XXL Nutrition

Nieuweling stelt zich even voor

Hellcat

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
59kg
Vetpercentage
18%
Hallo allemaal:D

Ik heb me nu net ook even geregistreerd op dit forum, kwam hier via google terecht en hoop dat ik hier wat nuttige informatie kan krijgen :)

Sinds 3 week ben ik begonnen met kracht training omdat ik aan wil komen en gespierder wil worden.
Nou wil ik niet alleen aankomen in spieren maar ook mijn vetpercentage wil ik flink wat hoger.
Op het moment weeg ik 59 kilo, ben ik bijna 1.80 lang en heb ik een vetpercentage van 18.4, veelte laag dus.
Mijn doel is om 15 kilo aan te komen in vet en spieren.
Ik train 2 tot 4x per week, ik wil dikkere gespierde armen en schouders, een gespierde buik en benen en ik wil meer vet vooral rond mijn billen, buik en borst.

Omdat ik merk dat ik met sommige oefeningen mijn borst spieren iets te veel train waardoor ik ook daar vet verlies zou ik graag willen weten of jullie misschien oefeningen weten om je schouders en armen flink mee te trainen zonder dat je de borstspieren mee traint.

En hebben jullie misschien ook tips om snel in vet aan te komen?

Ik hoop dat jullie nog wat handige tips voor mij hebben!

Hellcat:evilnana:

Nou welkom dan maar:D..
15!kilo aankomen lijkt mij wel erg veel trouwens. Are you sure?
Allereerstmkan ik je aanbevelen om eerst de stickies over voeding enntrainingsschema's te lezen! Zo zal je eerst moeten berekenen hoeveel Kcal je onderhoud is. Om aan te komen zul je boven je onderhoud moeten eten.
Post je voedingsschema en trainingsschema eens zou ik zeggen. Krijg je vanzelf commentaar en tips!

Waarom staat er bij je stats dat je man bent?... Ik vind persoonlijk een vetpercentage van 18 nog wat niet veels te laag, hoe hoog wil je het hebben dan en waarom? Plaatselijk vetverbranden bestaat niet, dus je zal niet minder vet op je borst verliezen als je die spieren traint.

Laatst bewerkt:
Welkom..Gewoon de spiegel gebruiken en niet naar vp kijken ;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik ben een vrouw. Foutje :P

Ja, Aradev, 15 kilo is zeker veel maar ik weet het zeker.
Nu heb ik een beetje te weinig vet en weeg maar 59 kilo.
70 kilo zou een perfect gewicht zijn maar ik wil graag 75 kilo, gewoon omdat ik wat breder en met meer vet zelf mooier vind voor een vrouw.

En ik zal even rond kijken op dit forum voor meer informatie over voeding enzo. Ik heb namelijk nog niet echt een voedingsschema maar ik moet wel meer binnen krijgen. Ik merk dat ik al snel meer verbrand dan ik eten kan.

Maar waarom zou je hoger willen dan 18%?? Jammer straks je "nieuwe" spieren te gaan bedekken met vet. Maarja, iedereen vindt iets anders mooi. Let wel dat je niet kunt bepalen waar het vet erbij komt en waar niet, plaatselijk vet verbranden gaat namelijk niet.

Tips om snel in vet aan te komen? :roflol:

Ik zou zeggen ga lekker trainen en goed eten. Als je een kilo of 5-8 bent aangekomen, nog eens bedenken of je echt meer vet wilt hebben, of gewoon wat meer massa.

Succes.

Zou inderdaad lekker je vetpercentage gelijk proberen te houden. Natuurlijk kom je ook altijd wat vet aan, maar dat is dan mooi meegenomen.

Denk dat je nog best schrikt van 15 kilo aankomen als het zover is, laat staan als dat vooral vet is ;)

Terug
Naar boven