XXL Nutrition

Nieuweling on board :)

TheOnlyMe

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
Hey allen,

Ik zal mij snel voorstellen eerst, Ik ben 19 (binnen maand 20), 2 jaar bezig met fitness, maar altijd met periodes. De ene periode gaat het goed en de andere dan weer niet. Qua uiterlijk vind ik niet echt dat ik er als iemand uitziet die 2 jaar fit, maar hoop daar binnekort verandering in te brengen.
Ik ben 1m79, weeg 76kilo en heb een vet% van 16 (te veel :().
Qua stats kan ik niet veel meegeven; Bench : 90 kilo, Dumble press : 34 kilo, euhm ja, de rest zal ik nog eens moeten opschrijven :).
Qua voeding zit ik niet al te goed, ik werk nl. in de bewaking en mn dag en nachtritme klopt langs geen kanten en kan mn voeding ook moeilijk aanpassen (hoewel ik wel veel rijst, kippenwit, bananen, fruit enzo eet)
Hier zijn een paar foto's. :)
Gelieve dan commentz en tips voor massa te geven aub. Voedingsschema's, trainingsschema's. Alles is welkom!!!

MvG

TheOnlyMe

SPA50002.jpg

SPA50003.jpg

SPA50006.jpg

SPA50007.jpg

SPA50005.jpg

Laatst bewerkt:
rug zit goed:) nu lekker eten dan pas kuren;)

Volgens mij kan je er nog genoeg uit halen zonder te kuren, trouwens waarom kuren als je voeding niet in orde is. Kuren vereist veel discipline zou eerst zien dat de rest in orde is.

dianabol kuur zal je spijt van krijgen.

Niet kuren, je kan nog genoeg zonder behalen;)

Wat hierboven is gezegd over niet kuren sluit ik me bij aan. De matige progressie ligt niet aan het feit dat je niet genoeg groeihormoon hebt, maar aan je gebrekkige voeding.

Nu al kuren? je bent neit goed jij

Als je doel is meer massa te kweken zou ik i.p.v. een kuur eerst eens een fatsoenlijk trainings- en voedingsschema opstellen, m.b.v. de stickies elders op dit forum.Ik heb het vermoeden dat daar het e.e.a. aan schort.
Blijkbaar heb je je niet echt ingelezen anders had je wel geweten dat je 21 moet zijn om een kuurlog te starten.Complete onzin om met deze fysiek en leeftijd aan een kuur te beginnen.
Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik al enkele maanden achter mijn kiezen slaag :

1.250ml magere melk
1. 55g volkore cornflakes
1. 3 eieren
2. 50g Smeerkaas
2. 90g Volkoren brood
2. 200g sinaasappel
3. 50g erwten
3. 100g gemengde groentensla
3. 100g Kip
3. 50gr volkoren pasta
4.180 gr appel
4. 88g peperkoek
5. 220g kip
5. 50g gemengde groentesla
5. 85g zilvervliesrijst
6. 250ml magere melk
6. 60g AMG (first class)

Dit komt op een dikke 2200 Kcal

Ik heb een tijd een mooie progressie gemaakt, maar dit was in combinatie met eerst cell mass + pro 85
En daarna ripped muscle stack ( mega krea K, Nitroxyn 2 & triboxo)
hierna stond ik het beste (jammer genoeg geen foto's).

Als ik mijn kuur ga beginnen ga ik NATUURLIJK mn voeding nog verbeteren, ik zit ook met 3 weken vakantie, dus dat is al 3 weken dat ik ervoor kan gaan, de volgende weken zal ik op karakter volhouden. Ik ga niet ff een kuur doen en ze dan verpeste door nergens op te letten.

Jammer dat iedereen het afraadt, ken mensen genoeg in de gym die er bangelijke vooruitgang mee hebben gemaakt en die nergens spijt van hebben.

