XXL Nutrition

Nieuweling on board :)

twee kommen volkoren cornflakes
250 ml melk
1 appel

Halve komkommer
2 studentenkoeken
0.5l water

250 ml AMG
banaan
halve meloen

4 boterhammen + kippenwit
250ml appelsiensap
0.5l water

0.5l water
appelsien

Kip
Rijst
paprika's
0.5l water
2 wortels

en straks nog melk en water en nog iets zoeken van fruit ofzo..

Ben hier nog steeds niet echt van onder de indruk eerlijk gezegd (voedingsschema)... Maar ik mis bijv de havermout of andere vorm van kh als je echt echt wilt bulken en je zit nogal laag in de eiwitten... en waar zijn de vetten? oftewel stickies lezen ;) en de halve komkommer haha :rolleyes:...

misschien een tip voor het geval je dit nog niet deed:
eerst eten tot je stampesvol zit, dan pas drinken... vocht vult

ps. Je ziet trouwens wel vooruitgang hoor van je 1e foto tot die 3e, alleen niet wat je had kunnen behalen in 2 jaar, dat verre van...

Maak van die cornflakes brinta, geen idee wat studentenkoeken zijn maar vervang dat maar voor 4 boterhammen met kipfilet of rijst kip, voor je tweede maaltijd hetzelde, voor je 5de maaltijd hetzelfde, neem aan dat de kip met rijst je avondeten is, eet 's avonds rond uurtje of 9 nog een keer kip met rijst of ei oid en voor je gaat slapen nog een bak kwark.

Dan zit je wel op een redelijk eetschema..

Over de oefeningen per spiergroep;
Voor biceps/triceps is 3 meer dan genoeg. Andere spiergroepen kan je er wel 4/5 pakken, maar kies wel gericht.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maak van die cornflakes brinta, geen idee wat studentenkoeken zijn maar vervang dat maar voor 4 boterhammen met kipfilet of rijst kip, voor je tweede maaltijd hetzelde, voor je 5de maaltijd hetzelfde, neem aan dat de kip met rijst je avondeten is, eet 's avonds rond uurtje of 9 nog een keer kip met rijst of ei oid en voor je gaat slapen nog een bak kwark.

Dan zit je wel op een redelijk eetschema..

Over de oefeningen per spiergroep;
Voor biceps/triceps is 3 meer dan genoeg. Andere spiergroepen kan je er wel 4/5 pakken, maar kies wel gericht.
Oké, ik ga morgen inkopen doen in de winkel en zal een voorraad inslaan. Ik hoop dat het effect zal hebben

Waar is de kwark voor het slapen gaan?:)

Ben hier nog steeds niet echt van onder de indruk eerlijk gezegd (voedingsschema)... Maar ik mis bijv de havermout of andere vorm van kh als je echt echt wilt bulken en je zit nogal laag in de eiwitten... en waar zijn de vetten? oftewel stickies lezen ;) en de halve komkommer haha :rolleyes:...

misschien een tip voor het geval je dit nog niet deed:
eerst eten tot je stampesvol zit, dan pas drinken... vocht vult

ps. Je ziet trouwens wel vooruitgang hoor van je 1e foto tot die 3e, alleen niet wat je had kunnen behalen in 2 jaar, dat verre van...
Ja, eerst eten dan drinken, dat weet ik :)
ik drink vooral veel als ik aan het werk ben, uit verveling.
Op sommige dagen 4l is dat te veel of hoe zit dat?

Kwark is Kwark , denk toch dat dat het zelfde heet in Belgie ???
"dikke yoghurt" ofzo?... in ieder geval succes maat :thumbs:
Dan zoek ik morgen in de delhaize Kwak, en ik moet zo een hele pot 's avonds voor het slapengaan binnenspelen? en 'smorgens?? :-)

Ty!!

ik drink vooral veel als ik aan het werk ben, uit verveling.
Op sommige dagen 4l is dat te veel of hoe zit dat?

