Fitness Seller

Nieuwste IFBB Pro Martin Kjellstrom

zn kuite zijn wel veiny...

Do you believe in massive amounts of protein, why or why not?
Massive amounts, no doubt! I average about 600 to 900 grams (1.3 to 2.0 lbs) of protein a day. More protein, more muscle.

What kind of daily caloric intake do you have during off-season?
I don't count calories during my off-season. Maybe around 6000 to 8000 kcal a day. The high number is because I sometimes eat junk food on the weekends, but I try not to.

wtf

:eek: :eek: die kont..wtf is dat dan:D

en 900 gram proteine:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Net nog een mail van Martin ontvangen:cool:, hij staat waarschijnlijk dit jaar niet op de Fibo omdat zijn sponsor zich voornamelijk richt op scandinavie.
Wel heeft hij de mogelijkheid om mondiaal met grote bedrijven te onderhandelen want hij ziet de Fibo wel als podium waar hij in Europa wat naam kan maken.

Wie weet dus.......:o

Damn die glutes zijn echt lelijk

Waarom laat hij in godsnaam een foto maken van zijn ass :S:S:S

die 6000 calls vind ik wel meevallen
die 900g proteine is wel gek...

snider zei:
die 6000 calls vind ik wel meevallen
die 900g proteine is wel gek...

60% Eiwtten van z'n gehele calorieeinname.........hmmmmm als het voor hem werrkt?? Ik las laatst een artikel in een ouwe flex over een "indianen" bodybuilder welke 50% van zijn dieet uit vetten liet bestaan, waarmee hij ook wedstrijden won........???

Elk lichaam is en bijft anders

Wat me wel opvalt is dat hij elke dag wel zo'n 700 gram eiwittenpoeder wegkiepert als ik z'n dieet eens bekijk!!!!!!, zowel wei als caseine............??? Da's wel meer dan 20 kilo per maand.........ik verdien aardig, maar dat kan ik niet elke maand missen voor suppletie!
Hij haalt dus ook bijna al z'mn eiwitten uit Suppletie, en NIET uit "gewone" voeding!

Laatst bewerkt:
heftig die spieren

Wie gaf er hier als comment "klein voor een pro" ?

Check dit :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wil je mijn foto niet meer plaatsen zonder toestemming.... lol

MightyDuck zei:
Bah wat een misbaksel, op die offseason pics is hij helemáál lelijk.

:rolleyes: Niet iedereen kan zo goed voor de dag komen als jou bro...

Ik vind hem er zeker wel vet goed uit zien, vooral rug is echt vet :thumbs:

Voor mij is dit bodybuilding zoals het moet zijn, een beer van een kerel die ongetwijfeld zwaar traint en niet zo'n dental white boekjesventje die omagewichtjes gebruikt. Dit is hardcore, dit is bodybuilding

ik ben met die gast verleden jaar naar las vegas geweest,en ik was blij dat ik niet naast hem zat in de stoelen.
is echt wel een collos hoor,en nog groot erbij.
was onder de indruk van hem,en op de buers op de olympia werd hij ook geregeld aangehouden voor fotos te nemen.
zal misschien niet echt een topper worden,maar zeker de moeite waard om eens te zien.

Terug
Naar boven