MuscleMeat

Review Nitrocrea - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? geeft na een paar dagen een enorme pomp, kracht toename en spiergroeiVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 wekenHoe is de smaak van dit supplement? zuurWelke dosis heb je gebruikt? 2 keer per dag een maatschepWaar heb je het supplement gekocht? XXLNutritionWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 35 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. het werkt perfect ik had binnen 3 dagen veel meer kracht en ik zie ook dat mijn lichaam veranderdMijn review:
Na de eerste in name ging ik trainen en toen verzuurde mijn zpieren heel erg snel. De 2e dag ging het al beter en na de 3e dag begon ik te merken dat ik meer kracht had. Ik gebruik het nu 2 weken en zie en voel dat mijn lichaam veranderd. Ik vind het super spul en ga het zeker weer kopen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens geprobeerd?

nitrocrea.jpg

ik heb mn nitrocrea ook binnen, en wil er morgen mee beginnen.
nu hoor ik van verschillende mensen dat één dosering per dag volstaat.

wat is jullie mening hierover??

Ik neem gewoon de dosis die op de bus staat, 5 gram voor de training en 5 gram na de training. En op rust dagen 5 gram bij ontbijt en 8 uur later weer 5 gram.

Ik heb sinds vandaag ook mijn pot binnen, zal eens laten weten wat ik er van vind, de geur valt toch wel al mee bij mij in tegenstelling tot wat sommigen hier posten :D

ik neem voor en na de training maar moet zeggen dat ik wel aardig wat vocht vast houdt wat toch niet de bedoeling is:mad: . het zou toch niet komen van dat haleve litertje melk elke dag of wel

ik neem voor en na de training maar moet zeggen dat ik wel aardig wat vocht vast houdt wat toch niet de bedoeling is:mad: . het zou toch niet komen van dat haleve litertje melk elke dag of wel

komt zeker niet door een halve liter melk :)
sommige mensen houden nu eenmaal sowieso een pak vocht vast waar niet veel aan te doen is...

ook eens moeten proberen,hopelijk heb ik wel eens goed effect van crea

thx

niet zo zeuren over de smaak! vind het echt wel meevallen

Ben nu 3 weken bezig met mijn pot, alleen nu word het hard en slecht oplosbaar.. meer mensen hier last van?

Ik heb ook 2 potten besteld, maar ik laat ze nog even lekker liggen voor na de vakantie:p

Ik zal dan wel even mijn ervaring ermee laten weten.

Mijn complimenten voor XXL nutrition, ik heb mijn bestelling maandag avond bestelt en heb het nu al binnen:D

Ik gistermiddag besteld en nu al binnen :o

Smaak valt echt 300% mee, vergeleken met andere CEE !!

het is vies maar dacht dat het echt niet te drinken was.valt wel mee eigenlijk,deze dag 2x gedronken voor de eerste keer.gewoon gelijk met water spoelen.water smaakt wel iets zoeter vind ik zelf na nitrocrea :P
kan nog niet echt iets zeggen over de werkening er van,pas na een paar dagen zal ik wel iets merken.
sucses met drinken allemaal!

drink ze!cheers

btw moet je ook een pauze nemen net als gewone creatine mono?

weet iemand wat nou het grote verschil is tussen Deze nitrocrea en de NO-Xplode van BSN?

waar kun je deze nitrocrea kopen?? alleen op xxlnutrition???

grtjs

oke, ik heb ga die Noxplode over weekje bestellen, en als die op eens die nitrocrea van xxl. eens kijekn wat het verschil is.

als je noxplode in de VS koopt is het trouwens zowat evenduur he...dus dat prijsverschil dan valt ook wel mee

ben eergister begonnen, ben benieuwd, met appelsap is het niet eens zo goor, pas toen ik mijn shake+dextro+nitro dronk ging ik haast over mijn nek op de parkeerplaats van me sportschool:rolleyes:

die combi werkt niet helemaal :o

Terug
Naar boven