XXL Nutrition

Nieuweling on board :)

Ik ben zeer tevreden over wat de mensen mij als raad geven, en zal er dus ook rekening mee houden om mijn kuur nog uit te stellen en te kijken achter een beter voedingsschema. Maar als je 2 jaar bezig bent, en de laatste 5 maanden geen progressie maakt, dan begint het stil aan wel te frustreren, terwijl mijn gewichten goed zitten maar de rest niet. En het is raar dat mensen van de gym mij het aanraden en de rest niet. Maar ik weet goed genoeg dat iedereen het hier goed bedoelt! maar om zomaar ff zo'n mooi plaatje te posten vind ik precies niet echt een teken van het beste met me voorhebben ;)

Ben je nou zo achterlijk of lijkt dat maar zo?
Nogal logisch dat je op 2200 kcal niet gaind.

Ja, 2200 is weinig, maar is al veel meer dan vroeger, maar zoals ik zei zal ik verder moeten zoeken om toch aan een 3500 tot 4000 Kcal te komen.
En ja, de mensen in mijn gym weten echt wel waar ze mee bezig zijn :D
Als ik ooit zoals hun wordt, dan ben ik een heel gelukkig mens ;)

Sorry man, als ze jou aanraden nu op 19 jarige leeftijd met 76kg 16% vet en een voedingsschemavan 2200 kcal om te gaan kuren omdat je even geen progressie maakt, dan zijn het duidelijk de grootste mafkezen.

en waarom zal je verder moeten zoeken om toch aan 3500 to 4000 kcal te komen? Gewoon fatsoenlijk eten en trainen en met kuren wachten tot je minimaal 21 bent. Nu te gaan kuren omdat je wat moeizamer progressie maakt is gewoon zwakjes, meer dan genoeg potentie om nog hard natural te groeien.

Laatst bewerkt:
kan je mij dan ook vertellen hoe je dat uit mijn inleiding haalt?

Ik ben 19 (binnen maand 20), 2 jaar bezig met fitness, maar altijd met periodes. De ene periode gaat het goed en de andere dan weer niet. Qua uiterlijk vind ik niet echt dat ik er als iemand uitziet die 2 jaar fit, maar hoop daar binnekort verandering in te brengen.
Ik ben 1m79, weeg 76kilo en heb een vet% van 16 (te veel ).
Qua stats kan ik niet veel meegeven; Bench : 90 kilo, Dumble press : 34 kilo, euhm ja, de rest zal ik nog eens moeten opschrijven .
Qua voeding zit ik niet al te goed, ik werk nl. in de bewaking en mn dag en nachtritme klopt langs geen kanten en kan mn voeding ook moeilijk aanpassen (hoewel ik wel veel rijst, kippenwit, bananen, fruit enzo eet)

;)

• Like
Waarderingen: AKX
  • Topic Starter Topic Starter
Ben je nou zo achterlijk of lijkt dat maar zo?
Nogal logisch dat je op 2200 kcal niet gaind.
Hmz, veel vriendelijke mensen vind ik hier echt niet ..
Er staat niet voor niets NIEUWELING! + dat het voedingsschema mijn basic is, tussendoor eet ik ook nog aangevuld met 4 liter water..
Heb al spijt van het openen van deze topic .. Had het beter in de gym gehoude waar mense wa meer respect tonen.

Bedankt aan iedereen die raadt heeft gegeve!

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Got it :D

Hmz, veel vriendelijke mensen vind ik hier echt niet ..
Er staat niet voor niets NIEUWELING! + dat het voedingsschema mijn basic is, tussendoor eet ik ook nog aangevuld met 4 liter water..
Heb al spijt van het openen van deze topic .. Had het beter in de gym gehoude waar mense wa meer respect tonen.

Bedankt aan iedereen die raadt heeft gegeve!

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Got it :D

Hehehe :D

Zunnepitte verwoord het een beetje cru maar hij heeft wel gelijk dat je veel te laag in kcals zit, ik weet niet in welke gym je zit maar als je een bulkschema krijgt van om en bij de 2000kcals ga ik me wel vragen beginnen te stellen

Ik heb ook onregelmatige uren , maar eet toch genoeg en gain nog altijd .

Was vroeger een rasechte ecto : 1m87 66kg

nu 1m87 +/- 100kg

Gewoon eten man , je gained immens rap als je maar genoeg kwalitatief eet , geen junk , wat dat help je toch niet vooruit .

Ik raad je aan +/- 3500 calorien om mee te beginnen verdeeld in 6maaltijden , dus ongeveer 600 calorien per maaltijd , moet toch niet zo moeilijk zijn als je je een beetje inleest over voeding hier .

Ok... ik wil je niet afbranden maar:
NIEUWELINGEN horen nog niet te gebruiken... Je kan easy progressie maken als je gewoon je kaakspieren gaat trainen door wat meer te gaan eten... Als je nu een spuit er in zet raak je alleen bot want spier is nog ver te zoeken ;)

Voor je eigen bestwil, laat de snoepjes nog even linksliggen en ga eerst flink eten

Ik zou geen kuur beginnen als ik u was.
Eerst de voeding op orde en 2200kcal is erg weinig vind ik.

LOL, ik heb de message al van de kuur!!!
Die wordt in de kast gelegd voor onbepaalde duur,
mijn voedingsschema wordt aangepast, ik speel binnen wat ik binnen kan spelen, met een shake erbij (AMG) en euhm, voor de rest nog tips? ^^

Kuren op 2200kcal, epic:roflol:.