Alleszins zullen de foto's nog wel volgen om jullie ongelijk te bewijzen:D

Laatst bewerkt:
Jammer dat iedereen het afraadt, ken mensen genoeg in de gym die er bangelijke vooruitgang mee hebben gemaakt en die nergens spijt van hebben.
Waarom denk je dat iedereen het hier afraad?:rolleyes: Natuurlijk maak je progressie, maar als je dit ook makkelijk kan behalen zonder, waarom zou je het dan doen? Je kan nog flink wat spiermassa pakken als je wil en daarna kan je het altijd nog overwegen om te doen.

welcome on board :D

Dit komt op een dikke 2200 Kcal

Ik heb een tijd een mooie progressie gemaakt, maar dit was in combinatie met eerst cell mass + pro 85
En daarna ripped muscle stack ( mega krea K, Nitroxyn 2 & triboxo)
hierna stond ik het beste (jammer genoeg geen foto's).

Als ik mijn kuur ga beginnen ga ik NATUURLIJK mn voeding nog verbeteren, ik zit ook met 3 weken vakantie, dus dat is al 3 weken dat ik ervoor kan gaan, de volgende weken zal ik op karakter volhouden. Ik ga niet ff een kuur doen en ze dan verpeste door nergens op te letten.

Alleszins zullen de foto's nog wel volgen om jullie ongelijk te bewijzen:D

2200 Kcal is natuurlijk wel wat aan de lichte kant. Ga eerst eens voorbij de 4000 Kcal voordat je gaat juice.

ty :)

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

tfeit da je da typt zegt meer over u dan over mij -.-

Idd zegt erg veel over de indruk die ik van jou krijg, en ik ben niet de enige. Vind je het zelf nou niet een beetje raar dat als iedereen je afraadt een kuur te doen jij doodleuk zegt ons het tegendeel te gaan bewijzen? Een normale gedachte zou zijn. Oh misschien zitten er hier wel mensen die er meer verstand van hebben dan mij, misschien handig om eens naar te luisteren. En nee ik heb het hier niet over mezelf, maar over andere leden hier die er toch echt wel wat meer verstand van hebben. Bovendien hebben ze het beste met jou voor als ze je afraden een kuur te doen en eerst eens fatsoenlijk te gaan eten.

Idd zegt erg veel over de indruk die ik van jou krijg, en ik ben niet de enige. Vind je het zelf nou niet een beetje raar dat als iedereen je afraadt een kuur te doen jij doodleuk zegt ons het tegendeel te gaan bewijzen? Een normale gedachte zou zijn. Oh misschien zitten er hier wel mensen die er meer verstand van hebben dan mij, misschien handig om eens naar te luisteren. En nee ik heb het hier niet over mezelf, maar over andere leden hier die er toch echt wel wat meer verstand van hebben. Bovendien hebben ze het beste met jou voor als ze je afraden een kuur te doen en eerst eens fatsoenlijk te gaan eten.
Ik ben zeer tevreden over wat de mensen mij als raad geven, en zal er dus ook rekening mee houden om mijn kuur nog uit te stellen en te kijken achter een beter voedingsschema. Maar als je 2 jaar bezig bent, en de laatste 5 maanden geen progressie maakt, dan begint het stil aan wel te frustreren, terwijl mijn gewichten goed zitten maar de rest niet. En het is raar dat mensen van de gym mij het aanraden en de rest niet. Maar ik weet goed genoeg dat iedereen het hier goed bedoelt! maar om zomaar ff zo'n mooi plaatje te posten vind ik precies niet echt een teken van het beste met me voorhebben ;)

Maar je weet zelf toch ook wel dat je met 2200kcal niet kunt groeien?

En die mensen in de gym, hebben die een degelijk voedingsschema? Zo nee dan zou ik ze niet al te serieus nemen, er lopen genoeg onwetenden rond in de sportschool.

Laatst bewerkt:
Maar je weet zelf toch ook wel dat je met 2200kcal niet kunt groeien?

En die mensen in de gym, hebben die een degelijk voedingsschema? Zo nee dan zou ik ze niet al te serieus nemen, er lopen genoeg onwetenden rond in de sportschool.
Ja, 2200 is weinig, maar is al veel meer dan vroeger, maar zoals ik zei zal ik verder moeten zoeken om toch aan een 3500 tot 4000 Kcal te komen.
En ja, de mensen in mijn gym weten echt wel waar ze mee bezig zijn :D
Als ik ooit zoals hun wordt, dan ben ik een heel gelukkig mens ;)

Dude, alleen al aan je inleiding kun je duidelijk merken dat je bijlange nog niet klaar bent voor een kuur

Terug
Naar boven