XXL Nutrition

"Nieuws": emoboy zegt vaarwel!

damn, 13jaar pas:( arme knul...ook de leeftijd dat je in de knoop komt te zitten met je eigen identiteit en je emotionele ontwikkelingen.

kansloze reacties hier,ik durf te wedden dat als het jullie broertje was, er niet zo om gelachen kon worden:thumbdown:

sterkte aan de nabestaanden:(

• Topic Starter Topic Starter
damn, 13jaar pas:( arme knul...ook de leeftijd dat je in de knoop komt te zitten met je eigen identiteit en je emotionele ontwikkelingen.

kansloze reacties hier,ik durf te wedden dat als het jullie broertje was, er niet zo om gelachen kon worden:thumbdown:

sterkte aan de nabestaanden:(

ik zou em nog een keer nastompen in zn open kist

Interessant topic dit. Ben even in de war. Neemt niet weg dat ik het hele idee van zelfmoord plegen vanwege liefdesverdriet wel enorm lachwekkend vind.

keyboardwarrior :thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Interessant topic dit. Ben even in de war. Neemt niet weg dat ik het hele idee van zelfmoord plegen vanwege liefdesverdriet wel enorm lachwekkend vind.

it's all fun and game, totdat het niet meer ver van je bed is:rolleyes:

Don't feed the Anus-troll.

Reacties uitlokken en dan vervolgens weer inbeuken op dit arm kind van 13.
Je toont spierballen, Angelus. :thumb:

Ga er naast hangen.
Zelfmoord is voor lafaards.

wat een superachterlijke reacties....... triest

je eigen broer willen nastompen in z'n kist ? weet je nog wel wat je hier neerpent, kerel ? :mad: geen broers of zussen zeker ? nog nooit iets ergs meegemaakt in je familie ? potverdomme man

Naar voor de nabestaanden.

Heeft weinig zin om hierover te praten met Angelus, hij heeft 0,0 empathie als het over dit soort zaken gaat. Nu zit ik hier ook niet te janken, maar er zijn wel grenzen aan wat je zegt in zo'n situatie. Blijkbaar moeten sommigen dat nog leren.

Reacties uitlokken en dan vervolgens weer inbeuken op dit arm kind van 13.
Je toont spierballen, Angelus. :thumb:
hij heeft het nog al moeilijk gehad jah:rolleyes: het enige wat ik hier verkeerd doe is de attention wh*re geven waar hij om vraagt
wat een superachterlijke reacties....... triest

je eigen broer willen nastompen in z'n kist ? weet je nog wel wat je hier neerpent, kerel ? :mad: geen broers of zussen zeker ? nog nooit iets ergs meegemaakt in je familie ? potverdomme man
jawel, en als ze zulke ondankbare idioten zijn die zichzelf voor zoiets verhangen verdienen ze geen greintje respect meer van mij
Heeft weinig zin om hierover te praten met Angelus, hij heeft 0,0 empathie als het over dit soort zaken gaat. Nu zit ik hier ook niet te janken, maar er zijn wel grenzen aan wat je zegt in zo'n situatie. Blijkbaar moeten sommigen dat nog leren.
ieder zijn mening

Nogmaals, don't feed the troll. Anus is een internet toughboy die zich non conformistisch wil opstellen. In werkelijkheid is het gewoon een studentje die zelf ook trekjes vertoont van een emoboy.

Nogmaals, don't feed the troll. Anus is een internet toughboy die zich non conformistisch wil opstellen. In werkelijkheid is het gewoon een studentje die zelf ook trekjes vertoont van een emoboy.

je draagt water naar de zee, beste eric:D

Terug
Naar boven