AndroidHealthClinic

Nitrocrea - hoe combineren met pre/post workout shake ?

Partje

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik heb net mijn bestelling Nitrocrea binnen , kan me iemand vertellen hoe ik dit het best kan combineren met mijn pre en post workout shakes ( ON Whey + Dextrose/Maltodextrine)?
Ik bedoel dus vooral voor de training , wanneer je Nitrocrea op een nuchtere maag moet nemen terwijl ik toch een grote voorstander ben van een whey shake ongeveer een half uur voor de training.

Neem de nitrocrea een uur voor je training
Neem een whey shake een half uur voor je training
Direct na je training neem je whey en dextro
Een half uur a 3 kwartier later neem je een goede maaltijd (bijv rijst/kip/broccoli)

Dan moet het goedkomen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt , maar hoe zit het met de 2de dosis nitrocrea ? Ook direkt na de training of gewoon voor het ontbijt ?

Op niet traindagen kan je het direct na opstaan op nuchtere maag nemen. Op traindagen kan het gewoon direct na de training bij de whey en dextro.

Thx voor de snelle info , ik ga het zo dadelijk uitproberen :D

ik doe eerst whey en 3 kwartier later de crea en dan gelijk naar de sportschool... de combi met whey is trouwens wel ff schrikbarend :eek: maar wie wil groeien, moet gore dingen zuipen:cool:

Smaak is idd walgelijk maar who cares , hele goeie pomp gehad tijdens mijn schoudertraining gisteren.:D

de pomp heb ik nog wel, maar niet zo hevig als toen ik begon met de mono 3 maanden geleden, denk dat zo'n pomp pas weer terug komt na paar maanden niets te gebruiken, heb wel krachttoename en ik kan de een na de andere set erdoorheen knallen zonder moeite...de trainingen zijn super!

Is het verstandig om dit produkt in de CUT te gebruiken?

Terug
Naar boven