AndroidHealthClinic

Nieuwe wereldorde

all crap en aanslag op wtc is enorm 'overrated'.

Breaking news? Waarom worden die tags constant misbruikt?

Vraag het Houston eens, hij heeft nog wat alufolie over.

Breaking news tag verwijderd.

Voor de meesten onder ons is dit niets nieuws

Het is zekers geen nieuw nieuws,maar voor sommige wel die te eigenwijs zijn om het niet te geloven tot ze erin zitten en klagen dat ze het niet aan zagen komen!.. New World Order is iets wat zeker zal komen..ik denk dat de meeste mensen het niet eens merken tot we erin zitten aangezien het stap voor stap en heel ''sneaky'' zal gaan.

Het staat in de bijbel dat het zal gebeuren en de uiteindelijke leider de ''antichrist'' zal zijn. Paar dingen die al gebeurt zijn zoals de 9-11 met 2 torens staat gewoon in de bijbel.

Velen zullen nu gaan denken en zeggen achh wat een onzin.. overrated enz..verdiep je er eens in!

Het is zekers geen nieuw nieuws,maar voor sommige wel die te eigenwijs zijn om het niet te geloven tot ze erin zitten en klagen dat ze het niet aan zagen komen!.. New World Order is iets wat zeker zal komen..ik denk dat de meeste mensen het niet eens merken tot we erin zitten aangezien het stap voor stap en heel ''sneaky'' zal gaan.

Het staat in de bijbel dat het zal gebeuren en de uiteindelijke leider de ''antichrist'' zal zijn. Paar dingen die al gebeurt zijn zoals de 9-11 met 2 torens staat gewoon in de bijbel.

Velen zullen nu gaan denken en zeggen achh wat een onzin.. overrated enz..verdiep je er eens in!

Nu is het mooi dat je in de eindtijd geloofd maar toch wel even wat rechtzetten. Er staan vele dingen in de bijbel die wijzen op de eindtijd en oa over de antichrist staat geschreven, maar over 9-11 staat er zeer zeker niet in, dat is flauwe kul.

De eindtijd heeft het grootste gedeelte te maken met de bewustzijnsverandering waar elk mens mee te maken heeft en krijgt.
Geloven is hierin belangrijk, want zonder geloof stagneer je en blijf je achter.
En dan is het nog moeilijker om de "waarheid" onder ogen te zien.
Natuurlijk blijft het altijd jouw waarheid, want er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Ik heb het ook niet over een geloof richting, geen katholiek of protestant.
De kerk is altijd blijven hangen in hun geloof, daarom komt spiritualiteit op.

Buitenaards leven is voor mij een feit 68% van de Nederlanders gelooft daar ook in.
Het is van de zotte dat we zo worden voorgelogen en dat ze de "waarheid" achterhouden.
Olie en macht daar gaat het om, we moeten onse bek houden en in de maat lopen!
Illuminati?,...helaas wel !
De plannen om Iran binnen te vallen liggen al klaar...

Open your mind !

http://nl.youtube.com/watch?v=SaeoLr1IfaQ

ik heb het ook uit de bijbel toen ik nog jong was, toen ik het al lang vergeten was las ik op een site erover en toen dacht ik he dat stond ook in de bijbel alleen dan zonder technologie
maja ik denk dat de meeste er wel achter zijn je ziet het zelf gebeuren met de id´s chipkaarten, steeds meer verbieden enz.

In de verre toekomst gaan wel meer dingen gebeuren, maar met die chips is onbegonnen werk.

Dat laatste filmpje van de 1e post is verschrikkelijk links nieuws wat eigenlijk niet mag kunnen.

Het is heel lang bekend geweest dat 9/11 terroristenwerk is, dit heb je kunnen zien in een aantal filmpjes van bin laden en er is geen enkel bewijs van bommen onder de torens gevonden, iemand had dit kunnen weten, overal in het midden oosten worden elke week weer aanslagen gepleegd, maar als het in een ander land gebeurd is het meteen werk van iemand anders ?

De oorlog is gestart tegen terrorisme en er zullen best meerdere dingen gebeurd zijn dan oorlog voeren.

Illuminati :trio: Satanisme:heart: The Disclosure Project:ds:

Ja, een wereld regering, vind ik overigens logisch.
Die is er altijd al geweest. Er zijn overigens meer 'partijen' dan alleen de illuminati:bukkake:

ik heb het ook uit de bijbel toen ik nog jong was, toen ik het al lang vergeten was las ik op een site erover en toen dacht ik he dat stond ook in de bijbel alleen dan zonder technologie
maja ik denk dat de meeste er wel achter zijn je ziet het zelf gebeuren met de id´s chipkaarten, steeds meer verbieden enz.

ooit komen atheisten er ook wel achter dat de Bijbel niet zomaar een boek is...
;)

het grappige is dat dit soort theorieen zichzelf in stand houd omdat het gebrek aan bewijs juist ook weer gebruikt wordt als argument voor deze theorieen. je kunt ze dus niet weerleggen, omdat er simpelweg geen argumentatie voor deze theorieen is.

zolang ik niet maar een klein beetje bewijs zie ga ik dit soort paranoide shit niet geloven. irak leverde al olie aan amerika... dus waarom zou amerika in ene irak binnenvallen? omdat irak de olie in euros wilde gaan verkopen, maar dat hadden ze nooit vantevoren kunnen weten zoals die rockefeller zou zeggen.

het grappige is dat dit soort theorieen zichzelf in stand houd omdat het gebrek aan bewijs juist ook weer gebruikt wordt als argument voor deze theorieen. je kunt ze dus niet weerleggen, omdat er simpelweg geen argumentatie voor deze theorieen is.

zolang ik niet maar een klein beetje bewijs zie ga ik dit soort paranoide shit niet geloven. irak leverde al olie aan amerika... dus waarom zou amerika in ene irak binnenvallen? omdat irak de olie in euros wilde gaan verkopen, maar dat hadden ze nooit vantevoren kunnen weten zoals die rockefeller zou zeggen.

Wou Amerika, niet gewoon de baas zijn over hun olie? Zodat ze alles ermee konden doen?

In ieder gaval gaat de finaciele wereld ten onder.

Terug
Naar boven