Zoals al gezegd is, schroef je eten op naar minstens 3500 kcal en ga eerst nog maar is een jaartje beuken op goede voeding.

Whow, foto 3 en 5 verschillen wel enorm ;)! Maar tips? Wissel je trainingsschema eens af als je vast komt te zitten... Zorg voor nieuwe prikkels en blijf varieren! Keer 5x5, keer high reps etc etc...
En zat je vast wat betreft gewicht of kracht?

Whow, foto 3 en 5 verschillen wel enorm ;)! Maar tips? Wissel je trainingsschema eens af als je vast komt te zitten... Zorg voor nieuwe prikkels en blijf varieren! Keer 5x5, keer high reps etc etc...
En zat je vast wat betreft gewicht of kracht?
Beiden, mijn gewicht is van 69 wel naar 76 gegaan, maarja, op 2 jaar tijd is dat ook niet veel.
Mijn kracht heeft lang stil gelegen, heb dan eens totaal ander schema gedaan
Bv bench : 2X4 1X6 8 10 12 en andere oef 4 X 6
en ben dan tot 90 kilo geraakt.
Op foto zie ik er eigenlijk minder gespierd uit als int echt, want mensen zeggen het mij wel dat ik breed ben enzo, maar ik voel me zo niet ...
Hopen dat eten helpt

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Beiden, mijn gewicht is van 69 wel naar 76 gegaan, maarja, op 2 jaar tijd is dat ook niet veel.
Mijn kracht heeft lang stil gelegen, heb dan eens totaal ander schema gedaan
Bv bench : 2X4 1X6 8 10 12 en andere oef 4 X 6
en ben dan tot 90 kilo geraakt.
Op foto zie ik er eigenlijk minder gespierd uit als int echt, want mensen zeggen het mij wel dat ik breed ben enzo, maar ik voel me zo niet ...
Hopen dat eten helpt
en foto 3 is opgespanne triceps, foto 5 is gwn zijaanzicht zonder spanning in de spieren te brengen :)

Weinig progress

Hier heb ik nog een foto gevonden om te laten zien hoe weinig vooruitgang ik heb geboekt.
Ben begonnen met goed eten vandaag, en zit al propvol, maarja, jullie zeggen dat het helpt, dus hou ik het vol.

Als ik logs bekijk van mensen op dit forum zie ik dat zij per spiergroep soms 5 of 6 oefeningen doen, terwijl mij altijd is gezegd dat je er max 3 mag doen, naar wie moet ik nu luisteren? :)

MvG

progress.jpg

Jammer dat iedereen het afraadt, ken mensen genoeg in de gym die er bangelijke vooruitgang mee hebben gemaakt en die nergens spijt van hebben.

Alleszins zullen de foto's nog wel volgen om jullie ongelijk te bewijzen:D

Het is geen kwestie van gelijk of ongelijk hebben.
Als je dat nog niet eens begrijpt is dat een reden te meer om even te wachten met kuren tot je wat volwassener bent.
Anyway, succes ermee.

EDIT: Zie net dat je blijkbaar tot inkeer bent gekomen.Dat ging wel erg makkelijk, beter zo!

Laatst bewerkt:
Het is geen kwestie van gelijk of ongelijk hebben.
Als je dat nog niet eens begrijpt is dat een reden te meer om even te wachten met kuren tot je wat volwassener bent.
Anyway, succes ermee.

EDIT: Zie net dat je blijkbaar tot inkeer bent gekomen.Dat ging wel erg makkelijk, beter zo!
Mijn antwoorden waren wat cru, maar ik gebruik mijn verstand wel :) wil gewoon zoveel mogelijk info verschaffen om eindelijk de resultaten te behalen die ik wil en zodat ik hier ook een paar foto's kan posten waar ik POSITIEVE commentaren op krijg :)

Mijn antwoorden waren wat cru, maar ik gebruik mijn verstand wel :) wil gewoon zoveel mogelijk info verschaffen om eindelijk de resultaten te behalen die ik wil en zodat ik hier ook een paar foto's kan posten waar ik POSITIEVE commentaren op krijg :)

Ok dan succes:)

Hier heb ik nog een foto gevonden om te laten zien hoe weinig vooruitgang ik heb geboekt.
Ben begonnen met goed eten vandaag, en zit al propvol, maarja, jullie zeggen dat het helpt, dus hou ik het vol.

Als ik logs bekijk van mensen op dit forum zie ik dat zij per spiergroep soms 5 of 6 oefeningen doen, terwijl mij altijd is gezegd dat je er max 3 mag doen, naar wie moet ik nu luisteren? :)

MvG

Ligt er maar helemaal aan het schema waarmee je traint, lees ff de topic's bovenaan in de voedings en trainingssectie voor de basisinfo, dan kan je ook wat meer gerichtere vragen komen stellen.

Kuren op die voeding is echt 3x niks trouwens, ga eerst maar eens echt vreten dan zul je zien hoe die kilo's er weer aanvliegen.

MvG

Dan ben ik benieuwd waarvan je propvol zit?

Dan ben ik benieuwd waarvan je propvol zit?
twee kommen volkoren cornflakes
250 ml melk
1 appel

Halve komkommer
2 studentenkoeken
0.5l water

250 ml AMG
banaan
halve meloen

4 boterhammen + kippenwit
250ml appelsiensap
0.5l water

0.5l water
appelsien

Kip
Rijst
paprika's
0.5l water
2 wortels

en straks nog melk en water en nog iets zoeken van fruit ofzo..

Terug
Naar boven