XXL Nutrition

nipple..

deko

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
yo inmiddels al 6 weken geleden na mn laatste inname van nolva op 20mg ed .. 4 weken lang.

echter heb ik nog wel knobbeltjes onder mijn tepels... ze waren dan ook eerst puffy.. maar nu lang niet meer.... heb wel als ik erin knijp dat er 1 a 2 micro druppeltjes doorzichtige vocht uitkomt.. huisarts vertelde me dat dit door de hoge prolactine gehalte kwam..

heb wel de laatste paar dagen een branderig gevoel bij mijn rechter tepel.. ze zien er gewoon normaal uit.. maar de rechter voelt branderig aan ( heb dit alleen wanneer ik lig op mn rug )

ik was van plan eind april een cut kuur te starten.. test e 400mg e5d.. en winstrol..
wat kan ik tijdens de kuur mee laten runnen... of beter nog wat zou ik nu doen.. afwachten tot het branderige gevoel weggaat ?

letrozole is bij mij een libido killer... dus dat gaat hem niet worden denk ik.

Wat was je kuur dan, enige manier om te kijken is een bloedtest en kijken welke waardes hoog zijn (prolactine, oestrogeen etc en dan een middel nemen die het verminderd)

• Topic Starter Topic Starter
Wat was je kuur dan, enige manier om te kijken is een bloedtest en kijken welke waardes hoog zijn (prolactine, oestrogeen etc en dan een middel nemen die het verminderd)
test 750mg test ... winstrol 50mg 6 wekend..
bij bloeduitslag had ik een prolactine waarde van 310.... 0-330.
het zat in de referentiewaarden dus ze wou geen middelen hiervoor geven.. ze zei dat het vanzelf over zou gaan ( zei ze vorige week )
voor de rest zijn het wel goede waardes.. 4 weken na mijn nakuur geprikt... test was al op 15.2

test 750mg test ... winstrol 50mg 6 wekend..
bij bloeduitslag had ik een prolactine waarde van 310.... 0-330.
het zat in de referentiewaarden dus ze wou geen middelen hiervoor geven.. ze zei dat het vanzelf over zou gaan ( zei ze vorige week )
voor de rest zijn het wel goede waardes.. 4 weken na mijn nakuur geprikt... test was al op 15.2
Je kan haar advies volgen of Cabergoline nemen.

Weet je btw waarom je prolactine zo hoog is? Wist niet dat test daarvoor kon zorgen

Je kan haar advies volgen of Cabergoline nemen.

Weet je btw waarom je prolactine zo hoog is? Wist niet dat test daarvoor kon zorgen
dat is het m juist.. heb geen 19 nor varianten genomen.. maar klas ergens dat te hoge oestrogeen ook slecht is voor prolactine ik weet et niet iig..

misschien dat ik tijdens de aankomende kuur 0.5mg e3d caber ga nemen...
of nu .. maarja die shipment duurt ook weer 2 weken ofzo

irriteert wel dat branderige gevoel ... pff.. soms heb ik het wel soms weer niet.
tepels zien er gewoon solide uit.. van voren.. zijkant... al helemaal als ik cardio erbij doe ofz.. worden ze van iron hahaa..
ff zien.. sws nog ff in % droppen.. dat ze er nog beter gaan uitzien..

en dan in kuur ai mee laten runnen... of tijdens de volgende nakuur letro erbij pakken.. en arofixen.

ik snap het niet .. want ik heb geen 19 nor variant .. tren/deca gebruikt.. maar heb toch wel degelijk prolactine gyno gekregen ( tepels vergroot ) ...

heb nolva 4 weken op 20mg gerunt ... maar kennelijk heeft dit niet veel gedaan..

in mijn kuur kreeg ik last van gevoelige tepels en heb toen een paar dagen 0.25mg letro ed geslikt.. de gevoelige tepels waren weg.

knobbels heb ik nog steeds... en nu dus alleen aan mijn rechter tepel een soort branderig gevoel...
ik ben van plan 24 april weer te kuren... zou ik direct met start van de kuur iets mee laten runnen..

geen letro aub..

verder kan ik caber nergens verkrijgen... iig nergens betrouwbaar... dan kan ik dit iig runnen op 0.5mg e3d...

edit : kheb dostinex aangeschaft.. 20 tabs van 1mg... 2 x pweek 0.5mg .. dus halve pil... ga het 6-8 weken doen.. en daarna mn bloed prikken op prolactine.

Laatst bewerkt:
Dat van die microdruppeltjes vocht is toch normaal? :s
Iedereen heeft melkklieren.
Bij mij komt er ook 1microdrupje uit als ik na 3dagen ofzo er in nijp

ja maar wegens de te hoge ( althans vind ik ) waarde van mijn prolactine .. 0-330 .. ( mijne 310 ) ... ga ik toch ff 6 weken op 0.5mg 2x pweek cabergoline zitten... kijken of het wat helpt.

en het is bij mij niet als ik er ''3dagen in knijp'' maar als ik er gewoon in knijp... niet de eletijd achter elkaar natuurlijk... dus als ik nu in mijn tepel knijp komen er micro druppeltjes uit.. als ik dan gelijk weer erin knijp.. komt er natuurlijk niets meer uit. paar uurtjes later dan weer wel.

Volgens mij is het niet normaal dat er uit die melkklieren ook melk komt, tenzij je bent blootgesteld aan teveel oestrogeen...

Volgens mij is het niet normaal dat er uit die melkklieren ook melk komt, tenzij je bent blootgesteld aan teveel oestrogeen...
Het is geen melk.. Gewoon doorzichtige vocht.. Huisarts zei komt door de prolactine grhalte .. Gaat vanzelf over.. Te hoog prolactine = libido killer.. Caber it is .. To be continued

Terug
Naar boven