XXL Nutrition

"Nieuws": emoboy zegt vaarwel!

hoe hard faal je als je als 13jarige zelfmoord pleegt omdat je liefje het uitmaakt.
zulke k*temo's zijn we liever kwijt dan rijk -_-'

(hoewel ik wel onder de indruk ben dat hij niet zoals alle andere k*tkinderen een overdosis homopillen heeft gepakt)

Blijkbaar nog nooit iemand van jouw naasten gehad die zoiets deed? Je zou wel anders klappen dan

hap hap hap, iedereen neemt alles altijd zoooooooo serieus XD

Dat DBB grotendeels uit internethero's bestaat was mij inmiddels wel duidelijk, maar hoe hier door sommigen wordt gereageerd is echt diep respectloos en gewoonweg walgelijk. :rolleyes:

Ik vind dit nou erg jammer, en vooral voor die redenen, hij was nog maar 13, dan kon het heus nog eens omkeren in z'n leven. Maarja if mind and heart don't want to believe, heb je stront aan je knikker.

Jammer voor de ouders en dat meisje dat nu wel een schuldgevoel zal hebben. En tuurlijk jammer voor hem, maar nu ziet hij niet meer af, want als het idd een psychisch mankement is

triest maar weer - 13 jaar , nog een heel leven voor de boeg

it's all fun and game, totdat het niet meer ver van je bed is:rolleyes:

Is nog meer fout om hier medelijden mee te hebben imo. Dit is gewoon een spijtig gevolg van de maatschappij waar we in leven. Mensen denken dat ze andere mensen kunnen bezitten, worden afhankelijk enz.. Negatieve macht wordt bijna als iets vanzelfsprekends ervaren in de huidige maatschappij. Als dan een kind in z'n puberteitscrisis zelfmoord pleegt zou je geschokt moeten reageren:rolleyes: Complete absurditeit als je het mij vraagt.

Zo heeft onze huisfilosoof weer eens gesproken.

Triest sommige reacties,
is te merken dat sommige nog niet volwassen zijn
en nog de stoere keyboard warrior willen uithangen,

Blegh.. wat vervelend, de meeste onder ons hebben het besef dat het leven niet alleen maar om hun draait maar een 13jarige doet het eerste de beste wat erin zijn hoofdopkomt, al kan de een het beter handelen dan de ander

tja 13 jaar.. echt moeilijke leeftijd , hormonen en shit

weet nog dat ik op die leeftijd een vakantievriendinnetje had van 14 jaar, en ik had gelogen over mn leeftijd om haar voor me te winnen. Toen aan het eind van de vakantie had mn broertje aan haar verklapt hoe oud ik echt was. Ik durfde me niet meer te vertonen , en heb me toen de hele dag in de tent opgesloten :o (i know i know)

Ook weet ik nog wel dat ik soms serieuze plannen had om andere leeftijdsgenoten om te brengen die me iets hadden geflikt :o

Volgens mij is die leeftijdscategorie echt bepalend of je later een psycho wordt of niet

t*ring wat hebben we ineens een shitload aan moraalridders :rolleyes:

Ben ik dan de enige die denkt bij een break-up: **** yea, zaterdagavond weer als vanouds chickies hosselen!

...???

hij heeft het nog al moeilijk gehad jah:rolleyes: het enige wat ik hier verkeerd doe is de attention wh*re geven waar hij om vraagt

jawel, en als ze zulke ondankbare idioten zijn die zichzelf voor zoiets verhangen verdienen ze geen greintje respect meer van mij

ieder zijn mening

Denk niet dat hij echt de attention wh*re wilde uithangen maar dat ie echt wel dood wou.
Ondankbaar is het dan weer wel, maar denk niet dat je daar als 13 jarige al veel mee bezig bent of bij stilstaat hoe goed het leven is enz. Respect voor zijn daad kan je er idd onmogelijk voor hebben.

Denk niet dat hij echt de attention wh*re wilde uithangen maar dat ie echt wel dood wou.
Ondankbaar is het dan weer wel, maar denk niet dat je daar als 13 jarige al veel mee bezig bent of bij stilstaat hoe goed het leven is enz. Respect voor zijn daad kan je er idd onmogelijk voor hebben.

masturbeer jij met je linkerhand?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iets in mij zegt dat we naar het maatschappij aan het evolueren zijn die niet meer omkan met lijden of tegenslag.

De generatie van onze grootouders zeiden vaak "het leven is afzien" en aanvaarden dat ook. Mede onder dwang van de Christelijke fabeltjes maar dat doet er nu effe niet toe.

Tegenwoordig is de maatschappij zo gericht op instant gratification en leefgemak dat het blijkbaar moeilijk is voor mensen om nog te aanvaarden dat het net de moeilijke momenten zijn die een mens vormen en harden. Ziek? Pilletje. Gebrek aan comfort? Koop dit product.

Trieste evolutie als je het mij vraagt.

Ik snap waar je naartoe wil, maart ik denk niet dat het hier op toepassing is.
Als dertienjarige puber kan een verloren liefde zich echt als iets onoverkomelijk voordoen. Ik herinner me die jaren ook nog. Emotioneel ben je een speelbal van het lot, amper interne stabiliteit, en vaak kon je een jaar in stilte wegdromen bij dat ene meisje.
Ik denk dus dat het hier om een typische misstap gaat (met grote gevolgen) die zich in normale situaties vanzelf wel had opgelost.

Spijtige zaak dus dat volwassen kerels hier kritiek gaan geven op de "zwakte" van een kind dat nog volledig in zijn emotionele ontwikkeling zat.

misschien wreed om te zeggen, maar beter nu dan over 10 jaar en dat hij anderen meeneemt.

Terug
Naar boven