- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Ik zit hier al wat jaartjes op DBB, maar de achteruitgang hier is gewoon niet te filmen.
eensch, ik probeerde het... maar kreeg niks op cam

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit hier al wat jaartjes op DBB, maar de achteruitgang hier is gewoon niet te filmen.

damn, 13jaar pasarme knul...ook de leeftijd dat je in de knoop komt te zitten met je eigen identiteit en je emotionele ontwikkelingen.
kansloze reacties hier,ik durf te wedden dat als het jullie broertje was, er niet zo om gelachen kon worden
sterkte aan de nabestaanden![]()
Interessant topic dit. Ben even in de war. Neemt niet weg dat ik het hele idee van zelfmoord plegen vanwege liefdesverdriet wel enorm lachwekkend vind.

keyboardwarrior
---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------
it's all fun and game, totdat het niet meer ver van je bed is![]()

Goeie avatar
---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------
Sad...

)+1
(had eerst niet goed gekeken en dacht dat het een kerel was die een paar bongo's vasthield)

geen broers of zussen zeker ? nog nooit iets ergs meegemaakt in je familie ? potverdomme manhij heeft het nog al moeilijk gehad jahReacties uitlokken en dan vervolgens weer inbeuken op dit arm kind van 13.
Je toont spierballen, Angelus.![]()
het enige wat ik hier verkeerd doe is de attention wh*re geven waar hij om vraagtjawel, en als ze zulke ondankbare idioten zijn die zichzelf voor zoiets verhangen verdienen ze geen greintje respect meer van mijwat een superachterlijke reacties....... triest
je eigen broer willen nastompen in z'n kist ? weet je nog wel wat je hier neerpent, kerel ?geen broers of zussen zeker ? nog nooit iets ergs meegemaakt in je familie ? potverdomme man
ieder zijn meningHeeft weinig zin om hierover te praten met Angelus, hij heeft 0,0 empathie als het over dit soort zaken gaat. Nu zit ik hier ook niet te janken, maar er zijn wel grenzen aan wat je zegt in zo'n situatie. Blijkbaar moeten sommigen dat nog leren.
Nogmaals, don't feed the troll. Anus is een internet toughboy die zich non conformistisch wil opstellen. In werkelijkheid is het gewoon een studentje die zelf ook trekjes vertoont van een emoboy.