Fitness Seller

Nieuwe wereldorde

Het is maar een gedachte, niet dat je vast een m60 en een raketwerper op internet besteld:D

ooit komen atheisten er ook wel achter dat de Bijbel niet zomaar een boek is...
;)

Het is een boek wat is verkracht, met eigen regeltjes en wetjes erin.
Maar het gaat om de kern idd,.. maar die kern van waarheid hebben wel meer religie geschriften, er is maar 1 waarheid en vele wegen er naar toe.
En er is niet 1 God en zijn meerdere Goden, wij zijn Goddelijk omdat wij die ene God zijn.
Daarom geloof ik in alles !!!

Ik heb nog nooit echt een bijbel gelezen, maar wat ik tot nu heb gelezen (op het net); vind ik het puur filosofisch. Ook doet het er toe, hoe je alles interpreteert. I think..

niburu kikker eens op naar je alienforum, volgens mij probeer je alleen maar reclame hier te maken

kijk eens naar zijn posts dan ik zie niks over trainen

ik denk dat hij aan het googlen was en hij hier terecht kwam en maar lid werd om idd dingen te verspreiden

Maar het gaat om de kern idd,.. maar die kern van waarheid hebben wel meer religie geschriften, er is maar 1 waarheid en vele wegen er naar toe.
En er is niet 1 God en zijn meerdere Goden, wij zijn Goddelijk omdat wij die ene God zijn.

Kern van waarheid :roflol:

Welke kern dan? Dat je lief moet zijn tegen anderen? Als je daarin les van 'een god' nodig hebt, als we de 'kernen van de waarheid' mogen geloven, heb je wel bar hard hulp nodig...

Wat een bullcrap allemaal.

Kern van waarheid :roflol:

Welke kern dan? Dat je lief moet zijn tegen anderen? Als je daarin les van 'een god' nodig hebt, als we de 'kernen van de waarheid' mogen geloven, heb je wel bar hard hulp nodig...

Wat een bullcrap allemaal.

De kern is dat de mens goddelijk is, in feiten God zelf.
Maar dan even gescheiden.
Het is maar wat je wil geloven.
Maar om het maar af te doen als bullcrap is wel erg makkelijk.

volgens mij ben jij verkracht door een stel aliens...........

rot op met die onzin, je site is ook al troep!

zoontje van Jomanda zeker?
:D

volgens mij ben jij verkracht door een stel aliens...........

rot op met die onzin, je site is ook al troep!

zoontje van Jomanda zeker?
:D

Ik zeg toch ook niet dat jij er als een alien uitziet.
Dit zijn echt kinderlijke ontwetende opmerkingen van je.
Jij bent nep man!, en je lacht als een boer met kiespijn.
Je komt bij mij behoorlijk schijheilig over!

ik geloof omdat de 10 geboden mijn bewuster maken van het leven.........zie het als normen & waarden!
;)

Voorwaar ik zeg u: gij zult niet vloeken!

Zeg niburu, train jij eigenlijk ook?

Terug
Naar boven