XXL Nutrition

Nieuwe website

TS: heb je ook een tracklist van die mixtape? Er zitten echt een paar vette tracks tussen.

• Topic Starter Topic Starter
TS: heb je ook een tracklist van die mixtape? Er zitten echt een paar vette tracks tussen.

Hier is-ie:

1. Drop It (Original Mix)
2. We Are All Prostitutes (Crookers remix)
3. Knobbers
4. Alzheimer
5. Reward is More Cheese
6. Wolfgang's 5th Symphony
7. Watch The Club Go
8. Pon De Floor (Laidback luke ft. Dj Auri Mix)
9. Heartbreaker (Wolfgang Gartner Remix)
10. Undertaker
11. Cocktail Queen
12. Harder Better Faster Stronger (deadmau5 Remix)
13. What Do You Want Papi (Summer Edit)
14. The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
15. Peanuts Club (Beataucue remix)

Waar train je maat? Kom ook uit Haarlem :)

Veel muggen op het forum :)

Hier is-ie:

1. Drop It (Original Mix)
2. We Are All Prostitutes (Crookers remix)
3. Knobbers
4. Alzheimer
5. Reward is More Cheese
6. Wolfgang's 5th Symphony
7. Watch The Club Go
8. Pon De Floor (Laidback luke ft. Dj Auri Mix)
9. Heartbreaker (Wolfgang Gartner Remix)
10. Undertaker
11. Cocktail Queen
12. Harder Better Faster Stronger (deadmau5 Remix)
13. What Do You Want Papi (Summer Edit)
14. The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)
15. Peanuts Club (Beataucue remix)

Ik ben net bij daftpunk. Elke mix met daftpunk is voor mij een blijvertje. Topper dus. Deze gaat op mijn crosstrainer mix. Ook een lekker hoog aantal BPM volgens mij?

Whaha, die foto!
En is het logo bewust heel, ehm, slecht?

Gelijk in de zin dat op internet iedereen met een beetje verstand van iets (dit geval websites) zich zo voor kan doen als "guru" op dat gebied.

Denk aan "thorian" die zich voordeed als arts op dit forum, en iedereen advies ging geven.

En dat gehele professionele vind ik grappig omdat een website gewoon een website is. "profissioneel" is maar een k*tbegrip:p
Dat slaat als een tang op een varken, voor de eindgebruiker kan een site er simpel uitzien, het gaat gewoon om de manier hoe een site in elkaar is gezet qua coding en evt. netwerk mogelijkheden.
Sommige sites zijn zo in elkaar gezet dat andere servers de boel kunnen overnemen mocht er teveel verkeer komen.

Vaak zie je sites die kwa uitvoer gewoonweg prachtig zijn, maar ga je naar de code kijken is die verre van optimaal, zelfs slecht met geen enkele manier om de site met bijv. 1 regel code van meer functionaliteit te voorzien.

Kijk alleen naar Google, ziet er simpel uit voor de n00bs maar de manier hoe die site geprogrammerd is meer dan professioneel.. gewoonweg uitmuntend.

OT: ik moet minder zuipen volgens mij is m'n text hierboven niet echt geweldig NL. :o

Dat slaat als een tang op een varken, voor de eindgebruiker kan een site er simpel uitzien, het gaat gewoon om de manier hoe een site in elkaar is gezet qua coding en evt. netwerk mogelijkheden.
Sommige sites zijn zo in elkaar gezet dat andere servers de boel kunnen overnemen mocht er teveel verkeer komen.

Vaak zie je sites die kwa uitvoer gewoonweg prachtig zijn, maar ga je naar de code kijken is die verre van optimaal, zelfs slecht met geen enkele manier om de site met bijv. 1 regel code van meer functionaliteit te voorzien.

Kijk alleen naar Google, ziet er simpel uit voor de n00bs maar de manier hoe die site geprogrammerd is meer dan professioneel.. gewoonweg uitmuntend.

OT: ik moet minder zuipen volgens mij is m'n text hierboven niet echt geweldig NL. :o

Beter NL dan 99% van DBB... :)

Leuk verhaaltje:)... Maar je snapt me vast verkeerd (of ik jou) want wat jij hier neerzet is dus precies wat ik bedoel.

Vandaar dat proffesioneel ook een k*tbegrip is ;)
Henkie op de hoek van de straat kan met een css/html cursus van 10 weken ook professionele websites maken zolang hij er maar geld mee verdient.

Er komen weet ik hoeveel klanten bij ons met de vraag.. "Wij zouden graag een professionele site willen"... Maar iedereen die geld verdient met wat hij/zij doet is in principte toch een professional? Kortom je hebt er geen ruk aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben net bij daftpunk. Elke mix met daftpunk is voor mij een blijvertje. Topper dus. Deze gaat op mijn crosstrainer mix. Ook een lekker hoog aantal BPM volgens mij?

Mooizo :D
BPM is zo uit mijn hoofd 129-130 :)

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Waar train je maat? Kom ook uit Haarlem :)

Nu nog sportcentrum de planeet maar ik hoop binnenkort naar ProBody te kunnen overstappen :D

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Ook Haarlem hier :)
Chille mix.

Haha thx, waar train jij dan?

Leuk verhaaltje:)... Maar je snapt me vast verkeerd (of ik jou) want wat jij hier neerzet is dus precies wat ik bedoel.

Vandaar dat proffesioneel ook een k*tbegrip is ;)
Henkie op de hoek van de straat kan met een css/html cursus van 10 weken ook professionele websites maken zolang hij er maar geld mee verdient.

Er komen weet ik hoeveel klanten bij ons met de vraag.. "Wij zouden graag een professionele site willen"... Maar iedereen die geld verdient met wat hij/zij doet is in principte toch een professional? Kortom je hebt er geen ruk aan.

Ik zie Henkie om de hoek nog geen deftige db opzetten die niet gevoelig is voor anomalies en optimaal presteert, noch volledig volgens het model-view-controller model aan de gang gaat etc.

Terug
Naar boven