bobby100
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
yep, en oorlogen volgen altijd naar een zeer zware financiele neergang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, daar zeg je me iets...yep, en oorlogen volgen altijd naar een zeer zware financiele neergang.
HahaHet is maar een gedachte, niet dat je vast een m60 en een raketwerper op internet besteld![]()

Haha
Nee, voor Nederland ga ik mijn leven niet wagen. Wie nu nog chauvinistisch is, is vast ook fascistisch of mental retarded![]()

http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200708/kees_van_der_pijl.shtmlWou Amerika, niet gewoon de baas zijn over hun olie? Zodat ze alles ermee konden doen?
Het staat in de bijbel dat het zal gebeuren en de uiteindelijke leider de ''antichrist'' zal zijn. Paar dingen die al gebeurt zijn zoals de 9-11 met 2 torens staat gewoon in de bijbel.
ooit komen atheisten er ook wel achter dat de Bijbel niet zomaar een boek is...
![]()
niburu kikker eens op naar je alienforum, volgens mij probeer je alleen maar reclame hier te maken

kijk eens naar zijn posts dan ik zie niks over trainen
Het is een boek wat is verkracht, met eigen regeltjes en wetjes erin.
Maar het gaat om de kern idd,.. maar die kern van waarheid hebben wel meer religie geschriften, er is maar 1 waarheid en vele wegen er naar toe.
En er is niet 1 God en zijn meerdere Goden, wij zijn Goddelijk omdat wij die ene God zijn.
Daarom geloof ik in alles !!!

Kern van waarheid
Welke kern dan? Dat je lief moet zijn tegen anderen? Als je daarin les van 'een god' nodig hebt, als we de 'kernen van de waarheid' mogen geloven, heb je wel bar hard hulp nodig...
Wat een bullcrap allemaal.
Het is een boek wat is verkracht, met eigen regeltjes en wetjes erin.
Maar het gaat om de kern idd,.. maar die kern van waarheid hebben wel meer religie geschriften, er is maar 1 waarheid en vele wegen er naar toe.
En er is niet 1 God en zijn meerdere Goden, wij zijn Goddelijk omdat wij die ene God zijn.
Daarom geloof ik in alles !!!

volgens mij ben jij verkracht door een stel aliens...........
rot op met die onzin, je site is ook al troep!
zoontje van Jomanda zeker?
![]()
ik geloof omdat de 10 geboden mijn bewuster maken van het leven.........zie het als normen & waarden!
![]()