XXL Nutrition

Nike vs Adidas voorvoet

• Topic Starter Topic Starter
Ja daar heb je gelijk is. Maar het speelde ook mee dat ze snel in huis moesten zijn voor 5 december haha. Binnen 2 dagen waren ze er al.

Succes!

oke das wel chill. ik hoor echt heel veel slechte dingen over die webshop. maar binnen 2 dagen is goed!
voor mij is het gelukkig maar een half uurtje rijden voor die andere 2 schoenen.

uiteindelijk toch voor de adipowers gekozen. tijdens het passen zaten deze echt super zelfs beter nog dan de power perfects

2013-12-16 15.23.53.jpg

uiteindelijk toch voor de adipowers gekozen. tijdens het passen zaten deze echt super zelfs beter nog dan de power perfects
2013-12-16 15.23.53.jpg

Beter dat je de adidas powerlift 2 niet hebt gehaald, die zijn ontworpen voor Crossfit lui.

Heb zelf de power perfects, en ben er erg blij mee, maar die adipowers zijn echt prachtig.

Beter dat je de adidas powerlift 2 niet hebt gehaald, die zijn ontworpen voor Crossfit lui.

Heb zelf de power perfects, en ben er erg blij mee, maar die adipowers zijn echt prachtig.

ik was eerst ook van plan om de power perfects te halen. maar toen ik ze allebei ging passen voelde ik toch wel duidelijk verschil. power perfects zijn ook zeker niet slecht. maar adipowers gewoon nog beter. dus toen had ik zoiets van dan maar in een keer goed

Terug
Naar boven