De anderen hebben al aangegeven hoe je moet eten, oftewel meer rijst/brood/pasta/brinta/havermout en natuurlijk bij al die maaltijden de eiwitten opkrikken door bijv kip/vis etc bij te voegen.

wat betreft dat drinken, als jij de hele dag propvol zit en ook echt 4 liter water drinkt... lijkt me dat dat een deel van de oorzaak is? ik kan na een liter water drinken bijv geen hap meer op... dus beperk dat even tot 2 max 3 liter bijv... richtlijn is 1 liter per 1000kcal from what i've heared.

sterkte en die bak platte kaas is een must ja :p

De anderen hebben al aangegeven hoe je moet eten, oftewel meer rijst/brood/pasta/brinta/havermout en natuurlijk bij al die maaltijden de eiwitten opkrikken door bijv kip/vis etc bij te voegen.

wat betreft dat drinken, als jij de hele dag propvol zit en ook echt 4 liter water drinkt... lijkt me dat dat een deel van de oorzaak is? ik kan na een liter water drinken bijv geen hap meer op... dus beperk dat even tot 2 max 3 liter bijv... richtlijn is 1 liter per 1000kcal from what i've heared.

sterkte en die bak platte kaas is een must ja :p
een pot van hoeveel gram is dat? want we hebben er ook van 500 gr :p

platte kaas vaak in 500gr bakken.

Lekker hoor, werk er nu ook 1 naar binnen + 30gr whey ;)

Als je zo'n bakje niet wegkrijgt begrijp ik het wel dat je niet wilt gainen ;), zou toch vrij eenvoudig moeten zijn... en ja, iedere dag 500gram voor het slapen gaan

Als je zo'n bakje niet wegkrijgt begrijp ik het wel dat je niet wilt gainen ;), zou toch vrij eenvoudig moeten zijn... en ja, iedere dag 500gram voor het slapen gaan
Ik WIL en ZAL gainen!! :D door jullie tips heb ik er al een beter zicht op, morgen delhaize leegplunderen!
7 bakke KWARK
Kipfillets
spagetthi
rijst
noten
... wat moet ik nog kopen??

Vis is lekker en goed voor variatie + vetten.
Havermout/Brinta heb je al denk ik.

Tonijn eventueel, als je dat lekker vindt.
Melk = ook goed. Halfvol/Mager jij maakt de keus.

Gaat goed !

Vis is lekker en goed voor variatie + vetten.
Havermout/Brinta heb je al denk ik.

Tonijn eventueel, als je dat lekker vindt.
Melk = ook goed. Halfvol/Mager jij maakt de keus.

Gaat goed !
Ik at special K, maar zal Brinta zoeken, havermout moet ik ook zoeken. Tonijn is lekker!
vis zal ik ook zoeken. Zie het zitten. Man als ik al die posts zie van de BEREN hier wordt ik zo jaloers :( wacht maar ! :p mijn tijd komt nog :)

Ik hou jullie op de hoogte!!

twee kommen volkoren cornflakes
250 ml melk
1 appel

Halve komkommer
2 studentenkoeken
0.5l water

250 ml AMG
banaan
halve meloen

4 boterhammen + kippenwit
250ml appelsiensap
0.5l water

0.5l water
appelsien

Kip
Rijst
paprika's
0.5l water
2 wortels

en straks nog melk en water en nog iets zoeken van fruit ofzo..

Kijk daar ga je dus al, dit is echt gewoon veel te weining.

500gr kwark is toch niet zo veel :eek:

Ik at special K, maar zal Brinta zoeken, havermout moet ik ook zoeken. Tonijn is lekker!
vis zal ik ook zoeken. Zie het zitten. Man als ik al die posts zie van de BEREN hier wordt ik zo jaloers :( wacht maar ! :p mijn tijd komt nog :)

Ik hou jullie op de hoogte!!

Brinta EN havermout is niet nodig, 1 van de 2 is voldoende... wat je zelf het lekkerste vind, zou gaan voor brinta voor makkelijker/sneller gebruik...

je hebt nu al mooie vooruitgang geboekt! GEEN AAS en WEL goede voeding hehe :rolleyes:

Terug
Naar boven