jQuery sites.Scrollen om de content in beeld te krijgen?? Hell no... komt nooit voor bij normale sites
via een andere host? Ik zie gewoon in de linkjes "jepagina.html" staan.
Waar overigens ook nog 4 nbsp's inzittengewoon met padding aangeven is beter.
En over dat flashsite gebeuren betreft... Flash is niet meer wat het was.
Enkel wat headertjes en voor de games nog wel. Maar complete flash-websites in niet zoveel animo meer voor. Althans voor bedrijven in Ned.
Las zelfs laatst dat apple/microsoft kritiek hadden op flash(player).
bve, ik wil niet stoken, maar wat bekjam daar zei was niet echt aardig![]()
Hahaha, die spuit11 heeft volgens mij een keuzevak HTML/CSS op school gevolgd en doet nu net alsof 'ie een of andere webdesign guru is. Maar bijna alle shit die je uitkraamt slaat nergens op![]()
Nee, ik studeer informatica en heb een gehele professionele webshop moeten maken met RoR.
haha een gehele profiessionele nog wel.
Ach ja de tractor heeft ook wel gelijk. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel leuk om ervaringen m.b.t. websites/webdesign te horen van anderen.

Gelijk in de zin dat op internet iedereen met een beetje verstand van iets (dit geval websites) zich zo voor kan doen als "guru" op dat gebied.
Denk aan "thorian" die zich voordeed als arts op dit forum, en iedereen advies ging geven.
En dat gehele professionele vind ik grappig omdat een website gewoon een website is. "profissioneel" is maar een k*tbegrip![]()
Ik doe me niet voor als guru, maar ik mag toch zeker wel kritiek geven op iemand die dit soort werk aflevert voor geld.
Ik doe me niet voor als guru, maar ik mag toch zeker wel kritiek geven op iemand die dit soort werk aflevert voor geld.
.. maar dit werk afleverd voor geld? Dit is toch gewoon een hobbysite'je van TS? Of mis ik iets