MuscleMeat

Nieuweling on board :)

Brinta ga je niet vinden in iedere winkel in België, goed zoeken dus;)

Is 4x fruit op een dag ook niet wat overdreven?
En sowieso niet vlak voor het trainen.

DO NOT EAT ANY SUGARS OR SIMPLE CARBS WITHIN AN HOUR OF WORKING OUT!!!
If you do, your pancreas will release insulin to break it down, the insulin tells the ATP to stop converting to ADP releasing
energy, and if you work out, you won't get as effective training and results. When ATP converts to ADP, a phosphate molecule
is released providing energy to flex your muscle - this happens millions of times at once when flexing. Then the phosphate
molecules reattach to ADP to form ATP again. Insulin counteracts that.
DO EAT SUGARS AND SIMPLE CARBS IMMEDIATELY AFTER WORKING OUT!!!
This will release the insulin, stop the ATP ADP cycle, and allow your body to get
energy from the sugars rather than from burning protein (which is needed to
rebuild muscle). Also, you want to replace your glycogen stores for your
next day's workout. Add L-Glutamine to your Gatorade or Cranberry Juice to
help aid in muscle recovery.

• Topic Starter Topic Starter
:eek:

Maak daar eens een ''dikke'' 3500 van.
Elke week met 200kcal verhogen, en je zal zien dat je aankomt.
Ik vertrek sws naar de winkel, alles komt in orde :-)
Het jammere is wel dat ik binnen 10 dagen naar Italië vertrek en ik vrees dat mijn voeding daar niet in orde zal komen, maarja, daarna vliegen we er trug in (wel gratis fitness aanwezig dus dat zit goed =P )

Platte kaas :roflol:

Gekke belgen :D

Ik vertrek sws naar de winkel, alles komt in orde :-)
Het jammere is wel dat ik binnen 10 dagen naar Italië vertrek en ik vrees dat mijn voeding daar niet in orde zal komen, maarja, daarna vliegen we er trug in (wel gratis fitness aanwezig dus dat zit goed =P )

Epic excuse, in Italië kun je imo net wel goed vreten man!

Idd dikke pasta's etc..
Heerlijk juist (a)

Dat ze het platte kaas noemen, ALÉ :P... maar nu ook al kwarkskes haha? En Italie is juist het bulk land met hun pastas hehe... En alcohol gewoon zoveel mogelijk vanaf blijven, mocht je dan toch willen drinken probeer dan rode wijn omdat je dat "over het algemeen" niet zo snel wegtikt en meer drinkt als rustig drankje waar je van wilt genieten...

Goodluck

Dat ze het platte kaas noemen, ALÉ :P... maar nu ook al kwarkskes haha? En Italie is juist het bulk land met hun pastas hehe... En alcohol gewoon zoveel mogelijk vanaf blijven, mocht je dan toch willen drinken probeer dan rode wijn omdat je dat "over het algemeen" niet zo snel wegtikt en meer drinkt als rustig drankje waar je van wilt genieten...

Goodluck

Gewoon lekker zuipen!

Tja, dat kan ook :P Alleen wil de TS nu ineens serieus bezig zijn met de sport haha, dus dan zou hij het moeten laten staan ;)
TS?? :p TranCoïtusueel betekend da hier :p
Juist winkel geweest :
Kwark : CHECK
Brinta : CHECK
Bananen : CHECK
Volkoren pasta : CHECK
Kippenfillet : CHECK
Rijst : CHECK
CHECK
CHECK
..

Ma in welke volgorde moet ik het opeten??

TS?? :p TranCoïtusueel betekend da hier :p
Juist winkel geweest :
Kwark : CHECK
Brinta : CHECK
Bananen : CHECK
Volkoren pasta : CHECK
Kippenfillet : CHECK
Rijst : CHECK
CHECK
CHECK
..

Ma in welke volgorde moet ik het opeten??
Brinta banaan
volkoren pasta
rijst kippen filet
kwark

Dit komt op een dikke 2200 Kcal

Als ik mijn kuur ga beginnen ga ik NATUURLIJK mn voeding nog verbeteren, ik zit ook met 3 weken vakantie, dus dat is al 3 weken dat ik ervoor kan gaan, de volgende weken zal ik op karakter volhouden. Ik ga niet ff een kuur doen en ze dan verpeste door nergens op te letten.

Ik zal niet meer herhalen wat mijn collega's al hebben genoemd m.b.t. dat het logisch is dat je al 5 mnd niet groeit als je maar 2200 per dag eet.... Wat ik alleen niet snap is dat je zegt dat je je voeding pas gaat verbeteren op het moment dat je gaat kuren. Hoezo dat?

En bedoel je met een kuur niet whey of creatine ofzo? Anders ben je (als ik dit topic zo lees) behoorlijk verkeerd geïnformeerd en kan je beter alle stickies van dit forum gaan lezen. Verdiep je dan eens een jaartje in AAS voordat je überhaupt denkt aan kuren :D.

Succes :)

Ik zal niet meer herhalen wat mijn collega's al hebben genoemd m.b.t. dat het logisch is dat je al 5 mnd niet groeit als je maar 2200 per dag eet.... Wat ik alleen niet snap is dat je zegt dat je je voeding pas gaat verbeteren op het moment dat je gaat kuren. Hoezo dat?

En bedoel je met een kuur niet whey of creatine ofzo? Anders ben je (als ik dit topic zo lees) behoorlijk verkeerd geïnformeerd en kan je beter alle stickies van dit forum gaan lezen. Verdiep je dan eens een jaartje in AAS voordat je überhaupt denkt aan kuren :D.

Succes :)
Was de bedoeling 8 weken dianabol en 2 weken nolvadex dan, maar genoeg over die kuur, eten is nu de boodschap! Brinta is zo vies :( :p
Maar het gaat goed :) nu ff maffen want dezenacht werken!

Bestaat er een vervangmiddel voor de kwark? want deze krijg ik echt moeilijk helemaal binnen

Je kan ook tonijn proberen, ik krijg die kwark ook niet weg.
Ik neem nu altijd een blikje tonijn..:)

Je kan ook tonijn proberen, ik krijg die kwark ook niet weg.
Ik neem nu altijd een blikje tonijn..:)
Aha, tonijn gaat er ook altij in bij mij :D
Merci

Gistere eerste dag vant voedingsschema en ging lekker, ook de trainingen knalle,
denk dak mijn tweede adem heb gevonden!
Als er tips zijn van hoe ik oefeningen moet varieren enzo, altijd welkom!!!

Je kan toch gewoon tonijn overdag eten en savonds kwark..... kwark is helemaal niet vies alleen lijkt het zo de eerste paar keer, vergeet niet er zoetstof of ranja in te doen dan is het lekkerder ;)

Terug
Naar boven