TheOnlyMe
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 16%
Hey allen,
Ik zal mij snel voorstellen eerst, Ik ben 19 (binnen maand 20), 2 jaar bezig met fitness, maar altijd met periodes. De ene periode gaat het goed en de andere dan weer niet. Qua uiterlijk vind ik niet echt dat ik er als iemand uitziet die 2 jaar fit, maar hoop daar binnekort verandering in te brengen.
Ik ben 1m79, weeg 76kilo en heb een vet% van 16 (te veel
).
Qua stats kan ik niet veel meegeven; Bench : 90 kilo, Dumble press : 34 kilo, euhm ja, de rest zal ik nog eens moeten opschrijven
.
Qua voeding zit ik niet al te goed, ik werk nl. in de bewaking en mn dag en nachtritme klopt langs geen kanten en kan mn voeding ook moeilijk aanpassen (hoewel ik wel veel rijst, kippenwit, bananen, fruit enzo eet)
Hier zijn een paar foto's.
Gelieve dan commentz en tips voor massa te geven aub. Voedingsschema's, trainingsschema's. Alles is welkom!!!
MvG
TheOnlyMe
Ik zal mij snel voorstellen eerst, Ik ben 19 (binnen maand 20), 2 jaar bezig met fitness, maar altijd met periodes. De ene periode gaat het goed en de andere dan weer niet. Qua uiterlijk vind ik niet echt dat ik er als iemand uitziet die 2 jaar fit, maar hoop daar binnekort verandering in te brengen.
Ik ben 1m79, weeg 76kilo en heb een vet% van 16 (te veel
).Qua stats kan ik niet veel meegeven; Bench : 90 kilo, Dumble press : 34 kilo, euhm ja, de rest zal ik nog eens moeten opschrijven
.Qua voeding zit ik niet al te goed, ik werk nl. in de bewaking en mn dag en nachtritme klopt langs geen kanten en kan mn voeding ook moeilijk aanpassen (hoewel ik wel veel rijst, kippenwit, bananen, fruit enzo eet)
Hier zijn een paar foto's.

Gelieve dan commentz en tips voor massa te geven aub. Voedingsschema's, trainingsschema's. Alles is welkom!!!
MvG
TheOnlyMe
Laatst bewerkt:

Natuurlijk maak je progressie, maar als je dit ook makkelijk kan behalen zonder, waarom zou je het dan doen? Je kan nog flink wat spiermassa pakken als je wil en daarna kan je het altijd nog overwegen om te doen.