AndroidHealthClinic

Nieuwe wereldorde

Ja!, en ook al zal ik niet trainen,.. daar zitten er genoeg van op het forum !
En dan nog, of dat een vereiste is om hier te posten...
Dus die cliché vraag snap ik niet.

Nickname "niburu" en 0 ontopic posts :rolleyes:

Dit forum trekt tegenwoordig veel gespuis. Het is jammer dat de offtopic niet voorbehouden kan blijven aan onderonsjes tussen mensen die wel iets geven om de sport.

Hoe kan je zeggen dat ik gespuis ben terwijl je mij helemaal niet kent.
je hebt al een oordeel klaar zonder er bij nagedacht te hebben.
Wat heeft mijn offtopic berichten met de liefde voor de sport te maken?
Je bent echt vaag aan het lullen met je onderonsje.
En daarbij zat ik hier al jaren voordat jij kwam kijken, dus waar heb je het over!

Heeft hij snel zijn site weggehaald. Ik heb ook wat gelezen op die site en het is nog erger dan verlicht.punt.nl. De aliens komen ons redden in het jaar 2012? :hahaha: Hoe oud ben jij eigenlijk Niburu?

En daarbij zat ik hier al jaren voordat jij kwam kijken, dus waar heb je het over!

ga je troep ergens anders verspreiden,

ff wat uit dat forum van hem

:haha:

hallo allemaal, ik ben Feliz, ik ben nieuw hier. ik heb 3 keer iets heel engs meegemaakt en ik wil dit graag aan jullie voorleggen. verder ben ik iemand zonder verdere paranormale ervaringen, dus voor mij was dit extra eng.
ik lag in bed en ineens kon ik me totaal niet meer bewegen, ik hoorde een enorm gegons en gedreun in mijn hoofd echt een herrie. er was ook een heel hard gezoem dat aanzwol. ik wist dat er iemand in de deuropening stond. hoewel ik niet religieus ben begon ik te bidden tot God, jezus en Maria omdat ik wist dat zij me zouden beschermen. en inderdaad, het ebde weg. ik was verder gewoon wakker en het was geen droom. de 2e keer dat me het overkwam was ik iets minder bang omdat ik wist wat er ging gebeuren, hoewel dat gene wat in de deuropening stond iets slechts was. de 3e keer was heel gek; het was hetzelfde verhaal maar nu lag mijn kat aan mijn voeteneind. daardoor wist ik dat die "entiteit"in de deuropening niet dichterbij kon/durfde te komen. ik voelde me echt beschermd.

Musclebear?

op 22-12-2012 openen we hier een topic en gaan we met zn allen niburu uitlachen

ff wat uit dat forum van hem

:haha:

hallo allemaal, ik ben Feliz, ik ben nieuw hier. ik heb 3 keer iets heel engs meegemaakt en ik wil dit graag aan jullie voorleggen. verder ben ik iemand zonder verdere paranormale ervaringen, dus voor mij was dit extra eng.
ik lag in bed en ineens kon ik me totaal niet meer bewegen, ik hoorde een enorm gegons en gedreun in mijn hoofd echt een herrie. er was ook een heel hard gezoem dat aanzwol. ik wist dat er iemand in de deuropening stond. hoewel ik niet religieus ben begon ik te bidden tot God, jezus en Maria omdat ik wist dat zij me zouden beschermen. en inderdaad, het ebde weg. ik was verder gewoon wakker en het was geen droom. de 2e keer dat me het overkwam was ik iets minder bang omdat ik wist wat er ging gebeuren, hoewel dat gene wat in de deuropening stond iets slechts was. de 3e keer was heel gek; het was hetzelfde verhaal maar nu lag mijn kat aan mijn voeteneind. daardoor wist ik dat die "entiteit"in de deuropening niet dichterbij kon/durfde te komen. ik voelde me echt beschermd.

Blijkbaar heb je nog nooit gehoord van sleep paralysis.

niet alleen niburu gelooft in 2012, echt talloze hippie sites geloven er echt in, als je tijd hebt kijk dan op verlicht.punt.nl en dan in het Nederland overstroomt in...topic, die mensen zijn zo doorgedraaid dat ze verhuizen en de gekste dingen doen omdat ze zo bang zijn voor 2012.

blijkbaar ben je net zon loser

Zegt de onwetende idioot , sleep paralysis is iets wat zeer veel voorkomt bij veel mensen. Zoek het op , sleep paralysis is zodat je je niet zou bewegen tijdens je dromen. Je kan er ook bewust in gaan waardoor je later een lucid droom kan hebben.

Zeg niburu, train jij eigenlijk ook?

Ja!, en ook al zal ik niet trainen,.. daar zitten er genoeg van op het forum !
En dan nog, of dat een vereiste is om hier te posten...
Dus die cliché vraag snap ik niet.

Yep, denk het wel.

Zegt de onwetende idioot , sleep paralysis is iets wat zeer veel voorkomt bij veel mensen. Zoek het op , sleep paralysis is zodat je je niet zou bewegen tijdens je dromen. Je kan er ook bewust in gaan waardoor je later een lucid droom kan hebben.

Zo horen mensen ook soms een hele harde knal in hun oor, alsof er een rotje naast hun knalt.... blijkt te maken met een exploding head syndrom
Mensen zijn sneller geneigd om het als onzin te bestempelen dan er over na te denken.
Open your mind !

http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome

Ik zeg toch ook niet dat jij er als een alien uitziet.
Dit zijn echt kinderlijke ontwetende opmerkingen van je.
Jij bent nep man!, en je lacht als een boer met kiespijn.
Je komt bij mij behoorlijk schijheilig over!

Voorwaar ik zeg u: gij zult niet vloeken!

ik vloek niet, en zal je niet vervloeken.........

je bent gewoon een zak...................en die gooi ik bij het afval!
;)

ik vloek niet, en zal je niet vervloeken.........

je bent gewoon een zak...................en die gooi ik bij het afval!
;)

volgens mij ben jij verkracht door een stel aliens...........

rot op met die onzin, je site is ook al troep!

zoontje van Jomanda zeker?
:D

Nee je vloekt niet maar schelden des te meer.
Tegen God moet je schijnheilig doen want ojee straks kom je in de hel.
Maar tegen mensen mag je wel je gal spuien.
Jij bent geen zak, jij bent niks !

Mod's een slotje mss?? gaat nergens meer over

Terug
Naar boven